Adımlarım ağırlaşıyordu...Bir yıl olmuştu onu kaybedeli ve o artık yanımda yoktu.Karşımda sadece koca bir mezarlık vardı ve oraya en son ölüm gününde gitmiştim.1 yıl önce...
Başta sadece cesaretle ilgili birşeydi benim için.Onu orda görmeyi sindiremediğim gibi onu orada görürsem kesinlikle yaşadığına inanmayacaktım.Hiçbir zaman...
Mezarına hafifçe yaslandım.Onun mezar taşına baktım ağlamıyordum.Onun karşısında ağlamak istemiyordum.Hırkamı çıkarttım ve mezarına örttüm.Bu sefer de bunu ben yapayım istedim...
Onunla hiç konuşmadım sadece baktım.Mezarının biraz içine bir mektup yerleştirdim.Giderken de eğildim ve mezar taşına şunları fısıldadım: "Dipnot:Seni Seviyorum"...Bir yıl aradan sonra o okuldaydım.Buraya neden gelmek istediğimi kendim bile bilmiyodum."Üşüdün mü?""Islatıcağımm seni!""Yaa işte senden hoşlanıyorum""Seni Seviyorum""Hayatım seni 3 veya 4 gibi aramazsam...""Ada o artık yok!!" Sesler kulaklarımda yankılanıyordu.o okulu,bahçeyi görünce bütün anılarım canlandı.Ondan başka biriyle olmam...İmkansızdı...Hangi erkeğe bakarsam onu görüyordum...Gülüşünü...Ve bu içimi yakıyordu...
Mektup:
Benim hayatım,herşeyim.Bu sana yazdığım ilk mektup.Sen sadece benim ağladığımı düşünüyorsun değil mi?Hayır!Her gün fotoğrafına sarılarak uyuyorum.Sabah kalktığımda senin üstünü giyiyor senin üstünle yatıyorum.Kahvaltıya iki yumurta yapıp,ikisini de ben yiyorum.2 tabak bulaşık yıkıyorum.Gölgelerini hep baş ucumda hissediyorum.Duşta o bizim şarkımızı mırıldanıyorum.Hobi olarak da her gün senin yazdığın mektupları okuyorum.Son olarak da sana iyi geceler dileyip yatıyorum.Şimdi boş zamanlarında ağlamayı ekleyebiliriz.Ben seni hiç unutmayacağım.Sonsuza kadar böyle mi gider bilemiyorum ama bildiğim bir şey var...
Dipnot:Seni Seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...
RomanceSonsuzluğun içinde bulunan iki kalbin hikayesi...