3

1K 37 0
                                    

Dan na poslu je prolazio sporo. Pravila sam bukete i završavala narudžbe za svadbe. Majka je ostala kući pomoći Ivi da se spakuje,a ja sam radila. Danas sam prvi put pustila kosu da mi pada niz leđa. Imala sam dugu crnu kosu i da mogu se pohvalit svojom kosom jer je izgledala kao s televizijski reklama. Zapisivala sam što trebamo poručiti i čekala da radno vrijeme završi.

"Baš ti je dosadno"-rekao je Kosta. Prepala sam se. Odkud on ovjde.

"Što ti radiš ovdje?"-upitala sam. Gledala sam ga kako mi prilazi. Prošao je iza pulta stojući ispred mene.

"Došao sam ti pravit društvo"-htjela sam nešto reći ali prekinuo me poljubcem. Poljubio me. Uzvratila sam mu poljubac. Stavila sam mu ruke oko vrata i privukla ga bliže sebi. Kako je fin osječaj imati njegove usne na svojima. Marinela spametuj se. Odvojila sam se nekako od njega teško dišući.

"Čemu ovo?"-upitala sam. Nasmijao se i uhvatio me oko struka privlačeći me sebi.

"Ti se nisi nikad ljubila"-rekao je. Zarumenila sam se. Naravno da nisam kad mi roditelji dahću za vratom.

"Pa?Problem?"-upitala sam. Pokušla sam se izvući iz njegovog stiska ali nisam uspjevala.

"Sviđa mi se to. Ja sam položio svoje ruke na tebe i niko drugi neće"-reako je. Kako je pun sebe. Molim lijepo.

"Wau. Pusti me"-rekla sam. Nasmijao se i pustio me. Izašao je i otišao do vrata. Okrenuo se prema meni.

"Bio sam u prolazu,pa sam svratio da te pozdravim. Sviđaš mi se,ružo moja"-rekao je i izašao. Ostala sam šokirana. Što je ovo bilo?

Zatvorila sam radnju i otrčala kući. Stigla sam u kuću i tek tad sam osjetila sigurnost. Iva je bila spremna za sutrašnji put,Ivona je plakala. Bilo joj je žao,a meni svejedno. Mislim da ću i ja uskoro napustit svoje roditelje i otić se borit za sebe i svoj život.

Ušla sam u sobu i presvukla se. Kosu sam splela u pletenicu jer me već počela živcirat. Sišla sam u kuhinju da jedem. Mama je skuhala makarone sa špinatom,navadila sam sebi malu količinu i krenula jesti.Kad sam napunila svoj želudac pospremila sam za sobom i oprala prljavo posuđe. Kad sam to sve završila otišla sam do Ivine sobe. Ona i Ivona su sjedile i gledale nešto na mobitelu.

"Ej cure što radite?"-upitala sam ih. Iva mi je okrenula mobitel.

"Što je to?"-upitala sam.

"Vuk s dvije ženske u separeu"-pokazala mi je Iva. Kako one sve ovo saznaju. Danas mene ljubio,a po noći dvije.

"Pa kad je zgodna i ja bi bila s njim"-rekla je Ivona. Ostala sam šokirana.

"On neće bit ni s jednom. To samo jebe i ide dalje"-koliko sam se zabila u posao nisam ni znala da su moje sestre postale kokoške.

"Da,a može i to. Ima brdo love"-rekla je Ivona. One su definitivno prolupale.

"Vas dvije ste pukle"-rekla sam iskreno. Osječam se kao da ja imam 10 godina,a one po 30.

"Pa to je tako Marii.On je san svake žene"-rekla je Iva. Moja sestra je očito skroz pukla na njega.

"Stariji je od vas puno"-rekla sam.

"Pa što?Kad ima pare može proć"-rekla je Ivona. Danšnja generacija sve luđa od luđe.

"Došla sam da vas vidim i idem spavat.Laku noć"-rekla sam i krenula van iz sobe.

"Propade ti život u spavanju"-dobacila je Ivona. Nisam se obazirala. Legla sam u svoj krevet i uzela mobitel. Bila je jedna poruka.

○Laku noć,ružo moja. Sanjaj me večeras○

Nisam ništa odgovorila. Ostavila sam seen. Ne nakon onog što sam vidila.

▪︎RUŽA▪︎ ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now