•Huszonhatodik rész •

5K 225 9
                                    

         ,,Remélem mindenkinek maradt körme !😬,,

Mind a ketten alig vártuk ,hogy megérkezzen a autó és végre beszállhassunk.  Nagyon lassan gurult fel a garázsból , mintha nem mernék normálisan használni . Kiszállt egy fiatal srác belőle le fehéredett arccal , mire Mariano elengedett majd a zsebéből elővett papír pénzt és a kezébe nyomta , kinyitotta nekem az ajtót és ő is gyorsan beült  és elindultunk.
          Elnevettem magam , ahogy láttam az arcán ,hogy mennyire feszült . Mariano rám nézett és megenyhült az arca . Átnyúlt a jobb kezével és egy tincset hátra söprött . Úgy gondoltam ,hogy ezt az izgalmat lehet még fokozni , szóval  az ülés szélére helyezkedtem, majd árnyúltam a váltó felett , s először a combjára tettem a kezem ,majd szép lassan fokozatosan haladtam felfelé . Krákogott egyet , majd felsóhajtott .
-Mit csinálsz ?
-Én?-csodálkoztam rá ártatlanul . -Semmit.
Mariano arcán egy kajla vigyor jelent meg majd megnyalta a szája szélét , s a kezei a combomra kúsztak .Nyeltem egy nagyot , majd lassan dörzsölni kezdtem az ágaskodó férfiasságát . Mariano a szoknyám alá tévedt, s felsóhajtott .
-Tedd szét a lábad .-parancsolta .
Így tettem , mire Mariano újai a bugyimat kezdték el simogatni ,majd egy laza mozdulattal félre húzta , s szép lassan kezdett felfedezni . Önkénytelenül felnyögtem . A jobb kezemmel az ajtóba kapaszkodtam a bal kezemmel a combjába markoltam . -Istenem mennyire nedves vagy . -dörmögte , majd lehajtott arra az útszakaszra , ahol mi lakunk . Megfogott minket egy piros . Mariano újai hírtelen nyomódtak belém.Felnyögtem . -Ha ilyen hangokat adsz ki félre álok .-köszörülte meg a torkár .
-Te csinálod.-szóhajtottam fel .Kihúzta az ujjai , majd a váltóra kapott és elindult . Szerintem kettőt nem pislogtam , már a felhajtóra kanyarodott rá. Amikor megállt kipattant az autóból ahogy én is . A kocsi előtt sétált el , majd felém nyújtotta a kezét .Elfogadtam , majd kisé magához rántott . Hátrahajolt , s az őröknek olaszul oda szólt ,hogy ma már senki ne zavarja . Mindenki egyhangúan bólintott . Kinyitotta az ajtót , majd becsukta , s bezárta mögöttem . A konyháig jutottam ahol utol ért ,s megragadta a csípőm és magához rántott . Éreztem mennyire kemény . Megfordultam , s a két kezembe fogtam az arcát , s megcsókoltam.Mariano azonnal felkapott a derekamnál fogva , s felrakott az asztalra . Gondolkodás nélkül kezdtem el leszedni róla az öltönyt , majd a nyakkendőt . Mariano elkezdte szép lassan kigombolni az inget , de én félre söpörtem a kezét , s megmarkoltam a következő gomb felett , s rántottam egy nagyot rajta . Mariano felhorkantott .
-Úú.-csillant fel a szemem mikor kitárulkozott előttem az a tökéletesen kigyúrt teste . Mariano elmosolyodott ,majd közelebb hajolt .
-Feküdj le !-dörmögte . Én pedig úgy tettem ahogy mondott. Éreztem ahogy felhajtja a szoknyám , félre húzza a bugyimat .Apró csókokat kezdett szét szórni a combom belső oldalán majd egyre- egyre közelebb a kéj dombhoz , s mikor oda ért a meleg ,puha ajka felnyögtem . Olyan rég nyúlt már hozzám ,hogy szinte el is felejtettem mennyire jól csinálja . Mariano hajából az asztal szélébe kezdtem el kapaszkodni ,s próbáltam nem hangosan nyögni ,nehogy az őrök is meghallják .
-Mariano ...téged akarlaak..-nyögtem neki. Utolsó egy- két nyelvcsapát végbe vitte ,majd felegyenesedett .
-Kérésed számomra parancs . -dörmögte ,majd megfogta a V nyakú egybe ruhám és a a csücsöknél megmarkolta ,majd egy laza mozdulatú rántással elszakította azt . Már csak a ruhám recsegő hangját lehetett hallani . Mikor már semmi nem takarta a testem Marino megnyalta a szája szélét ,majd azonnal a bugyim peremétől felfelé forró csókokkal kezdett el hinteni egészen a mellemig . Ott is megállt kicsit ,majd feljött a nyakamig ,s a tarkóm alá csúsztatta a kezét ,majd felhúzott magával . Lecsúsztatta a vállamról a szakadt ruhám , így már csak fehérnemű volt rajtam . A kezeim ösztönösen Mariano övcsatjához tévedt , hogy kikapcsolhassam . A vőlegényem a nyakamat kezdte el falni ,míg én a gatyájával szórakoztam . Mikor végre sikerült kinyitnom és ki is gombolni a gatyát elkezdtem letolni , de megakadt az ágaskodó férfiasságába . Beharaptam az alsó ajkaimat ,mikor megláttam , s Mariano eddig bírta épp ésszel . Felemelte az állam , s azonnal a számnak esett . Egy kis ideig faltuk egymást a kezeink egymást simogatták , míg Mariano ki nem lépett a gatyájából és alám nem nyúlt ,majd felkapott , s elkezdett besétálni velem a szobánkba . Ott óvatosan lerakott az ágyra , majd annyi időre elengedett míg letolta a boxer alsóját , s végig nézett rajtam . Feltérdelt az ágyra , majd a kezei a bugyim varrásához értek . Egy laza mozdulattal ezt is elszakította . Eltátottam a számat és felnevettem ,mert tudtam, hogy a következő az a melltartóm lesz. Így is történt , majd szép lassan felém tornyosult , s beillesztette magát . A mosoly azonnal lehervadt az arcomról annyira jó érzés járta át a testem minden egyes zegzugát . Annyira hiányzott , hogy minél mélyebben akartam magamban tudni. Kissé felhúztam a lábam , mire Mariano sóhajtott egyet . Tudtam ,hogy ugyan azt érzi amit én . A szép lassú tempót egyre jobban felváltotta egy ütemes egyre nagyobb lökés ,majd felmordult mikor egyszer hírtelen benyomódott én meg hangosan felnyögtem .Éreztem ahogy próbál óvatos lenni , de már nem tudja vissza fogni magát . Megfogta a lábaim , maga elé fogta ki nyújtva és egyre egyre jobban , és mélyebben döfött .Ki akarta mutatni mennyire szeret és mennyire hiányoztam neki , de tudtam ,hogy ki tudja akkor is ha nem finomkodik hanem igen is be durvul .
-Ne fogd vissza magad !- szóltam rá ,mire Marianoból előtört egy kéjes nyögés , majd oldalra dobta a lábaim kihúzódott , megfordított a hasamra , majd kisé felemelte a csípőm , s egy hirtelen mozdulattal vissza lökte magát , s felém tornyosult. Elvesztettem az eszem, nem tudtam gondolkodni se . Magam mellé nyúltam és egy kisé meghúztam a kezét amitől a teste hozzá ért az enyémhez , s a keze azonnal a nyakamra fonódott . A hüvelyk úját végig húzta a szám szélén ,mire én megnyaltam azt . Mariano olyan tempót kezdett diktálni , hogy már nem figyeltem semmire éreztem ahogy a belső istennőm remegni kezdett ,s éreztem ahogy a láb újamtól a fejem tetejéig bizseregni kezdtem ,s tudtam ,hogy nem kell sok ,hogy elmenjek . Mariano még durvábban kezdett el pumpálni ,s a nyakamat elengedte a másik keze a hajamba vándorolt és kissé meghúzta hátra . Ösztönösen hátra vetettem a fejem és úgy adtam ki minden hangot magamból már nem akartam halk lenni .Nem érdekelt senki sem,csak az amilyen forróság átjárta az egész testem . Mariano is felnyögött ,s egyszerre táncoltunk végig az orgazmus tengerén .
-Úristeen!-nyögte majd lökött egy kettőt ,s zihálni kezdett. A fejem bele temettem a paplanba ,s éreztem ahogy Mariano kiszáll ,s ledőlt mellém . Elmosolyodtam ,mert imádtam amikor látom az arcán ,hogy totál készen van , ezért egy kis pihenő után felé másztam , s magamba illesztettem újra , s szép lassan elkezdtem mozogni . Mariano gondolkozás nélkül megfogta az egyik kezével a csípőm  ,a másikkal a mellemet kezdte gyúrni , majd felkúszott a nyakamig , s kissé megszorította.
-Annyira gyönyörű vagy !Nagyon szerelek miamore(szerelmem).
Egyre egyre jobban elkezdtem fel és le mozogni rajta ,majd a csípőmmel körbe -körbe , s éreztem ahogy egyre jobban forrósodik bennem.
-Lassíts!-szólt rám , de ahogy ránéztem a szenvedélyes arcára még jobban erőre kaptam , és egyre jobban és jobban , egyre mélyebben hagytam rajta magam .Mikor éreztem ahogy közelítek az orgazmushoz , s tudtam ,hogy Mariano is ,ahogy hörgött , közelebb hajoltam hozzá , hogy suttogni kezdtem .
-Élvezz belém bébi !-nyaltam meg a szája szélét , s ekkor Mariano keze a tarkómra csúszott ,hogy ott tartson ahol most vagyok , rá tapadt a számra , s felemelkedett alattam egy kicsit , majd őrületes tempóba kezdett el pumpálni . Egyszerre nyögtünk , s izzadt össze a testünk miközben mind a ketten remegni kezdtünk az orgazmustól .
-Szeretlek Mariano Trafoloni!-tettem az állam a mellkasára , hogy nézem az arcát , majd megcsókoltam újra és újra .
Ott pihentem a mellkasán úgy ,hogy a farka még bennem volt , s ötletük egymást .Annyira szerettem ,hogy legszívesebben elsírtam volna magam ,de nem tudtam ,mert elmondhatatlan boldogság járt át , s tudtam ,hogy megtaláltam akire egész életemben vártam , s ő ugyan annyira szeret,és ez nekem mindennél többet jelentett .

A Maffia Főnök jegyese Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz