Olyan csönd volt ,hogy még a madarak csicsergését se hallottam ,furcsa volt .Megszoktam már ,hogy apa igazi olaszos temperamentummal beszél ,így kelek mikor ők is . A bőröm égett , és nem azért ,mert rám sütött a nap , hanem Mariano tekintetétől .
-Mariano ne nézz már .-motyogtam , majd résnyire nyitottam a szemem, s az arcát néztem . Apró mosoly futott át rajta .
-Honnan veszed ,hogy nézlek , hiszen kise nyitottad a szemed ?!-dörmögte játékosan.
-Érzem.-válaszoltam mosolyogva könnyedén.
-Jót aludtál? -pattant ki mellőlem.
-Furcsa ,de igen jól aludtam. Egyszer se keltem fel. -söpörtem ki egy tincset az arcomból.
-Lehet sűrűbben kellene együtt aludnunk.
-Miből gondolod ,hogy köze van hozzád?-nevettem el magam,mire Mariano kikukucskált és felhorkant . Tudta ,hogy ráhibázott . Megforgattam a szemem mire becsukta az ajtót én pedig kimásztam az ágyból.
Elő vettem a bőröndből a megfelelő ruhákat ,majd elkezdtem felöltözni.
-Meddig szépítkezel még ?
-Már régóta kint vagyok.-dörmögte mögöttem ,mire én ösztönösen megfordultam szélsebesen . Nem hallottam mikor kijött ,ezért kisé meg is lepődtem.
-Nagyon vékony vagy.-jegyezte meg komor hangnembe .
Nem tudtam erre mit mondani ,ezért csak bólintottam ,s megkerülve az ágyat bementem megfésülködni és rendbe szedni magam.
Mikor elkészültem akkor Mariano mondta ,hogy várnak reggelire minket . Elindultunk kézen fogva a kertbe reggelizni . Fatime és Hamad már ott ültek és minket vártak .
-Jó reggelt .-köszöntünk jókedvűen .
-Nektek is barátaim.-köszönt Hamad felénk , s az asztalra mutatott , hogy mennyi ételt hozatott . Mariano kihúzta nekem a széket , majd miután leültem ő is csatlakozott .
-Remélem minden kényelmes volt ,és mindennel megvagytok elégedve .-mosolygott felém Fatime .
-Persze , minden tökéletes köszönjük . -mosolyogtam vissza .
Beszélgetés közben neki álltunk reggelizni .Segítettek nekem mi micsoda , és mi mivel nagyon finom .Fatiménak sokkal jobb a kedve ,mint tegnap .Nem éreztem olyan feszültséget köztük . Gondoltam beszélt a férjével .
-Mi reggeli után a barátommal egy kisidőre elmegyünk , addig ti maradjatok pihenjetek , vagy ha szeretnétek masszíroztassatok . Fatime mindent megmutat ,utánna pedig ha szeretnétek , akkor elmegyünk megmutatjuk a várost .
-Rendben van .-válaszoltam kedvesen .
A reggeli után a két férfi távozott , mi pedig kettesbe maradtunk .Megreggeliztünk és ittunk egy nagyon finom arab kávét a kertben beszélgetve kettesben .
-Mintha jobb lenne köztetek a hangulat .-kortyoltam a kávémba .
-Igen ,fogjuk rá .Ő nem tudja mi zajlik bennem .
-Nem beszéltél vele ? -csodálkoztam.
-Nem lehet . Akár mennyire is szenvedek el kell mindent viselnem egy szó nélkül . -piszkálgatta a bögrét .
-Sajnálom .-simogattam meg a kezét nyugtatás gyanánt .
-Nincs mit . Legalább egy olyan mellett élem le az életem akit szeretek is .
-Persze .-mondtam ki valami sablonosat ,pedig nem ez volt a véleményem ,de nagyon meg kellett gondolnom mit is mondok neki. -A mi kapcsolatunk se felhőtlen .
-Ez pedig nem látszik .-vágta rá nagyra nyílt szemekkel.Váratlanul érte .
-Persze ,mert ez a magán életünk , ami csak ránk tartozik.
-Mi történt ?
-Semmiség. Egy apró dolog, ami végett a szakítás szélére kerültünk.
