Bölüm 3'🔗

369 40 34
                                    

SELAAAM ÇOK BEKLEDİNİZ AMA GÜZEL ŞEYLER ZAMAN ALIR. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. 3. BÖLÜM SİZLERLE EFENDİM. İYİ OKUMALAR.
INSTA: BİRCENXOZAY

Sevil;

Biraz ilerledikten sonra halısahanın ışıkları göründü. Görünüşe göre tek biz kaçmamıştık bu gece.

"Off kahretsin ya! Şu uyuzlar da burda!" Dedi Neslihan.

Ne olduğunu anlamadım. Hali sahaya baktım. 5 Tane erkek maç yapıyordu.

"Kim bunlar?" Diye sordum.

"Kim olacak yandaki erkek yurdunun en uyuz grubu. Nefret ediyorum bunlardan nefret!" Dedi Belemir.

Bir tanesi gözüme takıldı. Uzun boyluydu. Esmerdi. Aslında epey yakışıklıydı. Aman Sevil... Dostumun düşmanı düşmanımdır.

"Neyse ya biz kaydınızı bozmayalım. Çok istiyorlarsa onlar gitsinler" dedi İlmiye.

Herkes ona hak verince banka doğru ilerledik ve oturduk.

Rıfat;

"Oğlum boştayım Pas atsana" dedi Ahmet

"Al la al" dedim.

   Ahmet'in çektiği şut gol olmayınca sinirlendim. Yeniliyorduk.

"Mola" dedi Yasin.
   
   Yarım litrelik suyu kafama dikmemle bitirdim. Sırtımdan ve saçımdan terler süzülüyordu. Karşıdan gelen 5-6 kişi biza doğru geliyorlardı. Biraz daha yaklaşınca kız yurdundaki kızlar olduğunu gördüm.

"Bakın kimler geliyor"

Sevil;

   Bize bakıp konuşuyorlardı. Dayanamadım ve banktan kalkıp yanlarına gittim. Kızlar arkamdan "dur, nereye" gibi şeyler söylüyorlardı.

"Hayırdır beyler gece gece napıyorsunuz"

"Sen yeni misin hiç görmedik" dedi kumral kıvırcık saçlı olan.

"Siz bizim yurttaki kızları mı gözetliyorsunuz beyler" dedi Neslihan.

"Vallaha" dedi esmer uzun boylu yakışıklı çocuk "sizin yurtta çok güzel kızlarvar ama bi sizin oda kezban dolu" sonra kahkahalarla gülmeye başladılar.

"Neyse Rıfat bunlarla uğraşmayalım" dedi uzun boylu kumral. Demek adı  Rıfat'dı.

"Aynen Ahmet ya gece gece şimdi..." onun adı da Ahmet'miş.

Rıfat;

"Kızsınız diye bi şey demiyoruz" dedi Hilmi.

"Nolmuş kızsak? 2 tane tıfıl sümüklü erkekle mi baş edemeyeceğiz!" Dedi yeni kız.

   Kumral-Sarı saçları vardı. Kirpikleri çok güzeldi. Gözleri de öyle... Neyse

   Odaya geldik. Sinirlerim bozulduğu için hemen pijamamı giyip göz bandımı taktım ve uykuya daldım.

¤¤¤

"Sevil kalk" "Uyan yavrum Seviil!" Sesleriyle uyandım. Kızlar da beni bi salmıyordu.

"Ya bi susun burda uyuyoruz değ- Yurdanur Hanım, nasılsınız günaydın efendim"

"Günaydın Sevil'cim ama sana aymadı sanırım" utançla ellerimle oynamaya başladım.

"Evet arkadaşlar biliyorsunuz ki zorunlu kamp gezimizi haftaya yapacağız. Bu yüzden erkek yurdundan hangi odanın öğrencileriyle grup olacağınızı kura çekeceğiz. Saat 14:00 de kız ve erkek yurdu ortak toplantı salonunda görüşmek üzere İyi günler arkadaşlar" Deyip odadan çıktı.

"Ben bi şey anlamadım" dedim.

"Bak Sevil'cim şimdi bizim her yıl düzenlenen zorunlu kamp gezimiz var.  Bu gezide erkek yurdunun bi odasının öğrencileriyle kız yurdunun bir odasındaki öğrenciler grup oluyor beraber ateş yakıp çadırda falan kalıyorlar Mesela biz 72 numarayız ya onlardan da bilmem kaç numaralı odanın öğrencileri ile grup olacağız. Ve kaç numaralı öğrencilerle grup olacağımız ile belirleniyor" dedi Belemir.

"Anladım"

14:00 ye kadar olan vakti kendi kendimize geçirdik.

Rıfat;

   Güzel güzel uyuyordum ki odanın kapısı çaldı. Uykumu bölen Batu'ya  içimden küfrettim.

"Beyler Tolgaların odada bir şey yok ama Nuri Bey (müdür) dedi ki haftaya zorunlu kamp varmış kura için 14:00 de herkesi kız ve erkek yurdu ortak toplantı salonuna bekliyormuş" deyip gitti

"Off bi de bu var" dedim.

"Sorma ya" dedi Ahmet.

"İnşallah taş hatunlarla aynı gruba düşeriz" dedi Yasin.

"Off of" dedi Hilmi" Jennifer'im yaktın beni"

"Bu da neyin peşinde amk" dedim. "Neyse o zamana kadar az daha kestireyim.

Sevil;
  
   Herkes merakla acaba Hangi odadaki erkeklerle aynı odada olacağını bekliyorlardı. Yurdanur Hanım fanusları koyulmuş kağıtlardan bir erkek yurdu bir kız yurdu kağıt çekiyordu.

"32 nolu odada kalan kızlar ve 19 nolu odada kalan erkekler"

E hani biz?

"27 nolu odada kalan kızlar ve 8 nolu odada kalan erkekler"

Kağıtlar bitmek üzere

"23 nolu odada kalan kızlar ve 65 nolu odada kalan erkekler"

Son kağıtlar...

"72 nolu odada kalan kızlar ve..."

kim acaba

"...42 nolu odada kalan erkekler"

E BU BÖLÜM DE BİTTİ. BEĞENDİĞİNİZİ UMUYORUM. DİĞER BÖLÜMLER İÇİN TAKİPTE KALIN. SİZİ SEVİYORUM SAYIN OKURLARIM ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yurt Günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin