Soğuk Mektuplar...

59 3 0
                                    

   Bekliyordum...Onun ölümünü mü bekliyordum??Saat 3 ü çoktan geçti.Ben ağlamamak için kendimdi zor tutsam da gözyaşlarım bağımsızlıklarını ilan etmişlerdi bile...

    Aşağı indim.Banka oturdum ve ağladım.Yarım saat boyunca aralıksız...Arkadaşım,her sırrımı paylaştığım dostum yanıma geldi.İçimi bir tek ona dökebilirdim Onun omzuna yaslandım vee ağlamaya devam ettim."Ona bi şey oldu.Ona bi şey..." Cümlemi tamamlamadan sözümü kesti."Ağlama lütfen"kime ne olduğunu bilmese de o bana soru sormak yerine derdimi dinlemeyi tercih ettti.O yanımdaydı...Ama elbette bu yetmiyordu...Aklım ondaydı...

    Bir saat kadar ağladıktan sonra,telefonum çaldı. Açtım."Alo Aşkım,İyisin değil mi?""Adaaaaa" "O artık yok,tm mı?Yok!!Sana bi mektup yazmıştı yarın elinde olur"telefon kapandı.Sesim çıkmıyordu...Yutkunamıyordum...

     Arkama bakmadan yürüdüm.O,o ölrmezdi beni bırakamazdı...Çığlık attım,ağladımm...Bu acıı,bu ö le bir acıydı ki,Katlanılamazdı...
     Hayatımm,canım ben seni bırakmam.Bırakmadım.Ben aslında öleceğimi biliyordum.Acımdan,sana bir daha ulaşamama korkusundan söyleyemedim.Biliyorum,şu an çok ağlıyorsun.Ama ben senin aklında,hafızanda hep o komik sevgili olarak kalmak istiyorum.Ölü biri değil!Sen benim değerlimdin.Seni 2 ay boyunca çok özledim.Ama bir çok mektup yazdım.Telefon var diye hiç birini göndermedim.Şimdi sakın bana kızma.Bak sende hala hoşlanıyorum.Hep böule kalacak.Unutma,sen benim kıymetlimsin.2 gün aralıklarla mektupların gelecek...
Dipnot:Seni Seviyorum

     Gözyaşlarımı sildim.Yanımda Alp'i gördüm benim yanağımı okşadı."Biliyorum,sen bir hayalsin,ve sen beni bıraktın.Ama biliyorum ki,senin ruhun hep buralarda,benimle...

       2 gün geçti aradan.1 mektup daha geldi...

     

      Sevgilim,ağlamayı kes artık.Benim ruhum ve kalbim hep seninle.Güzel gülüşünü görmek istiyorum.İki kalbi unutma.Parçamı sakla...
   Dipnot:Seni Seviyorum

      Onun mektuplarıyla yaşıyordum artık.Her bi mektubunda daha da yanıyordu vücudum.Tıpkı beni öptüğü ilk gün gibi...Bugün 1 yılımızı dolduruyorduk.O bunu planlamış olmalıydı.

      Bugün bizim yıldönümümüz.Ben yanında olmayı çok isterdim.Sana güzel bi sürpriz yapmayı da.
   Dipnot:Seni Seviyorum
   
    ONun yeri hiç bir şekilde dolmuyordu.Onu sevmem...

     Bir kaç aydan sonra artık yanımda olduğunu hissetmiyordum.O sanki beni bırakmıştı.Gözlerim yeniden doldu.Bir mektup daha geldi.Bu sondu...

     Tatlım.Bu sana son mektubum.Biliyorum artık yanında olmadığımı hissediyorsun ama bu doğru değil.Bu 2 ay boyunca ancak bu kadar mektup yazabildim Sen güçlüsün.Bensiz bir hayat yaşayabileceğine inanıyorum...Benim mükemmel meleğimmm...Beni Unutma...
    Dipnot:Seni Gerçekten Seviyorum.Ve Bu Hep Böyle Olacak...

Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin