Uzavřená v obraze

89 12 0
                                    

Ann dál bloudila po místnosti. Tak moc se nudila.  Zjistila,  ale jednu věc, toto byl její svět.  Stačilo si jen něco představit a bylo to tu. Mělo to jen jden háček.  Uchopila svou pastelku a nakreslila bloček a predstavila si ho.  A byl tu. Posadila se k oknu a začala si kreslit. Všechno.  Tu najednou její nudnou místnost učinilo neco nenudným. V místnosti za oknem se otevreli dveře a vešli. Hráči.  Ann odložila bloček a postavila se k oknu. Pozorovala jak jedna z hráček objala sochu vlka. " Catirien!  " Zařvala Ann a bouchla do skla. " Přivedla jsem tě k odpovědím a ty takhle? !" Zuřila.  Nejraději by ji na míste uškrtila, potom nasadila ďábelský úsměv a postavila se.  " Já vás zabiju.  " přisahala si a stále je sledovala.  Tu najednou nemohla ničím pohnout.  Jakoby ji něco donutilo strnout. Všimla si rozčepýřené stríbrnovlásky. " Hele není vám to povědomí? !" Zavolala Čemîthsræł a ukazala na Ann. " Zabiju!" Zasmála se, ale nezměnila výraz.

Okie dokie!! Takže další kapitola je tu. Budu se snažit napsat další jen co to bude možné. Zítra jsem sama doma,  a to znamená že vyjde jedna nebo více kapitol. Pokud teda mě neopustí má inspirace. V tom případe čtete něco jiného ode mne.  Nebo TooStrange píše taky super příběhy :D.  Tak doufám že jste si to užili.
~ Nyanelle - chan

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat