•Hat•

6.1K 234 10
                                    

   Haza fele egy ideig csendben voltunk ,csak a kocsi hangját lehetett hallani . Néha egymásra néztünk ,majd én vissza pillantottam az útra. Hallottam ahogy Mariano sóhajt egyet ,majd felém fordul . 
-Beth holnap után el kellene utaznom.Nem tudom tovább halasztani.
-Rendben .-motyogtam .
-Hamaddal szeretnénk egy megállapodást megkötni ,de azért halasztottam ,mert rengetek kábítószerről  van szó .Quatarba kell repülnöm ,s szeretném ha velem jönnél ,persze nem muszáj .
-Mennyi időről lenne szó ? -nyeltem egyet .
-Párnapról ,de inkább hagyjuk ,van elég gondod,már sokat segítettél így is .
-Mariano! -szóltam rá.-Ne válaszolj helyettem!-kanyarodtam rá a főútra ,így gyorsabbra vettem a tempót . -Rendben .Elmegyek veled ,viszont nekem jövő héten már Miamiban kell lennem . -motyogtam , miközben előztem .
-Miamiban? Vissza költözöl? -beszélt halkan felém , ám mikor ránéztem láttam ,hogy falfehér,ezért lassítottam .
-Rosszul vagy ? Engedek be egy kis friss levegőt .-nyomtam meg az ablak gombot . -Megálljak ?
-Nem kell .Jól vagyok !-válaszolt gyorsan ,de nem nézett rám.
-Nem költözök vissza ,hanem az első tárgyalásra megyek .-válaszoltam motyogva. Mariano rám kapta a tekintetét .
-Én erről miért nem tudok ? -kapta fel a vizet.
-Azért mert máskértem meg ,hogy védjen . -válaszoltam alig hallhatóan tudtam ,hogy ezen most ki fog akadni ,s mivel még eléggé labilis ,nem akartam veszekedést folytatni vele.
-Beszarás.-nevetett fel .-Mennyit kér ez a remek ügyvéd ?
-A gatyám rá megy , első benyomásra inkább hagyjuk,de mivel sokan dicsérték és ajánlották ezért maradok nála.
Mariano nevetni kezdett .Éreztem ,hogy dühös lett,nem akartam vitatkozni, s próbáltam nem felvenni az ő hangulat ingadozásait , de néha nehezen ment.
-Remek ,hogy hívják az ügyvédet ?
-Harry Garcia . - válaszoltam úgy ,hogy ránéztem, de láttam ahogy Marino arcán átfut az undor .
-Jézusom Elizabeth . Tudod miről híres ő?-horkant fel .Gúnyt hallottam a hangjában.
-Nem . Annyit tudok ,hogy nagyon sok pert megnyert már ,nem kértem volna meg ,de...-haraptam el a mondat végér.
-De mi? Inkább meg kérsz egy olyan embert aki folyamatosan lefekszik az ügyfeleivel? -nézett rám.
-Nem gondoltam ,hogy azok után te megtennéd .-sóhajtottam egyet , s hirtelen meg is könnyebbültem . Annyira furcsa helyzet lett volna a szakításunk után megkérni ,hogy ő védjen. Leparkoltam a felhajtón , majd láttam ahogy Mariano bólint az őröknek . Nem akartam a kocsiba veszekedni , ezért kipattantam , s a ház felé kezdtem sétálni . Mariano szorosan követett . Miután beértünk a házba , s becsukta az ajtót azonnal rám förmedt .
-Mi a faszt gondoltál?Komolyan ennyire szar embernek nézel,hogy pont melletted nem állnék ki? Hát az eszem megáll. -dobta a pultra Mariano a lakás kulcsot.
-Szakítottunk . Az ex vőlegényem vagy ,valahogy nem volt képem ide állítani , s megkérdezni azok után ahogy elváltunk. -magyaráztam el neki nyugodtan.
-Nem én akartam ezt Elizabeth!-vágta rá dühösen .
-Szerinted én igen?-remegett meg a hangom.-Nekem milyen érzés volt szerinted megtenni? Milyen érzés vissza jönni Palermóba ,ahol minden rád emlékeztet?Milyen érzés téged szét csúszva látni, s érezni ,hogy ugyan úgy szenvedsz ,mint én ?Nem ezt akartam!Már rég házasok lennénk ,ha te nem hagyod ,hogy más tönkre tegye azt ami köztünk volt . Szenvedek Mariano , nem tudom neked elmondani mennyire ,s még is én vagyok itt melletted nem más .-köptem ,úgy a szavakat ,hogy én is meglepődtem tőle .
-Elbasztam . -válaszolta már most halkabban . -Mindig elbaszom .Hidd el te vagy az egyetlen akivel jól akartam csinálni,aki a legtöbbet jelent nekem . Elizabeth , ha te nem vagy én se létezem többé . Hát nem röhej?
-Micsoda ?-csodálkoztam .
