7. rész

955 38 6
                                    

Sziasztook! 


Újra itt! Köszönöm, a szavazatot és a kommentet! ♥ Nagyon jól esik! *-* Továbbra se hagyjátok abba a szavazást és a kommentelést! ;) Sok szeretettel várlak benneteket a csoportban! :) https://www.facebook.com/groups/207686106051653/?ref=browser

Nagyon sajnálom, hogy csak ilyen későn hoztam a részt, de remélem tetszeni fog! (Szerintem izgi lett!) Jóó olvasást! 
xxSzilviixx

- Tudod eddig sokat filóztunk itthon, hogy hogyan mondjuk el neked. Nem akarlak megbántani, hogy én mondom el ezeket a dolgokat, de szerintem kutya kötelességed tudni. Amikor kimentem érted a reptérre teljesen abban voltam, hogy Adamnak új ügyfele jön, aki egy darabig nálunk lesz elszállásolva, de találkoztam veled. Először semmi sem volt világos, csak annyi, hogy egy igazán csinos lány jön hozzánk. Te annyira kiborultál, amikor kiderült, hogy egy napon születtünk.. Feleslegesen aggodalmaskodtál, mert ez egy véletlen egybeesés. 
- Most próbálsz a kakiból várat építeni? - Mi köze van ennek most ide? Miért kell mindent megmagyarázni? Miért tartunk állandóan itt? Mit akarhat ezzel? 
- Örülnék neki, ha néha végig is hallgatnál! - csattant rám. 
- Jó - mormogtam a választ az orrom alatt. 
- Szóval azért egybeesés, a srácoknak légyszi ne mondd el. 
- Mondjad már!
- Jó, mondom, de ha a helyemben lennél akkor tudnád, hogy nem egyszerű. 
- Mégis mi nem egyszerű? 
- Az hogy az igazi szüleim egy autó balesetben meghaltak. 
- Oh - döbbenetemben leesett az állam, bár a kezet gyorsan a számhoz emeltem. Nem tudtam. Ne haragudj! 
- Semmi baj, tudod egy darabig árvaházban laktam, majd találkoztam El-el és Adammal. Megismertem őket, majd ide költöztem. Szóval mi nem vagyunk testvérek. Maximum mostoha testvérek, de akkor sem vér szerinti. 
- Ezzel akarod magyarázni a csókot? 
- Nem ezzel. 

Mellette ülök ő pedig fekszik az ágyában, de mivel akarja magyarázni? Olyan bonyolultak ezek a fiúk, sokszor egyáltalán nem lehet érteni amit mondanak, de miért? 
Még mindig annyi miért kavarog a fejemben, hogy az már lehetetlen. Amióta itt vagyok az életem fenekestől felfordult. Néha olyan hihetetlen, de mi van akkor ha ez az új jobban tetszik? A régit nem is hiányolom, jó néha azért igen. Bár sokkal jobb ez a kis bizonytalanság, mint a túl nagy rendezettség. 

Gondolataimból Calum ébresztett fel, mert megragadta derekamat és maga mellé rántott. Túl gyorsan történt minden, egy fél fordulással én kerültem alulra. Majd megint, mint már oly sokszor ajkaival közeledett felém, de még mielőtt ajkaink összeérhettek volna megállt. 
- Ezzel szeretnék mindent elmagyarázni - Majd szép lassan megcsókolt. Finoman csókolt, finomabban, mint eddig. Csókja tűzként robban ajkamon. Nyelvével végig nyalta alsó ajkam, majd egy aprót sóhajtottam. Ezt kihasználva elmélyítette csókunkat. Menta íze van. Életemben először nem érzem azt, hogy hülyeséget csinálok, igaz még mindig furcsa, hogy egy olyan sráccal akit alig egy hónapja ismerek. Csókunkat még akkor sem szakította meg amikor fordított helyzetünkön. 
Úgy gondoltam ha már így alakuntak a dolgok akkor jól jönne egy kis játék is. Ráültem lovagló ülésben, apró puszikkal halmoztam el lefelé a nyakán, száját sóhajok hagyták el. Aranyos amikor nem tudja irányítai magát. 
Kezét arcomhoz vezette, majd vissza húzott egy szenvedélyes csókra. Keze közben sem tétlenkedett, felfedező útra indult a testemen, majd megállapodott a seggemen. Belemarkolt én pedig nyöszörögtem. 
- Daisy ha azt szeretnéd, hogy én most piszkos dolgokat tegyek veled akkor rajta folytasd.
- Nem! 
- Pedig olyan jó lenne - nyafogta, de kezét már levette a fenekemről, bár égető nyomot hagytak maguk után. 
- Majd ha 18 leszek. 
- De az még sok idő. 
- Tudom - nyújtottam rá nyelvem. 

A nap hátralévő részében a szobámban tevékenykedtem. Nem szeretem, hogy ilyen magányosan néz ki. Este már gépeztem amikor hallottam, hogy valaki jött. Nem akartam már kint járkálni, mert mindenem megvolt ami kellett a filmnézéshez, elkezdtem nézni a filmet, de a figyelmem egészen máshol járt. Nem tudtam az előző incidenst kiverni a fejemből. Semmit nem tudok Calumról. Sőt azt sem tudom, hogy velünk mi van, de mit is vártam egy olyan fiútól mint ő. Egy bandában játszik, csajok milliói oda vannak értük a youtube-on. Mit gondoltam én? Olyan lánnyal akar mutatkozni, mint én?! Teljesen eltérünk. De mégis miért jár ő a fejemben? Miért akarom újra megismételni a csókot? Miért akarok még több időt vele tölteni. Miért akarom, hogy itt legyen mellettem és ne a barátaival zenélgessen? 
Mibe keveredtem. 

Már majdnem éjfél volt, mire befejeztem a filmet, úgy gondoltam, hogy kimegyek a konyhába inni alvás előtt, de ami a nappaliban fogadott az megdöbbentő volt. 

18..Where stories live. Discover now