- Yoongi, on ma kogoś.
Jeon Jeongguk przeczesał palcami swoje ciemne włosy, aby skupić całe spojrzenie na przyjacielu. Jasnowłosy wydawał się być mało zainteresowany, gdyż żując gumę wpatrywał się w swój telefon.
- Skąd to wiesz? - uniósł na chwilę spojrzenie, zerknął na szczenięcą minę młodszego i tylko przewrócił oczami. Doprawdy nie miał pojęcia co Jeon widział w tej przemądrzałej gwiazdce.
- Wysłał zdjęcie, na którym ma malinki na szyi, - wyjaśnił. Jungkook chyba nigdy nie czuł się tak jak w tamtym momencie. Jakby stracił jakąś możliwość, a przecież Taehyung był zupełnie inny niż jego dotychczasowe ideały dziewczyn, posiadał zupełnie sprzeczne cechy, które nie pasowały mu ani trochę.
- Dwaj debile, którzy wiedzą że piszą ze sobą a udają, że tak nie jest.
- Bo on nie wie, - Yoongi parsknął śmiechem i uniósł dłoń na wysokość oczu bruneta.
- Widzisz tą dłoń? - ciemnowłosy kiwnął głową, - zaraz jebne ci z niej i może w końcu zrozumiesz.
sassylion
Wybacz, że Ci przeszkadzam a pewnie jesteś zajęty waleniem sobie konia skoro twój krasz nie odwzajemnia twojej miłości :))
Ale się wkurwiłem i nie mam komu się wygadać
myheroesdick
Słucham
sassylion
Nie mów słucham
Dobra chuj nie, to już jest nudne
W każdym razie czuję, że niedługo oszaleje w tym domu i kurwa coś rozniosę
myheroesdick
Coś nie tak z domem?
sassylion
Jestem dorosły
Mógłbym się wyprowadzić
Ale nie mogę i muszę kurwa słuchać tego samego czego słucham od pierdolonych kilkunastu lat
Czuje się jak w klatce
Nie mam jak uciec
CZYTASZ
Ferrari ▫️Taekook
Fiksi Penggemar" - Jeżdżę ferrari - Wolę porsche " lub Jungkook, który lubi podrywać przypadkowe osoby na samochód taekook!au;fluff;age-gap;rich!au;chat;comedy pobocznie: yoonminy, taegi, jikook