— Mam nadzieję, że doktor Min wybije ci z głowy tego chłopaka.
Pani Kim trzymała swoje szczupłe dłonie na kierownicy i mocno zaciskała palce, ciągle beblocząc o jednym i tym samym. Nie dawała dojść do głosu swojemu synowi, od razu sycząc gdy ten zamierzał coś powiedzieć. Nie wiedział dlaczego urodził się akurat w tak chorej rodzinie, gdzie homoseksualizm był zabroniony i do wyleczenia, ale wiedział, że musiał szybko uciec z tego domu i uwolnić się od okropnych kobiet. Gdy wjechali na podjazd domu, widział w oknie twarz siostry, z cynicznym uśmieszkiem idealnie pasującym do jej ohydłej twarzy.
Taehyung trzasnął drzwiami od samochodu, by potem zrobić to samo z tymi od mieszkania. Miał gdzieś czy zaraz usłyszy krzyk matki, czy nie, a bardzo chciał znaleźć się w pokoju i móc napisać w końcu do Jungkooka, który zapewne czekał na to już od kilku godzin.
Połączenie rozpoczęło się, a Tae cierpliwie czekał na odzew po drugiej stronie. Gdy ten nie odebrał raz, zadzwonił ponownie spotykając się z taką samą reakcją, jak wcześniej. Zmarszczył brwi i zastanowił się, jak może przedostać się do domu na przeciwko.
sassylion
Jungkook
Już jestem w domu
Dzwoniłem ale nie odbierasz
Coś się stało? Widziałem dużo połączeń od ciebie i myślałem, że czekasz aż się odezwę
myheroesdick
Daj spokój
Nie mam ochoty z tobą pisać
Spędzam czas z kimś innym i powiem Ci, że jest dużo lepiej
Słabo całujesz kotku
Nie chce nawet myśleć jakby wyglądało coś więcej ugh
Taehyung mógł przysiąc, że słyszał jak jego serce pękło.
Kto czekał? :D
Musiałam trochę się zresetować i odpocząć a teraz wracam, by dać wam nowe rozdziały. Myślę, że mogłabym uprzedzać o tym kiedy będzie nowy rozdział na instagramie, więc jeśli dużo osób będzie na to chętnych, to na pewno tak zrobię! Piszcie w komentarzu czy myślicie, że taka forma byłaby dobra i jak widzicie wleci nowa drama, że względu na pojawienie się Jimina.
Kocham was!
CZYTASZ
Ferrari ▫️Taekook
Fanfiction" - Jeżdżę ferrari - Wolę porsche " lub Jungkook, który lubi podrywać przypadkowe osoby na samochód taekook!au;fluff;age-gap;rich!au;chat;comedy pobocznie: yoonminy, taegi, jikook