Paní Trnů

110 17 0
                                    

Borel bloudil v chodbách. " Kurva! Nikdy jsem neměl opouštět Cat!" Zařval a kopal do nejbližšho šutru.  Zmyzely mu zbraně a jakoby mu nekdo odříkaval pravidla pro nějakou hru.  Rozhodl se jít dál. " Najdu tu malou Cat ať to stojí co to stoji. " pomyslel si a šel dál. " Borele Pomoc! " uslyšel hlas zpoza rohu. Vběhl tam a uvidel...

Čem šla bludištem. " Budu rychle venku?! Sama tomu neveřím!" Mumlala si Čem. " Čemîthsræł ty nemáš růži muzeš odejít.  " oběvila se před ní panenka. Čem jen mavla rukou a oběvilo se jí ostří meče. Panenka se jen zachichotala a rozplinula se ve vzduchu. Oběvila se za Čem a bodla ji do zad. " Nepodceňuj!" Uchechtla se panenka.  " Ann paní trnů tenhle souboj vyhraje. " Chechtala se. Čem se seunula na zem. Z břicha a zad se jí řinula černá krev a Ann se jen smála. Čem otevrela ústa do vykřiku a z pusy ji vytekla krev.  " Dva zbyvají. " smála se Ann a otočila se k odchodu.

Catirien klopýtala chodbou, z očí se jí řinuly slzy a ona byla odhodlaná dostat se pryč. " Já zabiju tu panenku!" Slybovala si v duchu.  Byla odhodlaná najít Borela.  Ato rychle.  Jenže za rohem ji čekalo nemilé překvapení.

Nyanelle se konečně dokopala k napsání nové kapitoly. Tak si to uzijte. :) Jinak moc kuju za 114 přečtení.  I♥ U So much!!! Jinak tuhle kapitolu jsem chtěla věnovat orlik123. Dala mi muj 1. Folow v životě! !! Dokonalej pocit.  Jinak napište jak se libilo. Miluju vás. Jinak mám rozepsanou povidku o patrtě stredoškoláků. Měli by jste o ni zájem?

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat