Tanışma Masalı

113 5 0
                                    

Okulun hiç de büyüleyici bir tarafı olduğunu sanmıyordum.Gayet sıradan bir okuldu.İçeri girdiğimde herkesin yabancı bakışlarına maruz kaldım.Sınıfımın şubesini bile bilmiyordum oysa...Sonunda ögrendim ve sınıfa girdim...

Bizim tanışmamız,öyle kitaplar elimdeyken çarpışarak sonra ellerimizin birbirimize değip büyük bir elektriklenmeyle olmadı.Gayet nefretle başladı."O"Çok yakışıklıydı.Siyah saçlı siyah gözlü...Belki bi numarası yoktu,ama yine de kalbimi kavurmaya yetmişti.Ancak bu bi seferde olmadı.Hiç bir zaman ilk görüşte aşka inanmadım.İnsanlar birbirlerine tanıdıkça aşık olurlar.Bunu biliyordum...

Onu ilk gördüğümde hiç sevmemiştim.Çok gıcık,havalı bi o kadar da kendini beğenmişti.Sırama geçip oturduğumda bana bi yabancıymışım gibi baktı.Bana yabancı olduğumu bir kez daha hissettirdi...Sırama yaklaştı ve "Merhaba"dedi."Ben Alp"Kendini beğenmiş insanları sevmediğim gibi onu da sevmemiştim."Merhaba"demekle yetindim.Adımı söylemeye bile gerek duymadım...

O beni alnımdan öptü.Ama ne öpücük...Resmen nefesim kesildi böyle hissetmeme ne neden oluyordu??Bunu anlamak pek güç olmasa da kendi içimde çarpışması güçtü.Sonra bana daha da yaklaştı.Yaklaştı,Yaklaştı ve aniden dudaklarımda bir sıcaklık hissettim bu olamazdı....

Aşk,Aşkının Kalbine Dokunmaktır...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin