2

1K 38 1
                                    

Čim sa došla kući utrčala sam u Ivinu sobu. Našla sam njen mobitel i pobjegla u svoju. Zaključala sam vrata i krenula čačkati po njemu. Našla sam tu jebenu stranicu za dopisivanje.

Ugledala sam Kosta Vuk. Ušla sam na profil. Stvarno je bio zgodan muškarac.

Kosta Vuk Beograd,35 godina

Bilo je slika s nekim drugovima. Ovo je facebook. Valjda. Jebote imam 21 godina,a ne znam se koristit ovim glupostima. Ušla sam na lažni profil koji je moja sestra napravila. Stvarno sam bila lijepa.Moja sestra je bolesna. Ušla sam u poruke s Kostom i krenula čitati. Moja sestra je mala perverzna gadura. Potpisujem da je luda. Odkud njoj sve ove informacije o odnosima muškaraca i žena. Naletila sam i na slike trbušni mišića Kosta.Stavrno je zgodan. Ugledala sam i svoje slike s mora. Nije ni čudo što je čvojek puko na mene. Moja sestra je zvanično poludjela. Kako ja da ovo obrišem?Što da radim?

"Mariiii jel moj mobitel kod tebe?"-upitala je Iva. Otvorila sam vrata i pustila je unutra. Pogledala sam je ljuto.

"Jest. Ali nećeš ga više dobit. Završila si s tim"-rekla sam.

"Ne možeš mi uzet mobitel. Reću te mami"-pokušala se izvući al mislim da joj neće ovo pomoći.

"Želiš da Kosta sazna da si ti mala balavica koja se igrala s njim?I da roditelji čuju za to"-probljedila je. Ubola sam gdje treba.

"Kossstaa.Sestro on je kriminalac,jaa sam htjela pokazat društvu da će pasti na mene.Da budem faca u društvu"-gledala sam je. Definitivo je poludjela. Kriminalac. Boze gdje joj je pamet.

"Kriminalac.Iva ti si luda. Jel ti znaš da je bio danas kod mene?"-rekla sam. Počela je plakati.

"Oprosti,Mariii. Nisam mislila tako daleko otići. Ja ću "-jecala je. Roditelji budu li čuli za ovo ona nikad neće otići u Bg studirat.

"Okey,riješit ću ovo. Mobitel mi ostavljaš,uzmi drugi"-rekla sam. Ona ima dva mobitela,a ja nijedan. Moram riješit ovo s Kostom. Ne treba mi mafija za vratom.

"Hvala ti,Mari. Oprosti. Glupa sam"-slazem se da si glupa. Meni ostaje samo da vidim kako da riješim ovo. Kosta Vuk ima da me pojede za doručak.

Izašla je iz moje sobe i ostavila me samu. Uzela sam mobitel. Kosta je online. Odlučila sam mu poslati poruku.

•Ej!Kako si proveo dan?• natipkala sam.
•TKO GOD DA SI PLATIT CES POSTENO!!
•Kako da dokazem da sam stvarna?Sto zeliš?• poslala sam. Okey zakuhat cu gore nego sto je bilo.

•Uslikaj mi trenutnu fotografiju i posalji na  broj.

Ušla sam na viber i pronašla njegovo ime. Uslikala sam se i poslala. Čekala sam da odgovori. Nisam znala da se imaju i na viberu. Stigla mi je poruka.

Koga si ti danas zajebala?Želiš tako da se igraš?
•Malo😊Igram kako ja želim.
•Igraj al bez mene. Imam posla.

Što ovo bi?Ovako me samo odjebao. Okey. Čime ga je to moja sestra držala u ovom dopisivanju.Ostavila sam mobitel i legla u krevet. Jao Marinela kakav ti život vodiš?Nikakav. Ponadala se da će ovaj mačo men da se zanima za mene al ništa od tog.

Sutra me ionako čeka brdo posla.Iva ionako kroz par dana seli za Bg. Imamo tetku tamo koja će paziti na nju.

▪︎RUŽA▪︎ ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now