*с ЮТе ~ от момента на влизането на Тейонг в стаята на Юта*
Тейонг влезе в стаята на Юта плахо но веднага щом видя японеца легнал на леглото си, облечен само с шорти и потник се изчерви целия. Юта от своя страна чу че някой влиза и погледна към вратата мислейки си че е Тен но сгреши. Щом видя Тейонг се изправи от леглото.
– Т-Тейонг ти какво...
Но нямаше шанс да завърши изказването си защото Тейонг му се метна в обятията.
– Това което стана днес е грешка. Юта харесвам те и не искам да те изгубя. Ти си първият който не ме вижда като просто човек с бреме. От седмица не мога да спра да мисля за теб. Не знам дали изобщо имам някакъв шанс с теб но ако е така не искам да го пропилявам заради човек който не обичам. Бях с Чой само защото ми втълпи в главата че на тази възраст никой няма да вземе самотен мъж с дете и му повярвах. Всеки път в който щях да го оставя той ми вкарваше тази муха в главата и с времето си втълпих че ако не съм недостоен за някой друг.
– Какво ти е наговорил? Копеле. Тейонг чуй ме. Ти си прекрасен и всеки би бил късметлия да има половинка като теб. Аз най-вече. Така че ми дай шанс да ти докажа че си идеален такъв какъвто си. И Тейонг би ли искал ти и синът ти да влезете в моя живот като ти станеш мое гадже?
Тейонг не издържа и се разплака като вместо да отговори целуна Юта. Юта се усмихна и повдигна Те без да прекъсва целувката като щом Те си обви краката около него Юта ги заведе до леглото и постави Те на него продължавайки да го целува. И двамата жадуваха за това още от първата си среща. Юта продължи да целува Тейонг като малко след това мина на врата му гледайки да не оставя много смучки. Тейонг дръпна главата си назад давайки повече място на Юта след което пъхна ръката си под потника му оставяйки ръката си да шари по добре оформените плочки на Юта. Всичко беше идеално ама някой би прекъсна като не почука ми направо си влезе в стаята. Юта и Тейонг не го чуха докато новодошлия не се прокашля. Двамата се обърнаха към врата и кого да видят: Тен. Тейонг почервеня от срам и си скри главата в врата на Юта.
– Само да ви кажа че вечерята е готова и Джемин и приятелят му решиха всички да вечеряме заедно затова.... чакаме ви долу.
След което си излезе а Юта изръмжа.
– Досадно джудже. Напомни ми да му го върна.
Тейонг се изкиска леко макар и все още да беше червен като домат. Юта го погледна доволен че се е усмихнал, целуна го леко по устните след което и по носа и се изправи потягайки ръка към него. Тейонг се изправи и хвана ръката му като го последва долу. Всичко беше идеално но не съвсем защото нощта още не беше приключила и ги очакваше още една изненада.
YOU ARE READING
My New Family
FanfictionДве различни семейства. Два различни проблема. Едно общо решение. Накрая едно общо семейство. ~~~~~~~~~~~~~ Мечтата на Джено най-накрая може да се сбъдне. Но ще стане ли по план или нещата ще се провлят?