Her sabah mutlulukla uyandım.Elbette her insan daima mutlu olacak diye bir kavram yoktur.Tabii bu benim için de geçe li...
Yaz boyunca konuştuk.Beni her gün en az 2 kere aradı.Her arayışında daha çok aşık oldum odunuma.O benim biricik odunumdu...Ben onun yüzüne hiç bir zaman odunum demedim ama yine de bu onun odun olduğunu değiştirmezdi...O bana bitanem,ben de ona herşeyim diyordum.Bu yalan değildi.O benim herşeyimdi.Ben de onun bitanesi olmalıydım.Onu bazen ben arıyordum.Açmayınca endişeleniyor,gözlerimi dolduruyordum.O arayınca da endişemin yersiz olduğunu anlıyordum.Ama bu yine de ona bişey olacak korkusunu içimden atmama yetmedi..Bi gün telefon çaldı,oydu ine mutlulukla açtım telefonu...
Alp ti.Ancak sesi kötü geliyordu.Daha doğrusu ben hissetmiştim."Ne oldu Herşeyimm.Sesin kötü geliyor.."Biraz duraksadı ve devam etti."Aslında bunu sana söylemem gerekiyor mu bilmiyorum...Bunun için kendimi pek hazır hissetmiyorm"Benim dilim tutulmuştu.Kötü bi şey olduğu belliydi."Neler oluyor?"Bu soruyu sorarken şupheliydim.Aslında cevabını duymak istiyor muydum?onu bile bilmiyordum."Şeyy sanırım Azrail kapıma dayandı.Benden canımı istiyor.."Yıkılmıştım...Nasıl oluyordu bu??Anlayamıyordum.Beni ürkütmemek için şakayla karışık söyledi ama yine de.."Na na sıl aanlıyamadım?" Adeta kekeliyordum."Hayatım,bak üzülmeni istemiyorum ama ben İstanbul'dayım.Ve kalp hastasıyım.Büyük bir ameliyat geçireceğim.Kurtulma ihtimalim oldukça az.Ama ölsem bile seni bırakmayacağım söz veriyorum!" Ben bi an bayılacak gibi olmuştum.Sesim titriyor söyledikleri kulaklarımda yankılanıyordu.O,o beni bırakamazdı.Kalbim beni bırakamazdı!!"Beni bırakamazsın değil mi?"dedim.Yoksa onu...Özlerdimm."Elbette bırakmam tatlım"dedi gülerek ama sesinde bir titreklik bir ürkeklik vardı.Kapandı sonra telefon.Durup düşünmeye ihtiyacım vardı.Düşünmeye...O olmazsa ben ne yapardım?Nasıl nefes alırdım?O benim canımdı.Kalbimdi.Nefesimdi.Öyle...Hep öyle olacak...
Yarın olmuştu.Telefonun başında duruyor,ondan bir arama bekliyordum.Sonunda beklediğim telefon çaldı.Daha doğrusu bu sesli mesajdı."Hayatım eğer 3 ve 4 arası seni arayamazsam bil ki...Seni Seviyorum..."Bu en acı seni seviyorumdu.En acı...Bu ne demek oluyordu??Beni terk mi ediyordu??Ağlayarak bekledim.Ağlayarak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...
RomanceSonsuzluğun içinde bulunan iki kalbin hikayesi...