19🖤🤍

1K 76 103
                                    

Jk:Tigrisor știi că o să te doare puțin mai tare?

Îl întreba și cel mic începu să-și strângă pereții în jurul degetelor lui.

Jk:Pui de ce te-ai încordat asa?

Spuse și încerca să-și scoată degetele afara, dar nu prea putea, în schimb îi provoca durere.

Tae:Gata kookie!

Spuse și încerca din răsputeri sa nu arate că-l doare asa tare.

Deși acest lucru, nu-i făcea bine putea să intre in baby space, sau putea să-l faca sa se forțeze sa intre în big space doar pentru a se acomoda cu durerea.

Tae :kookieee...nu vleau sa ma doala!

Spuse și se uita în ochii lui, iar cel mare făcând la fel.

Jk:Pui dar nu am ce să-ți fac!

Zise și cel mic începuse sa plânga, ii era frica de durere, mai ales după ultima data când a făcut asta și apoi a ajuns sa nu mai fi în stare de nimic.

Jk:Nu Tigrisor, nu plânge!

Jungkook îl strânse mai tare în brațe și îl duse în dormitor unde se așează cu el pe pat și încerca să-l calmeze.

Jk:Pui nu mai plânge! Nu vreau sa te vad așa!,*(ce mi-ar plăcea să-mi zică și mie cineva asa când plâng) *

Tae:Nu veleu durere! Trebuie sa existe și alta cale! Te rog zi-mi ca exista și alta cale!

Tae era prea agitat și se simțea asta în vocea lui dar se observa și în privirea sa.

Jk:Nu cred ca exista alta cale! Dacă vrei asta, asta trebuie sa fac!

Tae se panica mai tare și nu mai vroia asta începuse să-i fie frica.

Tae:N-nu! Nu...mai vleu asta momentan!

Zise și Jungkook simți cum inima lui se opri în loc pentru câteva secunde,dar cu toate cele zise de cel mic a forțat un zâmbet.

Jk:Eu...e în regula pui!

Spuse și fara ai pasa măcar puțin ca e posibil să-l doară și-a scos degetele afara, iar cel mic a lăsat un țipăt din cauza dureri.

Simțea durerea mai tare cand era panicat, iar în acest moment a simțit durerea.

Jungkook îl întinse în pat și îi lasă câțiva pupici pe fatuca lui plina de lacrimi.

Jk:Pui e în regula! Calmează-te!

Jungkook îl lua în brate și îi mângâia spatele pana simți ca se mai liniști.

Deși încă în mintea lui  se derulau cuvintele zise de cel mic, și îi venea și lui sa plângă dar totuși nu o făcea.

Jk:Gata, pui! Te-ai liniștit?

Jungkook știa ca era o întrebare stupida, dar simțea nevoia sa întrebe.

Micul Little // Little Space //Finished Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum