Onunla geçirdiğim zamanlar öyle güzeldi ki...Biz müthiş zamanlar geçirdik....
Onunla aynı sırada oturuyordum artık.Biz yanyana oturuyorduk.Onunla sıranın altında el ele tutuşmak çok keyifliydi.Hem de gözleriyle kenetlenince,çok etkileyiciydi.Türkçe öğretmenimiz içeri girdi.Bize bugün masal anlatacağını söyledi.Pencereleri kapattırdı.Perdeleri indirdi.Lambaları kapattırdı.Ve bizi kendi iç dünyamıza bıraktı.Benim iç dünyam Alp ti. Ben de kendimi ona bıraktım.İkimiz de sınıftan uzaklaştık 30 dakikalığına.Sıranın üstüne koyduk kafamızı.Birbirimize öyle güzel bakıyorduk ki...Ben arada bir bakışlarımı kaçırıyordum.Çünkü ben kimsenin gözüne öy le uzun uzun bakamam.!!O ise bana"Ada,gözlerini benden kaçırma.Zaten aramıza hafta sonu girecek.Seni 2 gün göremiyecegim"Yerimden sıçradım ve ona şakayla karışık kızdım: "Nasıl yani bunların hepsi 2 gün göremiyecek misin diye?" Elbette biliyordum.Biraz odundu ama ben bir oduna aşıktım..."Elbette hayır!" dedi ama bu pek inandırıcı değildi.Güldük...
Bir başka gün artık ilkbahardı.Su savaşı yapabiliyorduk.Onunla su savaşı öyle güzeldi ki...Onunla sırılsıklam olmak...Onun başından buz gibi su döktüğümde kıvranıyoro da bana döküyordu.Eğlenceyi dibine kadar yaşamıştık.Onun o sesi hala kulağımda...Seni Seviyorum deyişi...
Ona bir doğum günü partisi hazırlamıştık.Pastalar,içeckler.Ama o elbette eğlencesiz yapamadı.Bize aldığı gibi pasta fırlattı.Pasta savaşının baş kahramanı oldu...:))
Sonra bi gün onun okulda kolu kırıldı.Çok ağladım.Ona bi şey olursa yaşayamazdım.Ancak diğer gün okula sapa sağlam gelince rahatladım.Ona kocaman sarıldım...
Sonra karne gününden 1 hafta önceydi.Derslerimiz boş geçiyor,biz de arkadaşlarla eğleniyorduk.Bu bizim son günümüzdü yani 3 ay ayrı kalacaktık.Ona çok sıkı sarıldım.O da bana kocaman bi öpücük attı."Seni her gün arayacağım"
Öyle de oldu beni her gün aradı.Kavgalarımız da oldu tatil boyunca ama birbirimizden hiç kopmadık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...
RomanceSonsuzluğun içinde bulunan iki kalbin hikayesi...