12

205 16 3
                                    

Миналата вечер с Джено подслушаха разговора и Джемин се разплака при тези спомени. Джено беше толкова ядосан но не искаше да го показва. Що за баща правеше така? След като Джемин си изплака очите двамата заспаха. На сутринта Джемин се събуди в обятията на Джено. Джено вече беше буден и го галеше по косата.

- Добре утро. - усмихна му се Джено

- Добро и на теб. - изчерви се Нана

- Виж не знам какво ще се случи но ти обещавам че каквото и да стане аз ще те пазя. Обещавам.

- Н-наистина ли?

- Разбира се. Пазя нещата който обичам.

- Т-ти какво?

- А-аз....такова....тоест....аз

Но Джемин не му даде шанс да си завърши изречението ами сля устните им.

- и аз те харесвам. - усмихна му се лъчезарно Джемин

Тъкмо Джено да каже но вратата се отвори и Джемин веднага се дръпна от Джено. Явно след като бяха подслушали онзи разговор са забравили и да заключат отново.

- Деца закуската е готова. - усмихна им се Юта. Джемин почервеня и на бегом слезе долу а Юта се засмя и влезе като седна до Джено. - Другия път заключете че да не ви прекъсваме.

- Н-не си ли сърдит че аз и Джемин.....знаеш.

- Не разбира се. Вярвам ти че ще обичаш и ще пазиш моя сладък Джемин. Пък и сте сладки заедно.

Джено се изправи рязко и прегърна Юта.

- Ако един ден с омма се ожените ще имаш ли против ако ти казвам аппа? Знам че е странно но аз.....

- Ще се радвам да заслужа факта да ме наричаш така Джено. - усмихна му се Юта и прегърна по-малкото момче. - А сега да слизаме преди закуската да е истинала.

Джено кимна доволно и двамата слязоха като Юта веднага прегърна Тейонг в гръб докато по-ниския готвеше а Джено седна до Джемин и му се усмихна сладко. Джони и Тен си говореха сладко, сладко докато ниския тайландец готвеше. Закуската мина прекрасно. След закуска Джони задвижи нещата и всички заедно отидоха до съда като момчетата бяха освободени от училище. Искаха да оставят Джено в училище ама той отказа да пусне Джемин сам. Щом бяха в съда Джони говори с главния съдия и с един негов приятел адвокат. Щом представи цялата информация, показанията на Тен, Юта Джемин и на свидетелите успяха да уредят ограничителна заповед за Джемин и Тен. Джони веднага звънна на един от доверените му хора в участъка и задържаха скоро бившия съпруг на Тен. Задвижиха делото за развода им и за поемането на пълни попечителски права над Джемин. Отне им цял ден но накрая се оправиха с цялата бумащнина. В края на деня стана време за вечеря и решиха да вечерят някъде на вън за да празнуват.

- Предлагам Джено и Тейонг да са в колата на чичо Юта а аз и омма при Джони. - усмихна им се Джемин

Джено веднага се усети какво прави Джемин и кимна дърпайки Юта и Тейонг към колата. Джемин му се усмихна и погледна зачервения Тен.

- Джемин ще имаш ли нещо против ако поканя майка ти на среща? - усмихна им се Джони а Тен го погледна учудено

- Не изобщо. Но не го карай да плаче или ще насъскам Юта-хьонг срещу теб. - заплаши го малкия Нана

Джони се засмя и кимна след което погледна към Тен.

- Тен ще....

Но не завърши изречението си защото Тен го прегърна.

- Да ще изляза с теб. Но сега да вървим. Гладен съм.

След което ниския тайландец хвана Джемин и Джони и ги задърпа към колата.

*с Ютае*

Щом влязоха в колата Джено се настани на задната седалка, а Юта и Те бяха отпред.

- Джони и Тен ще са сладка двойка не мислиш ли? - попита кореецът усмихнат

- Не повече от нас. - усмихна му се Юта и го целуна леко след което запали колата и потегли.

Джено гледаше към тях с усмивка на лицето. Най-накрая мечтата му се сбъдна. Семейството му стана по-голямо и по-щастливо от всякога. Неговото ново семейство.

!!!!КРАЙ!!!!

My New FamilyWhere stories live. Discover now