6

143 13 7
                                    

Една седмица! Измина една седмица откакто Джемин и Джено се решиха да съберат Юта и Тейонг. И за една седмица не постигнаха нищо. Всеки път щом измислеха нещо и бяха на косъм да им оредят среща нещо се проваляше. Всеки път. И двамата почваха да се дразнят вече.

– ПИСНА МИИИИИИИИ! – силният писък на Джено стресна всичките му приятели и накара всички на двора да се обърнат към него.

– Какво полудя изведнъж бе? - въздъхна Марк.

– Ядосва се че не можем да съберем майка му и чичо ми. Мъчим се от седмица но все не става. – обясни им Нана и постави ръка на рамото на Джено за да го поуспокой малко. – Опитахме всичко. Накарахме ги да се срещнат заради нас не стана, опитахме да ги срещнем в магазина пак не стана. Вече ни се изчерпаха идеите.

– А пробвахте ли с капан за родители? - попита ги Хюк замислен

– С какво? - опулиха се двете момчета насреща му

– Капан за родители. Извикайте чичото на Нана у Джено и ги оставете заедно. - обясни им Хечан сякаш е най-очевидното нещо на света

– Хечан ти си гении. - извика по-малкия и прегърна приятеля си. – Благодаря, благодаря, БЛАГОДАРЯ! Ще кажа на чичо че имаме да правим някакъв проект с, той ще ме доведе у вас а ти ще се погрижиш майка ти да е там!

– Хюк длъжник съм ти да знаеш. - усмихна му се Джено

– Спри да крещиш и сме квит. - въздъхна Хечан

Всички се засмяха и продължиха с друга тема а Нана и Джено нямаха търпение за довечера. Щеше да е весело но.... и представа си нямаха за това как ще се развият неща.

*Time Skip ~ вечерта*

Джено се ухили мазно когато получи съобщението от Нана че с Юта след малко са пред тях.

– Омма забравих да ти кажа че Юта ще доведе Джемин. Имаме да правим проект. Дано нямаш нищо против. – невинно му се усмихна Джено

Щом чу че Юта ще идва Тейонг почервеня.

– Това сега ли се казва бе малчо. - въздъхна Тейонг опитвайки се да прикрие вълнението си. - Кога ще идват?

– Амиииии. - и докато казваше това на вратата се звънна. – Сега.

Тейонг въздъхна и двамата с Джено отидоха да отворят. Там на прага ги чакаше не Юта и Джемин а тъпото гадже на Тейонг с цветя.

– Ти защо си тук? - изръмжа Джено бясно. Тоя щеше да им провали плана за събирането.

– Как защо. Да видя прекрасната си половинка. - усмихна се мъжа и целуна Те по бузата след което най-нахално си влезе като дръпна и зашеметения Тейонг с него си.

Преди обаче Джено да може да отреагира колата на Юта се зададе и паркира пред къщата след което от там излязоха Юта и Нана който се смяха на нещо. Щом пристигнаха пред вратата се усмихнаха на Джено.

– Защо изглеждаш така сякаш си видял призрак малкия? - засмя се Юта

– А-аз...такова....влизайте. - без да знае какво да каже Джено просто ги пусна вътре.

Юта и Нана се спогледаха и влязоха а там на дивана видяха Тейонг и този странен мъж. Нана погледна към Джено въпросително а Тейонг искаше да се скрие някъде. Тази вечер щеше да е пълно фиаско. 

My New FamilyWhere stories live. Discover now