-Akkor csak komoly a dolog ha idáig fajuk egy ilyen hosszú kapcsolat .
-Őszintén Fatime ?Kezdem azt érezni én dramatizálom túl. Először a féltékenység . Aztán az ex barátnő, mégis ő nem bízott meg bennem.
-Megértelek. Akkor ezért nem házasodtatok még össze ?
-Igen ezért ,hülyeség de azt várom ,hogy bizonyítson.
-De hisz azóta is együtt vagytok , elhozott egy üzletkötésre akkor kiben bízik ha nem benned ,hiszen tudsz róla mindent . -tette le a mellettünk lévő asztalra a kávét .
-Ebben teljesen igazad van. -bólintottam. Eszembe jutott ,hogy Fatime nagyon jól látja a dolgokat. Bármit is tesz , vagy tett akkor is próbálkozik , hogy működjön kettőnk között ez a dolog . Hibázott sokadjára ,de nincs jogom folyamatosan pálcát törni felette .
-Szereted ?
-Mindennél jobban .
-Képes lennél mással leélni az életed , egy szürke unalmas házi asszonyként?
-Nem .
-Akkor nincs ezen mit megbeszélni , látod ugyan olyan cipőben járunk . -nevetett fel .Miután vissza értünk az ebédből Mariano és én elmentünk sétálni egyet ,hogy mi is és Hamadék is kettesbe legyenek egy kicsit .
-Idegeskedsz a tárgyalás végett?
-Nem .
-Tényleg ? Azt hittem ,hogy fogsz .
-Minek ? Ha veled nem nyerem meg a pert akkor senkivel . Bízom benned.-mosolyogtam felé .
-Beth ügye tudod ,hogy mit érzek irántad ?
-Van róla sejtésem. -mosolyodtam el .
-Csak sejted ?-kapta el az oldalam ,s magához rántott . Egy nagyobb tincset hátrébb söprött ,majd végig simított az arcomon . -Te jelentesz mindent számomra . Ez a párhét éveknek tűnt nélküled . Mit gondolsz miért anyagozok? Olyan szinten fáj a hiányod ,hogy már megfordult az is a fejembe , hogy fejbe lövöm magam . Nekem más nem tud ártani , csak te , azzal ha nem vagy mellettem , ha nem látom a nevetésed , ha nem hallom a lélegzetvételed , ha nem érzem az érintésed . Nem azért tudom letenni ilyenkor, mert van mellettem valaki , hanem azért mert Te vagy mellettem . -szorított magához ,majd folytatta.-Nincs és nem is volt senki az életemben akit ennyire szerettem volna. Soha nem is lesz ,aki felérne hozzád. Nagyon szeretlek .-suttogta a számra a szavakat ám nem csókolt meg . Ott álltam , és nem jutottam szóhoz .A tüdőmből kiszaladt minden levegő ettől a vallomástól. Váratlanul ért , s csak egy kicsi hiányzott ,hogy ne pityeredjek el ,mint egy óvodás .-Helyre hozok mindent , csak engedd ,hogy így tegyek , ha pedig mégse sikerül, ígérem békén hagylak egy életre .-nyomott egy apró puszit a nyakamra , majd elengedett .
-Egy életre ? -kérdeztem vissza ,mire ő bólintott .-Szerinted ezt akarom?-megrántotta a vállát ,majd lesütötte a fejét .Megfogtam a kezét , s húzni kezdtem ,hogy tovább sétáljunk , s én se akarjak a nyakába borulni . Erősnek kell látszanom .
Mind a ketten a másikat akartuk,de rengeteg megbeszélni valónk volt , s kezdem azt érezni most érik meg a kapcsolatunk arra ,hogy a jövőnket együtt tudjuk kezdeni úgy , hogy a kapcsolatunk rendíthetetlen legyen.
YOU ARE READING
A Maffia Főnök jegyese
RomanceA szerelem tényleg vak és mindent le győz? Vajon mire elég egy szerelmes férfi akarata ? Elizabeth új életet szeretne kezdeni,ám Mariano ebbe nem nyugszik bele .Rengeteg módon próbál kedveskedni. Már szinte könyörög egy utolsó esélyért ,hogy bebizo...