10

154 12 0
                                    

Щом Юта и Тейонг слязоха долу бяха посрещнати от самодоволната усмивка на Тен, объркания поглед на Джони и от любопитните погледи на Нана и Джено. Тейонг се изчерви сещайки се как Тен, който дори не познаваше, го завари да се натиска с Юта в стаята му. Почувства се като тийнейджър хванат в крачка от родителите на гаджето си.

– Е.... - започна несигурно Джено чудейки се как да продължи. Много искаше Юта и Тейонг да се съберат но знаеше че няма как да пришпорва нещата.

– Джено надявам се да нямаш нищо против да бъда новото гадже на майка ти. - лъчезарно му се усмихна Юта. - Обещавам да не го карам да плаче. Или теб. И да не ти крада вниманието.

Джено обработваше информацията която току що беше чул. Нима молитвите му бяха чути и всъщност беше успял да събере Тейонг и Юта? В секундата щом установи че не му се е причуло и Юта всъщност наистина е казал тези думи, младото момче побърза веднага да прегърне Юта и Те.

– Нямаш си и на идея колко се надявах да го кажеш. - ухили се хлапето. - Имам ти доверие да пазиш мен и омма.

Юта беше толкова горд и облекчен чувайки тези думи излизащи от устата на хлапето че едвам не се просълзи от щастие. Момента им беше прекрасен...............преди Джони да се намеси естествено.

– Радвам се за вас и за това че малкото ми братче е щастливо но да знаеш японецо. Нараниш ли Тейонг или Джено ще те заколя, обезкостя и ще скрия трупа ти.

Да чуеш това от ченге е плашещо особено когато те гледа с покер лице но Тен не се впечатляваше от нещо такова никога.

– Не заплашвай най-добрия ми приятел да не ти да си обезкостения. Аз съм по-страшен от теб. - изсъска му ниския тайландец

– И повярвай ми не се бъзика. Тен не е наред с главата понякога. - засмя се японеца показвайки липсата си на страх от Джони

Тейонг, Джони и Джено бяха шокирани. Досега не се беше намирал човек който Джони да не е плашил но нито Юта нито Тен изглеждаха уплашени.

– Успокой се Читафон. Също така обещавам да не го наранявам. Ще се постарая усмивката да не слиза от лицето им.

Джони макар и все още леко шокиран кимна. Този ниския беше не само сладур ами и страховит. И в този момент сърцето на Джони прескочи ритъм. Джено забеляза промяната в настроението на чичо си и се подсмихна. Май с Джемин щяха да имат нова двойка за събиране.

– Чакай вас не ви плаши това че ченге заплаши човек с убийство? - попита Джено скептично

– Не. - засмя се японеца

– Моля ти се. Познавам по-откачени ченгета. - ухилиха се и Тен и Юта сещайки се за кого говори дребния тайландец

Но преди някой да каже нещо на вратата се почука.

– Аз ще отворя. - извика весело Тен.

Застана на вратата с усмивка но щом отвори и видя кой стои пред него замръзна не смеейки да мръдне и мускул. Не можеше да повярва на очите си и единственото което успя да направи е да изкрещи: „ЮТА!!!" преди да се свлече на земята от шок и уплаха.  

My New FamilyWhere stories live. Discover now