•Négy•

6.2K 221 14
                                    

   Magamra kaptam a dobozból egy kényelmesebb edzős  ruhát , mikor Mariano kopogott az ajtón .  Elgondolkoztam,hogy válaszoljak e ,vagy inkább ne és hagyjam bezárva az ajtót . Gyűlöltem  ezt a semmit ami köztünk volt.Felálltam ,majd kinyitottam neki az ajtót ,s vissza sétáltam a dobozokhoz .
-Bejöhetek?-kérdezte . Bólintottam . Nem volt mit mondanom meg neki . Dühös voltam és elveszett . Nem tudtam mit kezdeni ezzel az egésszel , de ahogy láttam ő se . Nem voltunk ennyire semmilyen kapcsolatba évek óta . Mindig  is megvolt köztünk az a tűz ,csak most inkább parázs mondanám .
-Sajnálom Elizabeth . Én ...-ült le az ágy szélére .
-Mariano tudom ,már egyszer végig csináltam veled,tudtam mire vállalkozom .
-Szóval szeretsz még mindig ? -tette fel a kérdést félve .Én pedig csak bólintottam . -El kellene indulnom pár dolgot elintézni .
-Rendben össze szedem a holmim ,s akkor elmegyek .
-Ne !-szólt rám hírtelen . -Nem  jönnél el velem ? Megmutatom ki is vagyok valójában . Ki az akit te annyira szeretsz..-nyelt egyet . -Elkészülök .
Mire szóhoz jutottam volna addigra eltűnt . Eddig soha nem akarta megmutatni ,sőt elmondani se , akkor most mi ez az egész ? Azt akarja elérni ,hogy kiszeressek belőle ?
Gyorsan átöltöztem . Egy fekete farmert kaptam magamra , egy torna cipővel ,és egy félvállas fehér felsőt . Mondhatni remegett a gyomrom . Fogalmam se volt arról mire számíthatok. Kisétáltam a nappaliba ,mire Mariano felém nyújtott egy fegyvert . Meghátráltam. Én ezt nem fogom elvenni tőle .
-Tudod ,hogy kell használni ? -megráztam a fejem . -Gyere megmutatom .
-Mariano...-nem hagyta ,hogy végig mondjam . Magához rántott , majd hátulról átölelt . -Megmarkolod .Hátrahúzod a kakast  ,majd célzol és lősz . Ezt szépen a derekadhoz tesszük .
-Mariano ...-szólaltam volna meg ,hogy tiltakozzak .
-Ssss...Ezerszer jobban biztonságba érezlek , ha nálad van .  Most nincs kibiztosítva ,úgy célozz rám , s mutasd meg mit is kellene tenned ha használnod kellene.
Megráztam a fejem .Iszonyatosan féltem . Megfogta a remegő kezem ,s maga felé tartotta . Könny gyűlt a szemembe .Mintha egy rém álmom teljesülne  . Megnyaltam a szám szélét , s imitáltam az előbb látottakat . Marino szeme elsötétült . Leengedtem a kezem , s vettem egy mély levegőt . Megfogta a kezem ,majd kivette a kezemből a pisztolyt , s felhúzta a pólóm . Kisé hozzám simult , s bedugta a nadrágomba a fegyvert , s ráhúzta  a  pólóm . A leheletét éreztem a nyakamon , amitől tejesen libabőrös lettem . A lófarkamat fogta meg , s a vállamra tette .
-Induljunk.-krákogott .-Te vezetsz .-adta a kezembe a kocsi kulcsot . Bólintottam , majd nyeltem egyet .  Odakint iszonyatosan meleg volt . Hét ágyra sütött a nap . Beindítottam a kocsit ,s bekapcsoltam a klímát nehogy Mariano rosszul legyen . Menet közben Mariano mesélt egy két dolgot a helyről ahova megyünk . Amikor megérkeztünk akkor már Fabio ott állt a másik kocsival , s minket várt , pár emberrel. Mikor meglátott engem láttam az arcán a döbbenetet . Mariano felém fordult mielőtt bementünk .
-Félsz? -suttogta a fülembe . Megráztam a fejem . Igazat mondtam . Tudtam ,hogy sose hagyná ,hogy valaki bántson . -Most azt az oldalam fogod látni amit nem ismersz , de többet ezt az oldalam nem is fogod . Bármi lesz , ne szólj bele . Ha Fabio mond valamit azt csináld .-megsimította az arcom ,majd elém állt .Fabio jött mellettem . Egy lepusztult negyedben voltunk . Ez a ház is eléggé leharcolt volt , s mikor kinyílt az ajtó irtó büdös csapta meg az orrom . Mariano magabiztosan ment előre . Én pedig követtem kihúzott háttal .Nem akartam ,hogy lássák mennyire be vagyok szarva . Szobáról szobára mentünk egészen a folyosó végéig . Hányingerem lett a szagtól ami bent terjengett.Sötét volt , de azért láttam mindent . Olyan mértékű retek volt ,hogy biztos voltam benne ,hogy itt patkányok is vannak . Állat eredetű pisi szag csapta meg az orrom , amitől majdnem öklendezni kezdtem . Mariano tapsolni kezdett , mi mögötte álltunk meg . Három fickó ült a kanapén ,és egy totál szét csúszott prosti sétálgatott jobbra balra .
-Mike ,Mike ,Mike . Már megint nekem kellett hozzád jönni ?!-váltott arra a haraggal teli hangszínére.
-Főnök , el felejtettem. -dadogta össze vissza .
-Elfelejtetted ?-emelte meg a hangját . -De az asztalon lévő anyag gondolom az a tasak ami eltűnt ! Igaz? -itt már ordított . -Mit gondolsz csak úgy hagyom ezt? Ingyen lövitek magatokat ?
-A srácok elfelejtették a szabályt ...-dadogta . -Katerina pedig felbontotta ,úgy gondolta meg előlegezi a fizetést . Ledolgozzuk ígérem .-mentegetőzött a legtisztább srác .
-Hát persze ,hogy le.Ki lenne az a kurva ,hogy felbontogassa az én cuccomat? .-fordult a rongyokkal eltakart ablakhoz . -Hol a pénzem?-állt meg előttük . Lenézett a tasakra , s láttam ahogy elgondolkodik . Kis idő után felegyenesedett .
-Meglesz .-mondta nagyképűen a vörös hajú akinek keresztben álltak a szemei . Először Marianora nézett ,majd mögötte elnézett felénk . Elmosolyodott majd felállt .-Ki ez a nőci ?
Mariano hörgött egyet.Mariano felvette a tasakot ,majd Fabio kezébe adta . Fabio ,elővett egy pici mérleget a kabát belső zsebéből . Letette a koszos pultra . Lemerte a pakkot , s az 878 grammot mutatott . Gondoltam ,hogy egy kilós a tasak .
-Mennyi hiányzik?-kérdezte Mariano .Fabio még fejbe matekozott  mikor mormolni kezdtem a választ ,hogy segítsek neki.
-122 gramm. -suttogtam Fabio felé ,de Mariano is felém nézett . Azonnal lesütöttem a fejem ,mert azt mondta ne szólaljak meg .
-Tessèk ?-nézett rám ,s kisé megenyhült az arca . -122 gramm hiányzik . -fordult vissza . -Szóval több mint  a 10%-a . Reeeeeemeeeek .-nyújtotta el .
-Te arra a nőre bízod a számolást ? A nők csak kefélni tudnak barátom .-nevetett fel a vörös . A lány pedig mögötte csámcsogva rágózott .Mariano fogta ,s elkapta a nyakánál fogva . Felemelte , a vörös pedig csak lógott a levegőben .
-Kérdeztelek? -ordított rá Mariano.-Mióta lennék én a barátod ? Elfelejtetted ki vagyok ,és hogy hol a helyed? -hörögte . -Az életemet rá bíznám! Ha ő azt mondja annyi akkor annyi . Rá se nézhetsz ! -szorította erősebben . Mariano fekete pólója megfeszült , s a fickó kapálózni kezdett a lábaival.
-Ledolgozom..-nyávogta a miniszoknyás csaj .
Undorító . Drogért bármire képes lenne .
-Hogyan ?-undorodott el Mariano.- Egy golyót se pazarolnék rád.-köpte a szavakat .
-Kitudlak elégíteni .-állt fel a csaj,de Mariano vissza lökte a másik kezével . Elengedte a vöröske nyakát ,majd felénk fordult .Elém sétált ,s suttogni kezdett .
-Bent akarsz maradni ?
Azonnal megráztam a fejem . Kicsit hozzá értem a kezéhez ,s mélyen a szemébe néztem .
-Maradjak?
-Ne!-suttogta,majd Fabiora nézett .-Szólj valakinek ,hogy vigye ki a kocsiba .-vissza fordult a drogosokhoz,s olaszul kezdett beszélni .  A vöröske Marianora akart támadni ,de ő kivédte ,s ütni kezdte a csávót. Földbe gyökerezett a lábam . Féltettem .Az egyik őr ragadta meg a csuklom ,s tolni kezdett kifelé . A szívem olyan hevesen vert ,hogy minden dobbanásnál megrendült a mellkasom . Mellettem be mentek még ketten , s becsukták az ajtót. Beültettek Mariano kocsijába ,én pedig átmásztam a vezető ülésre.A gondolataim cikàztak jobbra mikor lövés hangját hallottam . A lábammal dobolni kezdtem , az autóban . Ideges voltam . Féltettem. Nem akarom ezt a távolságot , nem akarom ,hogy megszűnjön minden köztünk . Nekem csak ő kell . Akarom ,hogy bizonyítson ,hogy csak én kellek neki ,mert nekem csak ő kell,senki más . Nem tudom az életem elképzelni nélküle . Furcsa ,mert egész különöset éreztem . Nem utáltam azért amiért elhozott ide ,hanem inkább beindított . Mindig is hatással volt rám ,hogyha főnök ként oda csapott az asztalra ,s most is így történt .
Egyszer csak kinyílt az ajtó . Fabio kezéből az egyik ember kezébe került a tasak . Marino váltott pár szót Fabioval ,majd beült mellém .
-Jól vagy?-kérdezett engem . Bólogattam ,majd beindítottam a kocsit . Követtem az előttem lévő fekete terepjárót , ami a kikötőhöz ment . Először fogalmam nem volt miért a kikötőbe megyünk .Csendben utaztunk tovább,mert nem tudtam megfelelő e arra az állapota ,hogy kérdezzek.

A Maffia Főnök jegyese Donde viven las historias. Descúbrelo ahora