°14°

154 24 12
                                    

2018/ 02/ 19
Hyung,
Nasılsın? Uzun zamandır mektuplaşıyoruz, değil mi? Ve sadece 2 kere birbirimizi görebildik. Biri 1 haftalığını biri 1 aylığınaydı. İkisinde de beni çok mutlu ettin.

Tanrım, inanabiliyor musun? 9 yıldır birbirimizi tanıyoruz, hyung.

Annemler bu yıl yine Kore'ye gitmeyi teklif ettiler. Son zamanlarda benimle daha çok ilgileniyorlar. Sonunda iyi olmadığımı fark ettiler sanırım, ne dersin?

Ağzımdan laf almaya çalışıyorlar ama hiçbirşey anlatacak halim yok. Bu yüzden sadece benim için birşeyler yapmaya çalışmalarını izliyorum.

3 hafta sonra orada olacağız. Beraber güzel zaman geçirelim. Arkadaşlarınla tekrar buluşup sahile gidelim. Ağaçlarda çiçekler açmış olur. Beraber müzik dinleyerek ağaçların altında dolaşalım. Sonra sen beni öp, olur mu?

.
.
.

2018/ 02/ 28
Seni çok özledim, sevgilim. Keşke buraya geldiğinde seni alıp kalbime koyabilsem ve orada seni herkesten ve herşeyden koruyabilsem.

Seni tekrar görecek olmam beni nasıl mutlu ediyor anlatamam. Ama bir yandan da anaokulundaki o küçük, mutluluk saçan Felix'i göremeyecek olmam, gözlerine baktığımda yorulduğunu görecek olmam beni yiyip bitiyor. Seni koruyamadığım için kendimden nefret ediyorum. Senin gibi güzel ve naif bir çiçeği koruyamadığım için çok üzgünüm.

Buraya geldiğinde sana çok iyi bakacağım. İstediğin herşeyi yapacağız. Sonra seni öpeceğim.













letters °changlix°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin