Setelah mengatakan hal itu, Yoongi terus berjalan keluar meninggalkan Jimin yang sedang membeku.Jimin: A-appa? Yak hyung!!!
-DI MOBIL-
Jimin: Hyung! Gak lucu!
Yoongi: Waeyo?
Jimin: Tentang Appaku.. Jangan bercanda!!
Yoongi: Masa aku bercanda sama hal ini?
Mereka berangkat lebih awal pada biasanya... Semu pelajar masuk pada jam 8pagi.. Tetapi, pasangan Yoonmin ini berangkat jam 7pagi lebih awal.
-DI SEKOLAH-
Jimin dan Yoongi masuk ke sekolah itu.. Jimin bersyukur bahawa tiada pelajar lain yang akan mengatainya jelek dan memberi tatapan hina padanya.
?????: Hai Jim!!!
Jimin: Jin-hyung? Jhope hyung? Taehyung? Kenapa kalian juga datang awal?
Jin: Yoongi bilang akan ada sesuatu istimewa.
Jhope: Kami gak mahu ketinggalan! (Mood buster)
Taehyung: Kau udah sebahagian dari kami.. Teman kami juga.. (Senyum)
Yoongi: Dimana Jungkook sama Namjoon?
Jhope: Namjoon ceroboh.. Dia tidak sengaja melupakan ponsel di dalam mobil jadi jungkook menemaninya..
Jungkook: (datang) Huft.. Lelah...
Namjoon: Exercise di pagi hari itu enak.
Jungkook: Salah hyung juga.. Terlalu ceroboh.
Jimin: Hyung apa kau serius?
Yoongi: Kapan aku bercanda? (Pergi)
Jimin: Dasar pucat.
-DI PENGETUA'S ROOM-
Namjoon: Kenapa harus menunggu disini?
Yoongi: Pengetua Park akan kesini secepat mungkin.. Jadi bersabar.
Setelah 3minit.. Pengetua Park masuk ke dalam dan menemui mereka bertujuh..
Park: Jimin?
Jimin: Nae?
Park: Aku merinduimu.. Mianhae..
Jimin: Mwoya?.. A-apa yang---
Park: Ini untukmu.
Pengetua Park memberikan sebuah surat untuk Jimin.. Jimin mengambil ragu.. Kelima orang yang lain hanya menyemak apa yang sedang berlaku.
<isi surat itu> (hanya rekaan)
-------------------------------------------
Nama: Park Jimin
Nama: Park Jisung~•POSITIF mempunyai pertalian darah. Park Jisung adalah Appa dari Park Jimin
-------------------------------------------Jimin: Hah?! Ja-jadi..... Appa?
Yoongi: Dia appa kandungmu Chim.. (Senyum)
Namjoon&Jin: JINJJA?!!
Jungkook: Wahhh hyung udah temu appa kandungmu!.
Jhope: OMG!!
Park: Jadi.... Do you want a hug?
Jimin terus berlari dan memeluk appa kandungnya itu.. Jimin menangis di dada appanya.. Pengetua Park mengusap rambut anaknya.
Appa Park: Jangan menangis sayang... Jimin-ah.. Please call me Appa.. Aku merindukan sebutan itu.
Jimin: A-Appa.. Hiks... Bodoshipo!!
Mereka melepaskan pelukan.. Setelah itu, Jimin berlari memeluk Yoongi erat.
Yoongi: Wae hm? (Lembut)
Jimin: Gomawo.. Gomawo untuk semua yang hyung lakukan.. A-aku tidak tahu gimana harus membalasnya.
Yoongi: Kiss?
Taehyung: WOY APAAN!
Namjoon: Kami disini!.
Appa Park: Di hadapanku?
Yoongi: Hehehe ani.
Setelah mereka berbicara banyak hal.. Member lain juga terpesona melihat Jimin yang disiap oleh Yoongi tadi pagi..
.~JAM 8:05~.
Namjoon dan lain pergi duluan.. Meninggalkan yoongi, Jimin dan Appa Jimin.
Appa Park: Eommamu pasti bahagia..
Yoongi: Kamu mahu bertemu eommamu pulang ini??
Jimin: Nae.. Aku gak sabar mahu melihat eomma kandungku.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚 || YOONMIN
Viễn tưởngJimin bukan anak kandung mereka.. Dia bekerja dan uang itu akan diberikan pada appa dan eomma palsunya. Dimana ibubapa kandungnya? Apa mereka masih Hidup? gimana kehidupan jimin? lanjut baca guys😊 💜YOONMIN OFC! 💍BxB 🌝SEME! yoongi UKE! Jimin 🔊BT...