Nasnídaná a umytá seděla Cat venku u jezírka a máčela si nohy ve vodě. Prohlížela si náramek od Cillo. Slíbila jí, že budou kamarádky pořád. " A mám tě!" Zavolala a ohnala se. " Jak si o mě věděla? " podivila se malá Cillo. " Když někoho chceš prekvapit nechchotej se. " poradila jí Catirien. Cilliná tyrkysová kukadla se zářivě leskli. " Jsem ráda že jsi moje kamarádka. " " Já taky. " objala ji Catirien. " Ještě žádnou kamarádku kromě Čem jsem neměla. " svěřila se Cillo. " Kdopak je Čem??" Podivila jsem se. " Čem je lovec monster jako ty. " usmívala se Cillo. " Tohle je Čem!" Pochlubila se mi Cillo s obrovským mečem. " Zase si mě nechala v tom hnusném stromě samotnou! " zářil ten meč a mluvil!!! " Čem, no tak!" Pohladila Cillo meč. " A neříkej mi Čem, je to děsně obyčejné. Jmenuji se Čemîthsræł. " Cillo podala Čemîthsræł Catirien. " Ahoj Čeminěco." Pozdravila Catirien Čem. Na meči se oběvila stříbrnovlasá dívka s rudýma očima. " No dovol. Já jsem Čemîthsræł , ale dobře můžete mi říkat Čem." Catirien byla prekvapená. " Budeš ji potřebovat víc než já. Nechej si ji. " Usmála se Cillo. " Ale je to tvoje kamarádka. Nemůžu si to vzít. " vracela Catirien Čem. " Cillo ty mě už nechceš?" Meč se rozzářil a zmizel. Místo meče tam stála ta divka co se v něm oběvila. " Chci, ale vždycky jsi chtěla lovit příšery. Catirien jde na upíra. " " Upír! Ty jsem nelovila ani nevím! " radovala se Čem. " Ale co ty Cillo? " Otočila se Čem. " Budu v prořádku. Budu moc ráda, když toho upíra porazíte. " Cillo se smála, ale bylo vidět, že i když si přeje aby Čem s Catirien toho upíra porazily, nejraději by měla obě spolu. " Děkuji ti Cillo. " radovala se Čem. " Počkej jak mi dvě?" Otočila se na Catirien. Čem máchla rukou a místo ní měla meč se stříbrným ostřím."Upír. Toho dám sama pf..." " Ne tebe si beru sebou. " Řekla Catirien a chytla Čem. Čem se proměnila v meč. " Děsně se ti potí ruce. " mumlala Čem, Catirien ji jenom zabalila da kusu látky a schovala si jí do pokoje.
ČTEŠ
Prokletí vlka
RandomCatirien, zvaná Cat je nalezenec. Našli ji v kostele a vychovala ji velice věřící rodina. V den jejích 13. narozenin se stane něco co navždy poznamená, město ve kterém žije navštíví krvežíznivý upír. Cat se vydá pomstít smrt rodiny a zjistit kdo sku...