Saeko szemszöge:
Miután kiment a doktor, gondolataim közé zuhantam...
Kérdéseim százaira sose kaphatok választ, viszont a maradék ezerre még igen. Van még esély...
De...miért? Miért jött ide az apám?
Könnyek szöktek a szemembe, de hamar vissza is nyeltem őket. Nem sírhatok. Ennyitől nem.
Lecsuktam szemeimet, majd egy nagyot sóhajtva elengedtem a dolgot. Ha már csak ennyitől elpityeredem, mi lesz ha elkap Shiro?
Lelkemet lehúzta a bánat súlya, de nem hagytam, hogy ez látszódjon. Inkább ugrottam a következő témára.
Miért hozott, és kérte Hiroshi a doktort, hogy mentsen meg engem? Megkínoz, aztán meg könyörög a másiknak, hogy mentsen meg?
Miután felkeltem mégis olyan volt, mintha bántotta volna...ezek szerint mégis van benne valamennyi emberség?
Lehunytam a szemeimet úgy gondolkodtam tovább.
Nem értem, mi történik körülöttem...
Aito szemszöge:
Másnap vasárnap volt így nyugodtan aludhattam. Ha fel is keltem, inkább visszaejtettem a fejemet a párnára és az álomvilágomba menekültem a valóság elől. Végül délután kettőkor győzött az éhség, és lementem a konyhába egy kis elemózsiáért.
Véletlenül sem akartam látni apámat, de sajnos mégis megjelent mögöttem a konyhában.
-Na, mi az? Már el sem akarsz fogadni? Tudod, még mindig én vagyok az apád...-mondta piszkálódva. Én csak csöndben megcsináltam néhány szendvicset, majd azokat elcsomagolva felvittem a szobámba.
Beledobtam azokat egy táskába, majd fekete farmeremet, és egy fekete pólót felkapva elindultam a közeli parkba.
Délután négy volt, de a nyárnak köszönhetően a Nap még mindig fényesen ragyogott majdnem az égbolt közepén.
Kerestem egy nagy fát, majd annak tövébe leülve neki láttam az evésnek. Sokáig ücsörögtem ott, és csodáltam a nevetgélő embereket ahogy frisbeeznek, vagy épp labdáznak.
Kutyák százai mentek el szemem előtt s mindegyik olyan boldog volt, hogy a gazdájával lehetett. Én meg csak ültem ott, és néztem őket...
Már a nap is lemenőben volt, mikor végre felálltam. Zene szólt valahonnan, ezért a hang irányába mentem. Jó lenne végre kikapcsolni az agyamat...
Nem sokára meg is találtam a szórakozóhelyet, ahová pár Jen-ért cserébe bemehettem, és még a táskámat is megőrzőbe tudtam rakni.
A zene ordított, és gyönyörű lányok voltak a buliban. Oh igen...ez kell nekem!
Hiroshi szemszöge:
(vissza az időben: Hiroshi közli Saeko-val, hogy nem ő öli meg)
Megfordultam, és kimentem. Mellkasomba valamilyen ismeretlen érzés költözött, mégis de ja vu érzésem támadt. Mintha már éreztem volna hasonlót...
„Apám anyám hátába állította a kést..."
Azt hiszem, már tudom honnan ismerős ez az érzés...
Végig csoszogtam a folyosón, majd ki az épületből, és beültem az autóba. A kormányra hajtva fejemet eleredtek könnyeim.
Mérgemben ráütöttem a kormányra, majd megint, és megint, végül hatalmasat ordítva előtörtek rég nem látott, hallott, érzelmeim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vér és szerelem...- A vér az én szerelmem!!
Ficção Adolescente,,Izgatottan tartottam Aito felé, mikor egy sikátor hangulatú szűk utcán kellett keresztül mennem. Máskor félve tekintgettem volna körbe-körbe, de most túl izgatott voltam, csak úgy pörögtek a gondolataim. Egyszer csak kicsapódott előttem egy ajtó...