2016/ 02/ 01
Hyung,
Çok dikkatlisin. Sizinle olduğum her an mutluydum bundan şüphen olmasın. Sadece burada yalnız hissetmek beni ve ruhumu biraz yordu.Mark'ın yıllardır devam eden zorbalıkları artık basit şeyler değil. Beni daha çok yaralıyor. Hem fiziksel hem ruhsal olarak. Ailemin hiçbirşey fark etmemesi ve onlara anlatamamam da beni üzüyor.
Ve mutsuzluğumun tek çaresi seninle olmak. Bu da çok zor.
Ama sizinle geçirdiğim 1 ay benim için çok güzeldi. Keşke tekrar oraya taşınsak ve daha yakın olsak.
Ve hyung, üvey babanla iyi anlaştığını gördüm. Sana demiştim, değil mi? Annen de mutlu görünüyordu. Onlar için en iyisi bu.
Ayrıca hyung, öpücüğünden rahatsz olmadım. Olmam da. Bundan sonra tekrar buluşabilirsek bunu tekrarlayabilir miyiz? Çünkü sen beni öptüğünde tüm yalnızlığımı unuttum diyebilirim.
.
.
.2016/ 02/ 13
Miniğim,
Seni ne zaman istersen öpebilirim. Ama ben mutlu bir Felix öpmek istiyorum. Bu yüzden bir dahakine buraya geldiğinde seni çok çok mutlu edecek ve öyle öpeceğim. Bir dahakine yazın gelin o yüzden. Yazın yapcak daha fazla şeyimiz olacak. Sahil çok soğuktu. Yazın gelirseniz beraber denize gireriz üşümek yerine.Ve evet, üvey babamla aramız iyi. Düşündüğüm gibi değilmiş. Önceden arkadaşlarmış. Sonra üvey babam anneme açılmış ama annem evli olduğu için reddetmiş. Sonra o adamdan tamamen alakasız olarak annem ve babam mutlu olmadıkları için ayrıldılar. Annem de o adama karşı birşeyler hissettiğini fark etmiş ve öyle başlamış ilişkileri. Annem babamı aldatmamaış yani. Bu beni çok mutlu etti. Ayrıca üvey babam gayet iyi biri.