Már azt hittem megmenekültem a kérdések áradata elől , de tudtam ,hogy szinte esélytelen.Lerakta a telefont ,s a kezét a combomra tette .
-Szóvak te úgy gondolod ,hogy semmi közöm hozzá?-kérdezgetett nyugodt hangnembe ,amitől meglepődtem .
-Igen .Így van .-válaszoltam határozottan .
-Miért ne lenne?.-hajolt közelebb.
-Mert ami köztünk volt elmúlt ,s lezártuk.
-Elmúlt volna?-hajolt a fülemhez ,s szinte már csak suttogott.
-Iiiigen.-remegett meg a hangom ,s tudtam hogy azonnal észre fogja venni a határozatlanságom .
-Én drágaságom ,akkor most egy jó tanács.Ha azt akarod magaddal és velem is elhitetni ,hogy ez így van ,előtte vedd le a tőlem kapott jegygyűrűt ,hátha akkor ,majd sikerül .
,,Ó édes istenem .,,
Hihetetlennek találtam ,hogy ilyen apró részleteket is észre vesz velem kapcsolatban . Tudtam ,hogy mindig oda figyelt rám, s jól esett ,hogy azok után ami történt kettőnk között.Valahogy hárítanom kellett , az kellett ,hogy az én kezembe legyen az irányítás . Valamit gyorsan ki kellett találnom,mert amúgy minden porcikám úgy vágyott bármilyen fajta érzésére ,hogy más lüktető fájdalmas érzés töltött el.
-Ez csak rajtam maradt Mariano . Semmiség.-hazudtam ,s próbáltam magabiztosan. Mariano felhorkant a mondatomon ,majd a combomon pihenő keze elkezd szépen lassan fel ,s le simogatni. Tudtam ,hogy készül valamire , az ahogy a tekintete lángol mindent elárult.
A jobb kezét kicserélte a combomon ,majd szét nézett a kocsi körül , s a keze csak szép lassan felfele kezdett el kúszni. A testem azonnal megörült , de az eszem azt diktálta ,hogy parancsoljak megálljt . Vettem egy hatalmas levegőt ,mert azt éreztem ,hogy a tüdőmből kiszökik a levegő.
-Mi amore(szerelmem)a tested beszél helyetted . Nem eltaszít ,hanem csalogat ,de még hogy .-dörmögte a fülembe ,s a mondat végén végig húzta az ajtait a fülemen. Bele borzongtam. -Tudom ,hogy pont annyira akarsz engem ,mint ahogy én téged . Az az okos szád próbál hazudni ,de nem tud .Nekem nem .-ért a bugyimhoz , s végig húzta az ujjait a közepén , s kihúzta a szoknyám alól a kezem. A testem sikítozott egy újabb fajta figyelemért . Szaporán vettem a levegőt ,s égett az arcom is . Tudtam ,hogy olyan piros vagyok ,mint egy paradicsom.
-Rosszul vagy ? Olyan piros lettél . -horkant fel Mariano miközben vissza fészkelte magát a helyére . Gyűlöltem ,hogy ilyen dolgokat tud kiváltani belőlem.Olyan zavarba jöttem attól ,hogy pont a saját testem árült el ,hogy az hihetetlen.Szolgál ezrei fogadtak egy hatalmas alapterületen . Bekísértek , s a házban ott várt a sejk, s a sejk feleség is .
Hamad üdvözölte Marianot ,Fatime pedig engem . Mi azonnal női dologról kezdtünk beszélgetni , miközben a közös szobánkba vezettek minket .Fatima elmesélte ,hogy mennyire örül,hogy még is eltudtam jönni , s lessz akivel beszélgessen ,mert mellettem nem érzi egyedül magát.Lepakoltunk beszélgetés közben ,majd azonnal a kinti kert helyiségbe invitáltak minket ,hogy ott hűsölgetve , jéghideg limonádék közepedte folytassuk a báj csevelyt. Fatimetól halkan megkérdeztem ,hogy a ruhám megfelel e ,és ő pedig csak bólintott . Egy kő leesett a vállamról ,mostmár csak Marianoval kellett dűlőre jutnom. Ahogy beszélgettünk négyesben , néha az volt az érzésem ,hogy valami nincs rendben köztük . Ilyenkor mikor Hamad szúrós szemekkel nézett a feleségére én Mariano tekintetét kerestem ,hogy ne legyen annyira kínos . Láttam az arc kifejezésén ,hogy ugyan az a gondolat fészkelte be magát a fejébe . Vártam ,hogy kettesbe is tudjak Fatimeval beszélgetni kicsit . Az ebéd közben mi halkabban beszélgettünk, mint a férfiak,így nem zavartuk őket a tárgyalásban .Fatime megkérdezte ,hogy mit szólnék ha este csapnánk egy pizsi parti szerűséget , de ma meg elmehetnénk vásárolni . Tetszett az ötlet ,hogy végre négyszemközt tudunk majd beszélgetni ,mint a csaj a csajjal. Érdekelt ,hogy rendeződött e a viszonyuk azóta ,mióta utoljára találkoztunk .
Fatime megvárta a kellő alkalmat , hogy a férjéhez szóljon , s beavassa a tervünkbe . Hamad örült ,hogy szeretnénk vásárolni ugyan is a tiszteletünkre egy kisebb estélyit szerveztek . Marianora néztem ,aki csak megrántotta a vállát ,majd derekamon pihentette a tenyerét .
-Erről elfelejtettem szólni .-tárta ki a kezeit a sejk.-Remélem úgy készültetek ,ha nem akkor azt is megoldjuk. -csapta össze a tenyerét.
-Én nem éppen .-nevettem fel .-De úgy gondolom Fatiméval megoldjuk.
-Remek ameddig ti vásároltok , addig mi lebonyolítjuk az üzletet .-gyújtott rá egy szivarra Hamad . Marianora néztem aki közelebb hajolt , s egy gyors puszit nyomott a halántékomra .Fatime és én úgy sétáltunk egy hatalmas plázába ,mint két királynő . Körülöttünk fegyveres örök , akik olyan szorosan voltak egymás mellett ,hogy egy légy se fért volna át . Épp ,hogy megérkeztünk Mariano SMS-zet .
-Minden rendben?
-Most értünk ide .
-Bármi van azonnal szólj!
-Mariano mi történhetne ennyi fegyveres mellett? Inkább kicsit lazulj el , és az egyességre figyelj !
-Bacio!(Csók)Nagyon jól esett ,hogy féltett , mondjuk nála ez minden napi. Fogalmam sincs mi fog kiderülni a Kevin üggyel kapcsolatban . Fatime térített vissza a valóságba azzal ,hogy egy butikba kezdett húzni .
-Ide nézzünk be !-nevetgélt.
Rengeteg ruhát vittunk a fülkékhez , s az eladók mindig hoztak egy újat , az őrök teljesen lezárták addig a butikot ,amin én iszonyatosan csodálkoztam. Furcsálltam Mariano négy -öt testőrét magam körül , erre itt egy egész hadsereg .
-Mi a helyzet azóta veled és Hamaddal?
-Ne is kérdezd !-válaszolt akcentussal. -Úgy össze vesztünk ,hogy megmondtam elválok . -horkant fel .
Tudtam ,hogy nem tenné meg .
-Ilyen súlyos?
-Maradjon köztünk légyszíves!-kérlelt.
-Természetesen !-válaszoltam a mellette levő fülkéből .
Elhúzódott a mellettem lévő függöny , s lesütött szemekkel suttogta.
-Az egyik ágyasa állítólag terhes .-nyelt egyet . Éreztem a fájdalmát . -Mondjak ennél jobbat? -bólogattam.-Mikor én hoztam fel a gyerek témát lehurrogott ,hogy utazzunk előtte . Olyan megalázó ez az egész Beth. Nem én a felesége szüli az első gyerekét ,hanem egy kedvenc ágyasa .Szeretnék elmenekülni .Nagyon szeretem annak ellenére ,hogy megrendezett házasság anyámék részéről ,de ő nem szeret ,úgy ahogy én őt .
-Azta .-nyeltem egyet.-Sajnálom. -simogattam meg a felkarját.-Ez biztos ?
-Nem tudom .-az egyik szobalány mondta .-Hamad meg csak annyit nyögött erre ,hogy had legyen .
-Minden tiszteletem a tiéd Fatime . Soha nem tudnám ezt csinálni . -fordultam vissza a tükörhöz . -Tudod mit ?!
-Na .-csillant fel a szeme.
-A ma este rólunk szól !Mutassuk meg nekik mit veszítenek.Válasszunk egy csodaszép ruhát neked , szép fehér neműt is ,és érezzük jól magunkat . Ma ne velük foglalkozzunk , kicsit kapjanak észbe ,mert én biztos vagyok abban ,hogy Hamad nagyon szeret téged .
Fatime arcán átfutott a jókedv , s hatalmas mosollyal az arcán ott hagyott , s kommentálta a ruha próbát a másik fülkéből.
Fatime a szokásokhoz híven egy bő smaragd zöld ,csillogó anyagú ruhát választott én pedig egy tűz pirosat. Fatime nem értett annyira a fehérneműkhöz ezért egy -két dolgot elmondtam velük kapcsoltban .
-Na ha így nem csinál neked gyereket ,akkor sehogy .-nevettem fel felöltözve a fülke előtt miközben Fatiméra vártam .
-Annyira jó ,hogy jöttél!-húzta el a függönyt ,majd az eladó kezébe adta ő is a választott ruhákat .A fizetés után indultunk is haza ,hogy megfelelően elkészüljünk .Ui.: Remélem maradt minden kedves olvasómnak körme . 😍😋😘♥️
YOU ARE READING
A Maffia Főnök jegyese
RomanceA szerelem tényleg vak és mindent le győz? Vajon mire elég egy szerelmes férfi akarata ? Elizabeth új életet szeretne kezdeni,ám Mariano ebbe nem nyugszik bele .Rengeteg módon próbál kedveskedni. Már szinte könyörög egy utolsó esélyért ,hogy bebizo...