5

962 38 0
                                    

"Evo i nas"-vikali su moji roditelji. Napokon su stigli. Uvijek se plašim biti sama po mraku u kući. Osjećam se nesigurno.

"Jel se smjestila?"-upitala sam ih. Uzela sam kese koje su donijeli i unijela ih u kuhinju. Vjerovatno su nešto kupili za jesti.

"Da,stan joj je kul,kao i frendice. Vidjet češ kad budeš išla kod nje"-rekla je Ivona. Ostale smo samo ja i ona. Već znam da će ona svo slobodno vrijeme provodit kod Ive. Ja sam ta koja će biti oko roditelja i oko posla.

"Super su cure. Sve je uredu. Hvala Bogu sretna je"-nadovezala se moja mama. Bitno da su one sretne i da njima dvijema ništa ne fali. Mi stariji možemo i krepat odgladi.

"Ajde bgt Mare,budem li ja čuo da se smuca okolo vratit će se ona ovdje u cvječaru"-dodao je otac. On je uvijek bio strog. Pogotovo prema meni. Da sazna da sam bila danas s Kostom zatvorio bi me u podrum i ne bi izlazila mjesec dana vani.

"Ivo ne lupaj. Iva je pametna cura nije ona Marinela."-dodala je moja mama. Ja ne znam zašto moji roditelji mene kude. Što sam ja tako loše uradila.

"Ne seri,Mare. I upozorio sam te"-odbrusio joj je tata i otišao u dnevnu. Vjerovatno će da gleda Tv. To je kad živiš u maloj sredini i uvijek bude pazi da selo/grad ne bi što pričao o tebi.

"Marinela kako je bilo u cvječari?"-ne znam ni sama kako je bilo. Saznat ću sutra. Nasmijala sam se u sebi.

"Dobro. Završila sam skoro sve"-rekla sam.  Otišla sam u svoju sobu. Ne želim da me ispitiva. Stigla mi je poruka od Koste.

"Ružo stigao sam u Bg. Kako si prošla kod svojih?" 

Brinuo se za mene. Natipkala sam mu poruku i poslala.

"Nisu ni bili kući kad sam došla. Sreća moja. Što radiš Kosta?"

Čekala sam par sekundi i stigao mi je odgovor.

"Jeo sam i idem se tuširat. Ajde sa mnom Ružo moja. Već mi fali tvoj smijeh i tvoje oči"

Ponašam se kao šiparica. Sviđa mi se ovo. Tek sad vidim što sam propustila u srednjoj školi.

"Mhmm rado,al znaš da ne mogu. Fališ i ti meni Kosta"

Poslala sam mu. Nije ništa odgovorio. Skontala sam da više nije na mreži. Sigurno se otišao tuširat. Ležala sam u krevetu i zahvalila Bogu na prelijepom danu.


~Jutro~

Požurila sam na posao. Obukla sam na sebe traperice i široku majicu. Volim komotniju  odjeću ,a ni moja majka ne dozvoljava da šetam pred ocem u uskoj i kratkoj odjeći.Mislim tako dosta cura se oblaći u ovoj našoj selendri. Požurila sam otvorit cvijećaru.Moja majka uvijek dolazi kasnije, ja sam ta koja prva otvara. Ušla sam u svoju cvjećaru. Svaki put kad uđem zapuše me miris cvijeća ovo mjesto je moj raj. Volim ga. Bacila sam se na posao praveći za danas bukete koji su bili naručeni i spremni za dostavu. Napisala sam za dostavu da mi treba crna ruža i pampas. Skroz sam smetnula. Pustila sam laganu muziku i uživala praveći boxove i bukete.

"Jesi glanda Marinela?"-upitala me mama. Pružila mi je krosan. Prihvatila sam. Dobro će mi doći malo slatkog.

"Hvala,mama"-rekla sam. Frknula je i otišla unutra. Zašto sam ja kažnjenja ovakvim roditeljima. Kosta mi se nije javio.Ništa čudno za njega,sigurno ima posla.

Bacila sam se na posao. U cviječaru je ušla neka žena. Po nošnji njene odjeće rekla bi skupocjena.

"Dobar dan,izvolite?"-bila sam ljubazna. Ipak je to nova mušterija. Moram biti fina.

"Dobar dan,zlato. Željela bi jedan box ako mi možeš napravit. Sačekat ću tu,gledat ću ovo predivno cvijeće"-rekla je. Klimnula sam glavom. Više je gledala mene kako pravim box,nego cvijeće. Imala je crnu dužu kosu,djelovala je mila žena.

"Što ti radiš ovdje?"-moja majka je izašla. Kad je vidjela ovu gospođu pozelenila je.

"Došla sam da je vidim,Marija. "-rekla je. Koga da vidi?Meni ništa nije jasno.

"Sve si rekla prije 20 godina. Napusti ovo mjesto Katarina"-moja mama i ova žena se poznaju. Nešto se desilo između njih dvije prije 20 godina.

"Molim te Marija. Trebam je"-rekla je. Koga treba?Boli me glava od ovih informacija.

"Nosi je sa sobom. Samo mi smeta"-rekla je moja mama. Bila je ljuta.

"Mama molim te.Smiri se"-upozorila sam je. Zašto je uvijek tako bezobrazna.

"Nisam tvoja mama. Evo vidiš ovu kurvu što je došla. To ti je mama"-pokazala je prstom na ženu ispred mene. Jel se neko šali sa mnom.Ovo ni u serijama nema.

"Molim?"-šokirana sam. Što se dešava. Hoće mi neko obajsnit.

▪︎RUŽA▪︎ ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now