Gözlerimi açtığımda, güneş ışığı tam gözlerime vuruyordu. Gözlerimi zar zor açtım ve yataktan kalktım. Saate baktığımda okula hazırlanmak için çok vaktim olmadığını anladım. Banyoya doğru gidip klasik rutini en hızlı şekilde tamamladım ve odama geldim. Dolabın karşısına geçtiğimde giyeceklerim zaten aklımdaydı, direkt üstüme geçirdim ve evden çıktım.
Tramvay durağına yaklaştığım da aklıma dün yaşananlar gelmişti, Tuvalet Terliği istemese de deşifre olmuştu. Sohbet sayfasına girip fotoğrafına tekrar baktım. Okulda daha önce görüp görmediğimi düşündüm. Hayır görmemiştim. Melih..bunca zaman haberim olmadan beni seven, incitmemek için yanıma yaklaşmayacak kadar güzel seven çocuk..
'Sana yenildim' diyordu her seferinde..
Hatta bana ilk 'Ben güçlü biriydim, bir tek sana yenildim..' diye mesaj atmıştı. İlk zamanlar mesajlarına cevap bile vermemiştim ama o yazmayı hiç bırakmamıştı. Geriye dönüp baktığımda iyi ki de yazmayı bırakmamış diyorum :,)
Okulun olduğu durağa geldiğimde, tramvaydan indim ve okula doğru yürümeye başladım.Yaklaşık bir buçuk, iki aydır konuşuyorduk. Onunla konuşurken gülüyordum, eğleniyordum. Kim olduğunu bilmeden, adını bile öğrenmeden konuşmuştuk onca gün.
Sesini duyduğum ilk gün..kalbim yerinden çıkıp koşacak gibi olmuştu, içimi çok garip bir his kaplamıştı. Bu hislerin sebebi, sesiydi, kendisiydi. 'Ben seni sevmeye mecburum Alina' demişti..Bunca zaman uzaktan, yakınıma dahi gelmeden sevmişti. Aşkların en güzeli uzaktan olanlardır demişlerdi, dokunmadan, yaklaşmadan sevmişti bunca zaman.. 'Sevmek dokunmak değildir, sevmek hissetmektir. Sevmek sol yanının onunla konuştuğun an hızlandığını fark etmendir. Seven insan uzaktan da sever, seven insan karşılık beklemeden öylece sever.' demişti bana..
Beni ben olduğum için seviyordu, kötü hissettiğimde ben uyuyana kadar telefon başında bekleyecek kadar seviyordu. Bana bilinmeyen olarak yazmıştı,
Ama bilinmeyen artık biliniyordu. Aynı okulda olduğumuzu biliyordum, ama hangi sınıfta olduğunu bilmiyordum. Düşüncelere o kadar dalmıştım ki okula geldiğimi bile fark etmemiştim. Adımlarımı hızlandırıp okula girdim.Derslerin nasıl geçtiğini anlamamıştım bile, son zil çaldığında toparlanmak için defterimi çantama koyduğum sırada içinden bir kağıt düşmüştü. Yere doğru eğilip katlı olan kağıdı elime aldım. Üzerinde herhangi bir şey yazmıyordu, katlı olan kağıdı açtım ve üzerinde yazılanlara göz gezdirdim.
"Bunca zaman uzaktan izledim.. ama artık yakınımda olmanı istiyorum Sarışınım. Mecbur kalmıştık uzaktan bakmaya.
Dokunacak kadar yakınımda olmana rağmen bu kadar uzaklığa dayanamaz hâle geldim..
Ben artık seni yakınımda tutmak istiyorum, görünmez mesafelere sığdırmak istemiyorum seni.. Uzaktan bile böylesiye güzelken, yüzünün her santimine yakından bakmak, izlemek istiyorum. Ben artık baktığın yerde olmak istiyorum, aramızdaki bu görünmez mesafeleri artık aşmak için okulun arka sokağında seni bekliyor olacağım güzelim.. -Melih"...
Uzun zamandır bölüm atmıyorum kuzularım biliyorum ama telafi etmeye geldimm💖Bir değişiklik yapacağım, oy atan ve bol bol yorum atan birilerini seçerek ilerki bölümleri onlara ithaf edeceğimm🦋
Sizi seviyorum. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Yenildim | Texting
ChickLitBir Texting Hikâyesidir. Bilinmeyen Numara: Ben güçlü biriydim. Bilinmeyen Numara: Ve bir tek sana yenildim. 03.10.2020 | Stalker #1 -16.09.2020