11

148 13 0
                                    

Юта на бегом пристигна пред вратата последван от всички в хола и виждайки новодошлия и Джемин и Юта замръзнаха. Юта веднага издърпа Тен зад гърба си и застана защитно пред мъжа на вратата.

– Джено заведи Джемин в стаята му и заключи вратата. - заповяда Юта

Джено погледна към сладкото момче до него но забеляза че горкия Нана не смее да мръдне затова го вдигна като булка и го поведе на горе към стайте след което едвам намери стаята на Джемин но все пак успя и щом влязоха вътре заключи вратата.

– Кой за бога беше този? - попита по-големият

– Б-баща ми. - потрепери Джемин след което се разпалака в ръцете на Джено.

*с останалите долу*

– Какво си мислиш че правиш тук мижитурка такава. - изръмжа японеца

– Как какво? Тук съм за съпруга си и детето си. - подсмихна се мъжа

– Последния път когато проверих ти се напи до козирката и ги изрита от дома им. Така че ми се разкарай от погледа. Лукас ме спря да те пребия онзи ден но днес няма кой да ме спре. Ясен ли съм ти шибаняк такъв. - докато казваше това Юта го хвана за яката и го изгледа опасно

Личеше си че Тен не знае как да реагира защото сълзи започнаха да се стичат по лицето му. Тейонг го прегърна. Макар да не знаеше какво с точност се случва искаше да помогне поне малко.

– Юта успокой се моля те. Разстройваш Тен. - докато ниския кореец казваше това брат му реши че е бездействал достатъчно затова се доближи до Юта и го потупа по рамото.

– Виж не те знам кой си но ако не искаш да те арестувам по-добре си върви.

– Ха значи новият ти любовник е ченге а кучко малка. - каза мъжът обръщайки се изцяло към Тен. - Още не сме се развели а ти вече ме замени. Но от сина ми не можеш да ме разделиш.....

Но преди да завърши изречението си Юта го удари и то силно.

– Разкарай ми се от погледа. Или следващия удар ще ти е последния. Помниш ли какво ти казах онази нощ а?

– Не сме приключили Накамото.

След което си излезе най-спокойно а Джони веднага заключи вратата след него. Тейонг леко издърпа Тен и го сложи на дивна и седна до него.

– Ще ни кажете ли кой беше този? - попита Джони леко губейки търпение

– С-съпруга ми. - проплака Тен и се сви до Тейонг. Те се усети че е болезнена тема и го прегърна.

– Бившият му съпруг. Още не са се развели но все пак. Това говедо му изневеряваше многократно. За капак накрая се върна казвайки че е забременил не че се оплаквам де за това имаме Джемин и съм благодарен за което. Но след като се роди Джемин и Тен го осинови официално онзи паразит започна да ги тормози. Накрая се напил до козирката и посегнал на Джемин след което ги изгонил на улицата. Бедния Джемин беше едва на 15 тогава. В този ден ги взех и едвам не го пребих ония. Най-добрият ми приятел ме удържа с триста зора. Но сега съжалявам че не го пребих. - разказа им японеца потъвайки в лошия спомен.

– Ще го убия. - извика Тейонг ядосано. - Никой не заслужава нещо такова. Този заслужава доживотен затвор. Джони-хьонг затвори го.

– Всъщност мисля че това наистина го мога. - кимна високия американец

– Н-наистина ли? - попита Тен през сълзи

Джони само му се усмихна и седна до него като постави ръка върху неговата.

– Един мой приятел е адвокат ако си съгласен ще се пробвам да задвижа нещата.

– БЛАГОДАРЯ. - извика радостно Тен мятайки се в обятията на Джони

– Ако успееш да задвижиш и развода им ще съм ти адски благодарен. - усмихна му се Юта

– Ще се погрижа. Но ще ми трябват други свидетели освен вас с Тен. - въздъхна Джони

– Оооооо никакъв проблем. Ей сега им звъня и до утре ще имаш свидетелите. - самодоволно се подсмихна Юта и седна на дивана за да се обади на приятелите си. Тейонг се загледа в сериозното си гадже и се усмихна сгуши в него. Май поне този път нещата ще се подредят.  

My New FamilyWhere stories live. Discover now