9. rész

801 43 13
                                    

- Mit szólnál hozzá, ha inkább hazamennénk és mást csinálnánk?
- Perverz disznó! 
- Én csak jót akarok neked.

Lehet, hogy jót szeretne nekem, de én képtelen vagyok még tovább lépni. Egyáltalán nem akarom a dolgokat elsietni vele, mert tudom, hogy a végén még megbánnám. 
Lassan folytattuk utunkat egy kis park felé. Annyira csendes és nyugodt itt minden, olyan más, mint otthon. Mondhatni azt, jó döntés volt eljönni otthonról, de néha azért hiányzik azaz életem is. 

- Daisy hova mész? 

Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem mikor ült le az egyik padra Calum. Pedig ezen a helyen olyan nyugodt minden és olyan egyszerű itt gondolkodni. 
Visszafordultam felé és rámosolyogtam, leakartam ülni a pad szélére, de megragadta a kezemet és az ölébe ültetett, már vigyorgott, de nem a "rosszfiús" mosolyával hanem "perverzvagyokéseztmindenkitudja" kinézetével. 

- Mire készülsz? 

Ahogy kiejtettem a számon a kérdést egyből csattant az arcomon egy apró puszi. Aranyos, hogy ilyen dolgokat tesz, de én feszélyezve érzem magam nyilvános helyeken. Anya idióta szabályai miatt, hiszen egyszer volt barátom, de nem sokáig. Jobb is, hiszen akkor még jóval kisebb voltam, merészebb és idiótább.
Vállára hajtottam fejem és mélyen beszívtam férfias illatát. 

- Sy otthon hova jártál szívesen?
- Tudod, nem igazán engedtek otthon sehova. 
- Miért? - szakította félbe mondatomat. 
- Nem voltam én mindig ilyen csendes. 

Tisztán emlékszem amikor betörtük Mr. Marll ablakát. Nem az én hibám volt, én csak megakartam mutatni, hogy milyen menő vagyok. Az csak egy buta fogadás volt, de én nyertem. A nyereményem pedig a suli leghelyesebb és menőbb fiúja volt. Tudom, gyerekes ez az egész, de én lázadtam. Utáltam, hogy apámat szóba sem lehetett hozni - mert ez is ilyen hülye szabály volt - aztán ott volt anya. Egy teljesen külön kategória. Volt olyan korszaka amikor minden este más pasi landolt az ágyában, később már csak pár kuncsaftja és most meg van egy pasija aki a titkos vágyait elégíti ki. Eléggé elbaszott családból származom, de örülök, hogy van családom. 

- Föld hívja Daiyt! 
- Bocs, csak elgondolkoztam.. 
- Elmeséled, hogy milyen az a rosszcsont Daisy?
- Persze.. nem kérsz hozzá kakaót?
- Egy sör igazán jól esne. 

Elindultam hazafele, igaz 3 perc alatt otthon is voltam, Calum pedig valahol a nyomomban. Ha ennyire tudni akarja, hogy milyen a rosszabbik énem, akkor most megtapasztalhatja. 
Lassan elindultam a szobám felé, de útközben a ruháimat eldobáltam, amikor beértem a szobámba gyorsan magamra kaptam egy melegítőnadrágot és egy felsőt, majd elindultam a külön bejáratú fürdőm felé és egy vödröt teli engedtem jég hideg vízzel. Hood majd megtapasztalod, hogy milyen egy másik Hood féle bosszú. A csapot továbbra sem zártam el, az ágyamon és a fürdőbe vezető úton ott hagytam még a fehérneműimet. 

Hallottam, hogy nyikordult az ajtó és én azzal a lendülettel a nyakába öntöttem a vödör jeges vizet, csak egy problémám volt, nem az jött be akire számítottam. 


Sziasztok! 
Tudom, korábban is írhattam volna, de nem ment. DE akik itt maradtak és várták a folytatást azoknak nagyon köszönöm! ♥ 
Remélem a rész elnyelte a tetszéseteket :)
Nyugodtan hagyhattok magatok után valami jelet! :D 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

18..Where stories live. Discover now