➳ Gülüşüyle Sarhoş Olmak

127 22 12
                                    

Bu bölüm yaşanmış olaylardan alıntılarla yazılmıştır.

Okulun arkasındaki sokağa gelmiştim.
Gözlerim tanıdık birini arıyordu. Kalbim anlamdıramadığım şekilde hızlı hızlı çarpıyordu. Yerinden çıkıp koşacak gibiydi, kalp atış seslerimi kulaklarımda hissederken adımlarımı hızlandırıp sokağa girdim.
Etrafıma bakındığımda uzaktan beni izleyen
bir çift gözle karşılaştım. Adımlarım benden bağımsız onun olduğu tarafa doğru gidiyordu, ona yaklaştığım her adımda içimi kaplayan garip bir heyecan tüm bedenimi sarıyordu.
Onunda bana olan adımları hızlandı, dudağı yana doğru kıvrılmış gülümseyerek yanıma doğru geliyordu. Gülümsemesinin sıcaklığını ve içtenliğini hissedebiliyordum.

Adımlarımız ortak bir noktada buluştuğunda,
aramızdaki mesafeyi kapattı ve yaklaştı. Heyecandan ne diyeceğimi, ne konuşacağımı bile bilmiyordum. Gözlerimin içine bakıyordu, gözlerini gözlerimden çekmeden, gülümsedi.
Yanaklarımın domates gibi olduğunu hissedebiliyordum, sağ elimle saçımı kulağımın arkasına attım ve gülümsemesine karşılık verdim.
Ne diyeceğimi bile bilmezken aramızdaki sessizliği bozmak için konuşmaya başladım. "B-Ben.." dediğim sırada hiç beklemediğim bi anda elini belime yerleştirdi ve kendine doğru çekerek sımsıkı sarıldı.
Kollarından ayrıldığımda konuşmaya çalışacakken buna engel oldu ve tekrardan kendine çekip sarıldı.
Anın şokuyla kıpırdayamadım..Kafasını saçlarıma doğru bastırdı ve derin bir iç çekti. Saçımı mı kokluyordu? Midemde oluşan sayısız kelebek hissine engel olamıyordum. O kadar sıkı sarmıştı ki belimi, elinden kurtulmak istesem beceremeyecekmiş gibiydim. Aslında bu anı bozarak elinden kurtulmak ister miydim? Bilemiyorum..

Birkaç dakikalık sıkı sarılışımızdan sonra, belimdeki elini hafif bir şekilde gevşetti. Kollarından ayrılmadan ona baktım, ne diyeceğimi ne söyleyeceğimi bile bilmiyordum..Dilim tutulmuş gibiydi. Gözlerini gözlerime iyice kitlediğinde kafamı hafifçe eğerek gülümsedim. Gülümsememe karşılık olarak dudağını yana doğru kıvırdı. Çok garip bir anın içindeydik, ne kollarından ayrılıyordum, ne de o belimdeki elini bırakıyordu.
Gözlerini gözlerimden çekti ve yüzümü incelemeye başladı..derin bir iç çekti ve konuştu. "Yakından çok daha güzelsin güzelim.." dedi. Utanmam 10 katına çıkarken yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissedebiliyordum. Kafamı hafifçe öne eğdim ve "Teşekkür ederim..sen de.." dediğimde neyden bahsettiğimi yeni farkedip, "yani sen de çok güzelsin demek istediğim çok iyisin.."
CİDDİ MİSİN ALİNA?! ÇOCUĞA ÇOK GÜZELSİN DEMİŞ OLAMAZSIN DEĞİL Mİ ALİNA? APTAL MISIN BE KIZIM???
İç sesim bana söverken, ben tüm utangaçlığımla gözlerimi ondan kaçırmaya çalışıyordum. Gülümsemesi tüm yüzüne yayıldı. Halinden keyif aldığı o kadar belliydi ki, kahkaha atmamak için kendini zor tutarken konuştu. "Utandın mı bakayım sen hahahahah?" dediğinde kafasını geriye attı ve kahkahasını tüm sokağa yaydı. Garip bir şey vardı..çok güzel gülüyordu ve ben bu manzaraya karşı koyamıyordum. Gülüşüyle sarhoş olmaktan son anda kurtulup kendimi olduğumuz ana geri döndürdüm.
Haklıydı..komik bir durumdu. Ama kızmış gibi bir hâle bürünmek için becerebildiğim kadar kaşlarımı çattım ve kendimi gülmemek için zor tutarak konuşmaya başladım. "Bakıyorum ki durumdan çok keyif alıyorsunuz Melih Bey?" dediğimde kahkasını durdurmak için dudaklarını birbirine bastırdı ve kafasını sağa sola sallayıp konuştu. "Yok yok ne keyif alması, hiiiiç olur mu öyle şeyy sarışınım..hiiiç yapar mıyım öyle şeyleer?" dedi. Gülüşüm yüzüme yayılırken konuştum.

"Yalan söylüyor hakim bey.." dedim. "Hımm" dedi ve bana bakarak "Çok seviyorum hakim bey elimde değil." dedi.
Böyle yapmak zorunda mıydı? Ettiği her cümleyle kalbimin pıt pıt ederek yerinden çıkmasını, yanaklarımın kıpkırmızı olmasını sağlamak zorunda mıydı? Her utandığımda yaptığım gibi hafifçe kafamı eğdim..
Belimdeki elini çekti ve hafifçe çenemden tutup odak noktamın kendisi olmamı sağladı. Elini çenemden hafifçe yukarı kaldırdı ve yanağımı okşayarak en şefkatli ses tonuyla konuştu.
"Seni izlemek güzel şey, seni sevmek güzel şey..sana dokunmak bambaşka bir şey." dedi.
Dokunuşuyla tüm tüylerim ayağa kalkarken, istemsizce o yanağımı okşarken gözlerimi kapadım ve çenemi elinin olduğu tarafa doğru yatırdım.
Gözlerim kapalıyken gördüğüm tek şey simsiyah bir boşlukken, duyduğum tek sesse onun sesiydi.

Sana Yenildim | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin