Catirien, Borel a Čem stoupali po schodech. Stačilo se jen vyspat a rány zmyzely. Bylo to divné. V malé zašedlé místnosti na vrcholu hradu se domnivali že bude upír. Ne byla tam knihovna. Malá kruhová místnost obskladaná policemi plnými knih. A uprostřed stála velká kniha. S obrovským zámkem. Dále tam byl obraz v rámu. A velká socha svazaného vlka s klíčem na krku. Čem zustala ve dveřích a Borel se vrhl ke knize. Chvíli jí obracel a pak zjistil že je skutečně zamčená. " Řekni že je zamčená a probodnu tě Čem. " varovala Borela Catirien. " Pouze laskavost otevře knihu. " četl nápis. Catirien přišla k vlkovi a pohledila ho po čenichu. Vlk ze sebe otřepal zdivo. Catirien začala vlka oprašovat. Když ho osvobodila z jeho vězení zjistila že to není vlk ale... barghest. Monstrum podobné vlku, ken jedna polovina jeho ťela byla pouze kosti a orgány. " Yuy! Ten je tak roztomilý! " Vykřikla a objala barghesta. Čem i Borel nasadili nechapavý výraz. "Ty se mi taky libíš!" Řekl jí barghest. Catirien se zarazila. Byla to vlčí řeč a ona mu rozuměla. " Já jsem Catirien, tamto je Borel a Čem. " predstavila se mu. "Barghestr!" Zavyl a dloubl do mě. " Jak může něco takového tak roztomilého. " Rozplyvala se Catirien. Barghestr vstal a přišel ke knize. Vložil do ní klíč a odemkl ji.
Konečně nová kapitola. Hrozne ráda bych sem dala obrázek Barghestra (jak originální jméno. Vdečite za něj @nikik22 )ale nikde nemůžu takovej obrázek monstra najít. Jinak barhestové jsou tak roztomilý :3 . Tak si predstavte tohu roztomilou zhruba metr a půl velkou vlčí bestii s pulkou obličeje a tela jako mrtvola.(bez masa prostě jen kosti a vnitřnosti) Není to rozkošný?!
ČTEŠ
Prokletí vlka
De TodoCatirien, zvaná Cat je nalezenec. Našli ji v kostele a vychovala ji velice věřící rodina. V den jejích 13. narozenin se stane něco co navždy poznamená, město ve kterém žije navštíví krvežíznivý upír. Cat se vydá pomstít smrt rodiny a zjistit kdo sku...