•Huszonnegyedik rész •

5K 218 18
                                    

     Hihetetlen tempóval teltek a napok . Volt olyan mikor csak a vacsoránál találkoztunk Marianoval . Rengeteg munkája  volt  ügyvédként is , hiszen eléggé elhanyagolta azt az elmúlt időben .
     A csapat mindent elintézett azért ,hogy a jótékonysági rendezvényen minden remekül menjen és a lehető legtöbb pénzt sikerüljön begyűjteni , és sikerüljön felújítani az épületet . Megbeszéltük Marianoval ,hogyha mindenen túl vagyunk , akkor össze házasodunk , és elmegyünk nászútra. Az estély után  öt nappal lesz a tárgyalás , de már egyszerűen nem tudom ezen aggódni . Elengedtem ezt az egészet . Az amire vágyom , már az enyém .Mariano Trafoloni.
-Elizabeth hova tegyük ezt a táblát ?-kérdezett Fabio kizökkentve a gondolataimból.
-Szerintem az ajtó mellé kellene ,nem?-néztem Juliettára , aki mosolyogva bólintott .
-Ott remek helyen lesz.-simított végig a hátamon , majd  ment tovább egy újabb feladatot megcsinálni.
Ezerrel pörögtünk , és ahogy sürögtek forogtak az emberek , úgy  állt össze az egész helyszín.Mariano emberei is bevoltak osztva pakolni , Mariano épp egy tárgyalást bonyolított , ő azok után érkezett . Négy óra fele , az egyik  nagyobb szobába mentünk készülni,hogy mire a vendégek elkezdenek  szállingózni , mi is teljes pompába várjuk őket . Ideges voltam ,mert fogadni kellett a sztár vendégeket is , és  szerettem volna Marianoval fogadni őket . A tükör előtt ültem ,míg a hajamat készítették és megpillantottam a meghívót , amit a gyerekek készítettek , csak át lett vastag papírra nyomtatva ,imádtam azt a sok szép apró kis rajzot akit készítettek . A gyomrom egy nagy görcsben volt ,de ahogy én készen lettem a kezembe fogtam a keresztfiam aki kiköpött az apja volt . Amíg az anyja készült én sétálgattak vele , és ellenőriztem mindent amit csak lehetett .
-Gyere nézzük meg az asztalokat,utánna pedig keressük meg a rendezvény szervezőt . -motyogtam a kicsinek ,és óvatosan megpusziltam ,miközben ő jót szundikált a vállamon . Az asztal tökéletesen nézett ki , az ajándékok is mese szépen be voltak csomagolva . A videó és a zene beállítva ,a fény még világos volt ,majd a videóra sötét lesz . A derekamon végig csúszott Mariano keze .
-Szia.-köszönt jókedvűen ,és egy apró puszit nyomott a halántékomra. -Ez igen ,de jó dolga van valakinek . -simította meg az unoka öccse hátát .
-Igen ,Dorotthy és Mich készülnek szóval én meg elloptam .-mosolyogtam rá.
-Átvegyem bellezza(szépségem)?
-Ne,mert felébred . - próbáltam meg felé kukucskálni .
Mariano elmosolyodott ,majd közelebb hajolt ,és bele súgott a fülembe .
-Szeretlek .
Elmosolyodtam ,majd bele néztem a szemébe .
-Szeretlek.

Mariano és én köszöntöttük a vendégeket a jegypénztárnál . Rengeteg új emberrel ismerkedtem meg . Elnökkel , képviselővel , táj építésszel, tervezővel ,modellel , színésszel és még sorolhatnám . Örültem , hogy mindenki tenni akart valamit a gyerekekért . Nagyon sok felajánlást kaptunk és a licitáló programra is sok mindenki beleszállt . Volt aki festményt , bútort ,antik tárgyat , ékszert , órát , magánrepülő utat , szállást ,üdülést és volt aki a saját  szigetén egy egy  hetes nyaralást ajánlott fel. Nagyon izgultam ,hogy milyen vissza jelzést fogunk kapni az estélyről . Rengeteg riporter jött el , és szerencsére ,sikerült interjút is adnom a jótékonysági estélyről Julietta és az igazgató nő Maria segítségével . A vacsorát mindenki nagyon dicsérte ,hogy mennyei volt az étel .Nekem még mindig görcsben volt a gyomrom az izgalomtól . Úgy terveztük a programot ,hogy mindenki tudjon egy kicsit ejtőzni a videó alatt és utánna a bálra már mindenki tud majd táncolni . Valamennyien végig sírtuk a videót ami a gyerekekről és az életükről szólt . Szerintem kellőképpen elértük a hatást amit szerettünk volna . Rengeteget táncoltam , és sok új kapcsolat megkötetett a mai este , azzal ,hogy más is be szeretett volna szállni az árva gyerekek jólétébe . Hajnal három fele ürült ki a helyszín teljesen . Elfáradtam . Nem hiába , mert a saját elvárásaimat is felül múltam . Nagyon sok bőkezű ember adományozott a rendezvényen . Holnapra lesz közjegyző által hivatalosan össze számolva a teljes összeg és ezt egy számlára lesz rátéve , hogy minden hivatalosan történjen . Ennek a számlának lesz a meghatalmazottja Maria.
Alig vártam ,hogy lefürödhessek végre és átöltözzek egy kényelmesebb ruhába . Ahogy mentünk a tengerparti házhoz Mariano a kocsiban kijelentette , hogy azt szeretné ,ha ő vehetné le rólam a ruhát . A házban beérve csak halvány fény fogadott minket , és ahogy becsukódott az ajtó egymásnak estünk . Mariano egyszer csak felkapott és bevitt a szobába . Megkellett állnom neki háttal , hogy lehúzhassa a mély bordó ruhámat ,ami alatt semmi nem volt kivételesen .
-Nem volt rajtad melltartó? -krákogta .
-Nem ! Az látszott volna a ruhámon . Éreztem ahogy szép lassan tolja lefelé a cipzárt a gerincem mentén .
-Mond ,hogy legalább bugyi volt rajtad .-köszörülte meg a torkát .
Megrántottam a vállam ,mire Mariano mélyen beszívta a levegőt . Ahogy lecsúszott rólam a selyem estélyi , és én óvatosan kiléptem belőle ,majd megfordultam láttam Mariano arcán azt a vágytól égő pillantását .
-Édes istenem!-szólalt fel,majd a nyakkendőért nyúlt ,hogy kilazítsa azt . -Rengeteg emberrel nézett ma meg téged , és rajtad még bugyi se volt .-fújta ki a levegőt .
-Mindennek jól kellett kinéznie.-hajoltam le ,hogy levegyem a cipőmet .-Na meg persze , gondoltam ,hogy könnyebb dolgod lesz .-néztem a szemeibe ahogy kiegyenesedtem , majd elkezdtem a nyakkendőjénél húzni a fürdő fele . A zakóját ledobta valahova , az ingjét kezdte el menetközben ki gombolni amire én beharaptam a szám .Imádtam a kigyúrt testét nézni amit tetoválások díszítettek .
-Segítesz megfürdeni . -néztem rá kéjesen mire Mariano felmordult . Letolta a nadrágját sietősen, addig én kinyitottam az üveg ajtót és beálltam a kellemes zuhany alá . Mariano kinyitotta az ajtót majd végig nézett rajtam ahogy , bontottam ki a fel kontyolt hajam .
A kezei körém tekeredtek , de a jobb mutató ujja végig siklott a tetoválásomon ,majd felcsúsztatta a melleimre a kezeit ,mire és felnyögtem .
-Ettől a hangtól totál kikészülök . -dörmögte majd csókolgatni kezdett a kulcscsontomtól a nyakamig. Kisé eltávolodott tőlem , s lenézett rám . A kezeimmel simogatni kezdtem a mellkasát, s felnéztem rá , éreztem ahogy a kezei lefelé tartanak  és a belső királynő azonnal felébredt. Felpipiskedtem,s az ajkaiba haraptam ,amikor az ujjai belém hatoltak a szájába nyögtem .
-Annyira szeretlek bellezza(szépségem) ,hogy már lélegezni se tudok nélküled .
-Várj ....-suttogtam teljesen elvesztve az eszem .
-Nincs semmi ami megállítana .
-De ...nem ..szedem...-sóhajtottam , miközben egyre jobban gyorsította a tempót .
-Nem érdekel.-dörmögte .
Vettem magamon erőt ,hogy kinyissam a szemem és ránézzek ,majd mikor láttam , hogy komolyan gondolja a nyakába kapaszkodtam és neki estem az ajkainak .Mariano a fenekem alá nyúlt , s felkopott ,majd neki tolt háttal a falnak. Még egy kis erőfeszítésébe se került ,hogy engem meg kellett, hogy tartson . Bele túrtam felül a hajába és kisé felmordult .Elmosolyodtam , majd újra neki estem az ajkainak. Annyira hiányzott már ez a szenvedély ami mindig meg volt köztünk .

A Maffia Főnök jegyese Where stories live. Discover now