Eomma Min menenangkan Eomma Park yang sedang menangis melihat anaknya terbaring lemah... Taehyung, Namjoon dan Jhope sudah pergi kerana ada urusan lain.. Setelah itu Yoongi datang membawa satu USB (?)Eomma Park: Yoongi?
Eomma Min: Kamu gpp kan?
Yoongi: Aku baik.. Jelas disini Jimin yang sakit... Mianhae aku telat.. Jika awal Jimin gak akan seperti ini.
Appa Park: Jangan salahkan dirimu Yoon..
Appa Min: Iya.. Apa itu?
Yoongi: Ini rakaman CCTV.. Disini bukti bahawa Jimin disiksa.
Yoongi memasangkan USB itu di tab nya dan menunjuk pada orang tuanya dan Jimin.
Appa Min: A-apa?! Jennie?!
Appa Park: Tae-Taemin?!
Yoongi: Aku udah bilang Jennie bukan seorang yang baik. Dia jalang!.
Eomma Park: Dimana mereka sekarang?
Yoongi: Aku telah melaporkan pada polis.. Sekarang mereka di kantor polis.. Sebagai bukti aku membawa rakaman CCTV ini.
Eomma Min: Jimin emang berlian.. Dia gak layak dilukai... Dia berhak memiliki seorang hero seperti Min Yoongi.
Yoongi: Iya.
Setelah 2 Minggu Jimin koma.. Akhirnya dia membuka matanya dan melihat orang tua Yoongi dan orang tuanya.. Tak lupa ada Yoongi juga.
Jimin: Hiks..
Yoongi: JIMIN?! Waeyo? Uljima..
Jimin: Aku takut.. Hiks... Aku gak mahu menjadi calonnya.. Aku gak mahu sesiapa.. Aku mahu hyung.. Hiks... Tolong aku hyung... Hiks..
Appa Park: Jiminie sayang.. Dia udah gak ada.. Kau selamat..
Jimin: Aku... Gak mahu... Dia menuang paksa alkohol kuat itu dalam mulutku hiks... Dia juga menusuk botol soju hiks.. Sakit...
Yoongi memeluk tubuh Jimin.. Dia paham mungkin Jimin trauma dalam hal begitu..
Yoongi: Sayang... Aku udah melawan mereka.. Mereka udah lenyap dari bumi ini.. Don't worry i'm here..
Eomma Min: Jimin... Jangan takut..
Eomma Park: Yoongi akan menjagamu sepenuh waktunya.. Dia sangat menyayangimu.
Appa Min: Iya.. Dia bisa saja membunuh siapa yang menyentuhmu..
Jimin: Hiks.. Gomawo.... Ini masih sakit... Hiks.
Yoongi: Istirahat lah.. Mahu makan?
Jimin: Ani.. Aku berasa mual.
Yoongi: Jinjja? Baiklah istirahat lah agar dirimu cepat pulih dan kita langsung menikah.
Jimin: (blushing) hyung~.
Min/Park: Ehem............
-SKIP-
Setelah sebulan Jimin dirawat.. Jimin telah boleh kembali ke rumahnya... Dia merindui kamarnya itu... Dia bersyukur mempunyai Yoongi kekasihnya itu.. Dingin perhatian dan juga ganteng.. Seme goals gitu.. Yoongi selalu melindunginya bahkan saat berjalan di mall aja digandengan tangan agar gak lepas dari pandangan.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝙊𝙣𝙡𝙮 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚 || YOONMIN
FantasíaJimin bukan anak kandung mereka.. Dia bekerja dan uang itu akan diberikan pada appa dan eomma palsunya. Dimana ibubapa kandungnya? Apa mereka masih Hidup? gimana kehidupan jimin? lanjut baca guys😊 💜YOONMIN OFC! 💍BxB 🌝SEME! yoongi UKE! Jimin 🔊BT...