-Bármibe kezdek az jól sül el , de veled mindig elrontom .Az első perctől kezdve tudom ,hogy te vagy az akit nekem szánt a sors , soha nem akartalak elveszíteni , de tudtam ,hogy ez az élet nem neked való . Azzal nyugtattam magam ,hogy kapsz egy olyan férfit aki normális életet teremt neked ,de már csak a gondolattól is elszáll az agyam ,s nem tudom hagyni ,hogy mással legyél.
-Ki mondta neked Mariano ,hogy a normális életre vágyom?
-Senki ,de ez járna neked ,annyi szaron mentél keresztül , s becsapódtam én az életedbe.-tárta szét a kezét ,s gúnyosan nevette el magát,majd megpördült ,s bele vert a vitrinbe .Hatalmas robaj töltötte el a folyosót , majd hirtelen csend lett, s folytatta . -Életed legnagyobb hibáját követted el azzal ,hogy belém szerettél .-ált továbbra is nekem háttal .  Megszakadt a szívem a hallott szavak után . A kezéből csöpögni kezdett a vér , de nem foglalkozott vele .  A konyhába sétáltam , s a mosogató aljából ki vettem egy elsősegélyt ,s vissza mentem a folyosóra. Megfogtam a jobb kezét , s magam felé fordítottam , a  vettem elő egy nagyobb géz lapot , s rátettem a sebre hogy megtudjam nézni milyen mély és hogy van e benne üvegszilánk . Szótlanul állt velem szembe ,s hagyta ,hogy bekötözzem a kezét . A seb szélét áttöröltem fertőtlenítővel , a sebbe pedig jódot öntöttem . Egy nagyobb gép lapot hajtottam a sebre ,majd bekötöttem , s leragasztottam . Marinao  ellépett mellettem , s felvette a lakás kulcsot először nem értettem mit akar , de azonnal az ajtó elé álltam .
-Mire készülsz?
-El kell mennem ! -vágta rá idegesen .
-Nem!
-Elizabeth állj arrébb.-utasított ,majd a szemembe nézett .
-Nem Mariano! Nem azért néztem végig ezt a két hét szenvedést amin keresztül mentél ,hogy most egy csettintéssel ezt is elcseszd. Lehet ,hogy szerinted hiba volt , de akkor csak sajnálni tudlak ,mert  életem legjobb döntése volt , s semmit nem is csinálnék máskép . Akár mennyire vagy hülye ,s csinálsz ökörségeket te vagy életem szerelme . Nem érdekel a Maffia , nem érdekel a pénz ,vagy az hogy mekkora híred van,mint ügyvéd ,azért szeretlek amilyen ember vagy valójában .Szóval Mariano csak a testemen keresztül jutsz át ezen az ajtón . -lettem a végére magabiztos.Mutattam a hátam mögötti ajtóra.Mariano csak ott állt velem szemben ,s engem nézett ,de nem szólt semmit .A tekintete bele fúrta magát az enyémbe ,s láttam ,ahogy a szavaim utat törnek maguknak.
-Elizabeth állj arrébb , és ígérem békén hagylak ,nem fogom megakadályozni ,hogy normális életet kezdj mással. Ez lesz a legjobb ,hidd el ! Állj el előlem!
-Te ne döntsd el helyettem mit akarok !-mutattam rá a mutat ujjammal . -Tudod te mit akarok én valójában?
-Azt tudom mi lenne a legjobb döntésed ! -dörzsölte meg a homlokát .
-Igen vagy nem Mariano?!
-Igen cseszd meg igen ! -kiabálta el magát .
-Örülök ,akkor tedd meg ,hogy  nem akarsz helyettem dönteni ,mert most se kényszerített senki arra ,hogy itt legyek!-vágtam rá komoly hangnembe ,majd a konyhába indultam ,hogy felsöpörjem az üveget .Meg kellett ,hogy szakítsam a szemkontaktust ,mert el fogok gyengülni , és nem akartam megint én beadni a derekam , azt szerettem volna ,hogy igen is bizonyítsa be ,hogy csak én kellek neki ,és úgy szeret ahogy mondja .A konyhába siettem , s a beépített szekrényből kivettem a seprűt és a lapátot .majd vissza indultam .Épp a vitrin előtt álltam meg , de Mariano a kezét nyújtotta a partvisért .A ház kulcsait a másik kezembe adta. Az arca ellágyult ,s a sötétség eltűnt a szemeiből ,s láttam ahogy őrlődik magába ,ahogyan én is .Az imént elhangzott mondatok zúgtak a fejembe ,s ott álltam Marianoval szemben ,megint egymás szemébe néztünk,s olyan volt mintha megállt volna az idő.

A Maffia Főnök jegyese Where stories live. Discover now