İstektir. <3
Editler bana aittir, alırsanız yazın lütfen.
Başka bir üyeyi, sevgilisine olan aşkını itiraf ederken yakaladığında, VİCTON:
Seungwoo :
∆ Şirkette Seungwoo'nun odasına gidiyordun.
∆ Odaya gelmiştin, o sıra da Seungsik tuvalatten çıkmış Seungwoo'nun odasına gidecekti.
∆ Sen, tam içeri girecekken Seungsik bileğinden tuttu.
∆ "Ah, Y/N. Ne haber?"
∆ "İyi, senden?
∆ "Ben de iyiyim."
∆ "Sevindim, ama şimdi acilen Seungwoo'nun yanına gitmem gerek."
∆ "D-dur! Birşey söyleyeceğim."
∆ O sıra da, Seungwoo kahve almaya gitmişti. Kahvesini almış dönerken birden, sen ve Seungsik'i gördü ve sizi izlemeye başladı.
∆ "Y/N b-ben s-seni... Ben seni çok seviyorum!"
∆ Büyük bir şaşkınlık seni sardı, ama Seungwoo gülüyordu. Silahını çıkarmış havaya ateş edecekti.
∆ "N-ne diyorsun Seungsik! Bunu Seungwoo duyarsa seni-"
∆ " Evet onu öldürürüm bebeğim."
∆ Sıçış.
∆ "Y/N, seni istese de kabul edemez, o sadece benim Seungsik! Sadece benim!"
∆ Havaya birkaç kere sıktı.
∆ Eğildin ve Düşen sephalardan birisinin arkasına geçtin.
∆ Seungwoo adamlarına seslendi.
∆ "Sana kızmıyorum Seungsik ama merak etme, seni akıllandıracağım ve
Y/N'in benim olduğunu aklına kazıyacağım. Gerekirse gerçekten yapacağım ama sen onun sadece benim olduğunu anlayacaksın."∆ "Bir dakika, Y/N nerde? Y/N aşkım nerdesin! Hemen yanıma gel!"
∆ Korka korka olduğu yerden çıkmıştın hemen Seungwoo'nun yanına gittin.