6❄️

1.2K 66 34
                                    


Dimineața surpriză...

Jungkook se trezise și nu-l văzu pe  Tae care era făcut ghem în plapuma așa că se apropie de pat și dete pătură din capul celui mic.Se topi instant când văzu fața lui angelica și cum parul lui gri era în toate direcțiile.Jungkook se calmase când îl văzu, asa ca se puse înapoi pe scaun și începu să citesca știrile pe net.Taehyung se trezise și el pe la 09:15.

Se ridicase ușor în fund și își freca ochișorii somnoros întorcând capul în dreapta și văzând ca Jungkook nu e lângă el,asta făcându-l sa vrea să plângă.Taehyung își întoarse capul și îl văzu pe Jungkook stand pe telefon, Tae ridicându-se instant și sărind în bratele lui.

Tae:Neața Kookie!

Spuse și-l strânse și mai tare în brațe, ne vrand că Jungkook să sa plece de langa el.

Jk:Neața Tae!

Zise și văzu cum acesta nu-l mai strânge asa tare în brațe,vazamd Tristețea din ochișorii sai.

Tae : Kookie poate să-i zică lui Tae din nou țiglișol? Lui Tae îi pale lau pentru ieri, doal ca....

Jk: Nu vreau sa aud nimic! Îți înțeleg durerea și știu ca te doare, și-mi pare rău că ai trecut prin asta! Și acum să-ți răspund și la întrebare, da, Kookie îi zice lui Tae, țigrișor!

Spuse, doar ca privirea lui ii cazu pe buzele umflate ale acestuia.Jungkook își dorea să-l sărute dar, nu putea. Nu vroia sa se creadă folosi mai ales după cele aflate.Jungkook ieși din gânduri și îi sărută năsucul acesta chicotind ușor.

Jk:Țigrișor?

Îl striga și acesta își ridica privirea către el.

Tae : Da Kookie!

Jk:Crăciun fericit, țigrișor!

Îi ura el și văzu cum ochii celui mic se umezeau, pe semne ca vroia să plângă.

Tae:Kookie, e Crăciunul?

Întreba acesta oarecum trist dar și vesel în același timp.

Jk:Da!

Taehyung era foarte fericit ca avea unde să facă Crăciunul și cu  cine!

Tae:Crăciun fericit, Kookie!

Jungkook zâmbi și îl ridică în brațe mergând cu el în sufragerie.

Jk:Țigrișor, ți-am luat un cadou! Vrei să-l vezi?

Îl întreabă cu teamă în glas, așteptând sa primească un răspuns negativ.

Tae:Kookie tu mi-ai luat cadou?

Spuse puțin surprins de ce zise brunetul, ne așteptându-se ca el să-i mai ia cadou după ziua de ieri.

Jk: Da ți-am luat! Acum hai să te uiți!

Zise și îi aduse cadoul, cel mic luându-l  și desfacând-ul.

Taehyung ramase surprins când văzu hăinuțele, plușrile în forma de  iepurași și țigrișor, cărțile de desenat și multe culori. Tae era foarte fericit, pentru că el chiar primea iubire de la Jungkook, dar îi era și frică. Se ridică și merse la Jungkook care stătea în genunchi și îl privea zâmbind, acesta luându-l în brațe  și începand să plângă.

Tae:Mulțumesc!

Zise și îl strânse mai tare în brațe.

Jk:O nu! Să nu îndrăznești să plângi și în aceasta zi! Și nici în alte zile! Ochișorii tai micuți și frumoși nu merita să verse lacrimi!

Zise și îl îndepărta pentru ai șterge lacrimile și pentru a-l pupa pe obraz.

Jk:De ce plânge țigrișorul meu?

Spuse și se uita la el cu un zâmbet jucăuș.

Tae:E-eu sunt doal felicit că am cu cine petrece aceasta zi minunată!

Spuse și-i trase nasul, iar Jungkook luându-l imediat în brațele și mângâind-ul.

Jk:Și o să-ți petreci tot restul vieți cu mine, pentru ca nu te voi lăsa să pleci sau să-ți facă cineva rău!

Obrajorii lui Tae primiseră o culoare rozalie și pe chip îi aparu un zâmbet, iar inima lui bătea și mai tare când Jungkook îi spunea toate lucrurile acelea și cum își punea mai mereu mâinile pe talia lui rănită. Nu mai simțea durerea, parca mâinile lui erau vindecătoare .

Jk:Sper ca ai înțeles pufosenia mea!

Zise și îi zâmbi, cu căldură și grijă.

Tae:P-pufosenia ta? Cum adică? Sunt al tău de acum?

Spuse iar ochii lui priveau cu atâta dorința ca el sa zică da.

Jk: Da țigrișor ești al meu, și te voi proteja, îngriji și-ți voi oferi iubirea de care nu ai avut parte!

Taehyung era așa fericit ca în sfârșit își găsise persoana care să-l iubească pentru ceea ce e și nu doar pentru corpul lui. Taehyung se agață de gatul lui și fără spună nimic își lipi buzele de ale lui Jungkook, care era uimit. Jungkook chiar dacă era uimit, nu spuse nimic și-și închise și el ochii, profitând de buzele moi și cu gust de cafea ale celui mic. Taehyung își mișca ușor buzele peste ale lui Jungkook.
J

ungkook nu spuse numc și doar îl lasă pe cel mic sa se ocupe el. Taehyung se retrase și ramase uimit când realiza ce deja făcuse. Îi era rușine, și în același timp teamă. Iși puse mâinile pe fata și lasă capul în jos, Jungkook îl privea și începu să zâmbească. Jungkook vruse să-i ia mâinile de pe față doar ca acesta în opri.

Tae:T-te rog nu mă atinge!

Spuse și se dete puțin în spate iar apoi se ridică și pleca in cameră.
Z

âmbetul lui Jungkook dispărând, când văzuse că Tae plecase.

Jk:Ce-m făcut? Nu trebuia să fac! Trebuia să-l opresc!

Spuse și se ridica de jos urcând și el scările. Jungkook se opri în fața uși, puse mana pe clanta și mai Aștepta puțin. Când vruse să apese pe clanța fuse opit de....

VA URMA.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

Vă las în suspans!

Scuze pentru greșeli!


Și am scris aici mai multe capitole!

Sper sa vă placă! Bucurați-vă de ce citiți!

Pup! ❤️

Micul Little // Little Space //Finished Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum