Sjedila sam u avionu. Kosta je bio u krevetu. Da,privatni avion za gospodina Vučkovića.Ovaj avion ima sve što poželim. Ustala sam i otišla u prostoriju gdje je bio Kosta.Ležao je na krevetu i gledo nešto na Tv. Otišla sam slobodnu stranu kreveta i skinula haljinicu sa sebe. Ostala sam u čipkanom rozom vešu. Legla sam na svoju stranu kreveta.
"Mmmm obožavam tvoj miris"-rekao je. Uhvatio me za struk i privukao me sebi. Nasmiješila sam se. Treba mi vitamin on.
"Kosta želim te"-prošaputala sam. Nisam morala dva puta da ponavljam. Kosta me krenuo ljubit po vratu i spuštao se do mojih grudi.
"Na zapovjed,ženo"-prošaputao je ljubeći me.
"Želim te odmah"-nestrpljiva sam. Što se dešava sa mnom?
Svukao mi je gačice i ubacio svog gospodina u mene. Koji jebeno savršeni osječaj. Osječala sam se ispunjeno. Ovo mi js trebalo. Kosta se kretao u meni,a ja sam se izvijala ispod njega. Zajedno smo doživili vrhunac. Kosta se zavalio pored mene teško dišući.
"Mislio sam da voliš pred igru"-rekao je. Pogledao me i nasmiješio se.
"Volim.No sad mi je trebalo olakšanje"-rekla sam.Nisam željela da ga lažem. Trebalo mi je nešto da izbacim iz sebe,a sex je najbolja opcija za izacivanje negativne energije. Ionako mi je muž.Prva bračna noć.
"Samo kaži i tvoj sam"-rekao je. Namignula sam mu i poljubila ga. Sad bi malo da se mazim. Marinela saberi se pobogu.
Mazili smo se.Pustio je da ga diram po tijelu i da ga ljubim. Primijetila sam na licu da je uživao. Mislim da nikad nije doživio ovako nešto. Kosta mi djeluje kao lik koji nikad u životu nije bio mažen i pažen. No,tu sam ja da doprem do njegovog srca. Do najtamnijeg dijela njegovog duše i da mu pokažem što je prava ljubav.
Zaspali smo zagrljeni.Nakon dobrih par sati probudila nas stjuardesa da stavimo pojaseve jer sliječemo. Na brzinu smo se obukli i sjeli na naša sjedala. Svezali smo se i čekali da sletimo.
Nakon slijetanja i preuzimanja kofera uputili smo se u naš hotel. Najbolji hotel u Dubaiu. Burj Al Arab hotel s 7 zvjezdica,što da kažem. Kosta. Budala.Ne želim ni da pitam kolika je cijena nočenja.Što manje znam to bolje.
Hotel je bio nevjerovatan. Nikad ništa ljepše nisam vidila. Wau. Očarana sam. U sobi nas je dočekao stol s šampanjcem Moet i voća. Jako puno voća.
"Kosta ti si lud"-rekla sam. Soba,kupatilo sve je bilo nevjerovatno. Ovdje ne bi mogla doći ni za tri života.
"Zaslužila si,ružo"-poželjela sam da čujem taj nadimak. Ruža.
"Hvala ti. "-prišla sam i zagrlila ga. Da nije njega ja ne bi Dubai ni vidjela kamoli ovaj hotel. Ali ne bi ni imala ovako zgodnog muža. Muž.
Uživali smo svaki dan. Prešli smo Dubai uzduž i poprijeko. Slikali se,smijali. Išli u njihova sveta mjesta,sve je bilo tako glamurozno i bogato. Ostali smo tjedan dana u Dubaiu.
Ovih tjedan dana nikad neću zaboraviti. Sve je bilo savršeno. Kosta i ja smo gradili naš odnos. Upoznali smo se puno bolje.
Vratili smo se u našu Srbiji,u naš Beograd. U stanu nas je dočekao ručak.Spremačica je bila vrijedna. Sjeli smo za stol. Miris hrane nije mi prijao,gledala sam Kostu kako jede.
"Što je?Zar niso gladna?"-upitao me. Pogledala sam ga. Nisam ni uspjela ništa reći otrčala sam u wc i povratila.
"Marinela jesi dobro"-dotrčao je za mnom. Opet sam sve izbacila iz sebe. Fuj.
"Bit ću dobro"-promrmljala sam. Ustala sam uz njegovu pomoć. Oprala sam zube na brzinu. Kosta je cijelo vrijeme bio pored mene i promatrao me.
"Nazvat ću doktora. Mora te podhitno pogledat"-bio je zabrinut. Klimnula sam glavom. Osječam se užasno.
"Možda je od puta"-rekla sam. Može biti bilo što,a ja ne znam.
"To će mi doktro reći."-bio je uporan. Okey nije mi ništa,samo mala viroza. Ništa strašno. Naučila sam da se borim sa svim.
YOU ARE READING
▪︎RUŽA▪︎ ZAVRŠENA
Romance"Ona je moja ruža" tako je nježna i puna dobrote. Marinela Popović je cvijet. To je ono što nju čini sretnom.Ona ima cviječaru i radi punom parom u malom gradiću(selo) nedaleko od Beograda. Marinela ima dugu crnu kosu,zelene oči i pune usne.Ima savr...