4 Yılın Ardından...

36 2 0
                                    

    Aradan 4 yıl geçmişti.Az kalmıştı artık acım.Geçmemişti ama gittikçe azalıyordu.Artı gülebiliyordum.Çünkü o da beni böyle görmek ister...Sinemaya gittik arkadaşlarla.Ben farkettim.Bilerek beni aşk filmine götürmüyorlardı.Onu hatırlatacağını biliyorlardı.O benim zaten parçamdı.Ben unutsam bile kalbim hatırlatırdı...

      Arkadaşım beni biriyle tanıştırdı.Emre...Büyük bir ihtimalle beni ona ayarlamaya çalışıyorlardı.Sürekli bizi yalnız bırakmaya Çalışmalar.Yakışıklı çocuktu.Onunla konuşmak bana iyi gelmişti.Bir anlığına ortaokul aşkımı unuttum.Bir anlığına...Onunla sohbet ettik.Güldük,eğlendik.İyi çocuktu.Sonra bana benden hoşlandığını itiraf etti.Ben de kabul ettim...

      Eve geldiğimde kalbime bir ağrı saplandı.Onun bana aldığı atkıyı görünce,kendimden iğrendim...'Sen onu nasıl aldatırsın?' Arkadaşımın,en iyi dostumun söyledikleri aklıma geldi sonra."Ölüler Aldatılmaz" hayır o ölmedi diye bağırdım sonra.Buna inanmak istemedikçe yaram daha da acıyordu.Onu aldatamazdım!Hemen Emre'yi aradım ve bittiğini söyledim.Ben başkasıyla değil.Evimde gezindiğine,burada olduğuna inandığım,o öldüğü gün gamzesine gömüldüğüm adamla mutluydum.Onunla...

     Lise sondaydım.Artık kariyer planları yapıyordum.Bir yönetmen olacak,kendi hayatımın filmini yapacaktım.Ben,bizim filmimizi yapacaktım...Ardından kapı çaldı.Arkadaşımdı o...O kötü haberi duyduğum anda yanımdaki tek kişiydi."Emre den ayrılmışsın!"dedi."Sen bu çocuğu unutmayacak mısın kendini buraya hapis ettin!""Yeterrr artık"diye sesimi yükselttim."Ben ona aşığım ve bu değişmeyecek!"Bana baktı ve gülümsedi"Canım biliyorum zor zamanlar geçirdin.Seni anlıyorum"kızmıştım:"Anlıyor musun?Gerçekten mi?Sen 1 saniye bile özlediğin bir adamı kaybettin mi?Kapı her çaldığında koşarak o geldi diye gittiğin her an için hayal kırıklığına uğradın mı?Sesini her duymak istediğinde arayıp'Aradığınız numara kullanılmamaktadır'sesini duydun mu?Her gün,Allah'ın her günü onu yitirdiğini hissettin mi?Ben söyleyeyim:Hayır!!Şimdi bana neden onu özlediğimin hesabını sorma!!"kafasını salladı ve gitti.Çok mu tepki göstermiştim acaba?Ama o beni anlardı...

Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin