Tae:Ca ce? De ce nu-mi spui ca nu-ți place?
Spuse și se mai apasă odată pentru ca ceva îl Împingea în fund, asta făcându-l sa se tot miște iar pe Jungkook să vrea să geamă.
Jk::N-nu, îmi place doar ca ma doare picioarele acum!
Minți Jungkook iar Taehyung se opri și se dete puțin mai în spate doar pentru a sta mai bine.
Tae:Kookie îl minte pe tiglisolul lui! Nu te dol piciorele!
Spuse și lasă capul în jos, apoi se înroși ușor. Știa ca îl excitase, dar nu putea să minta îi plăcea când îi făcea asta. Jungkook începuse sa se simtă incomod, mai ales când cel mic își dăduse seama.
Jk:Îmi pale lau! Îl ielti pe Kookie?
Începuse sa vorbească cu o voce de copil, și sa își arate zâmbetul lui de iepuraș, ce știa că îl înmoaie.
Tae:Te ielt!
Spuse și începu sa lase pupici pe năsucul lui Jungkook.
Jk:Nu ți-am spus pentru ca nu vreau să regreti pentru ce fac eu sau tu!
Spuse și-l sărută iarăși.
Tae:Kookie chial îl iubește pe tigrisorul lui?
Jungkook începu să-l strângă mai tare în brațe și sa lase un sărut pe gat.
Jk:Normal ca îmi iubesc țigrișorul!
Tae:Și eu te iubesc!
Jk:Acum vrea țigrișorul meu sa se dea jos pentru a ma duce la baie?
Spuse și văzu cum cel mic se înroși, își lasă ușor capul în jos și începu sa se joace cu degetele lui Jungkook.
Tae:N-nu vrei să te ajut cu problema ta?
Întreba ușor rușinat, iar Jungkook îl privi șocat.
Chiar dacă își dorea asta nu voia să-l oblige.Jk:Nu țigrișor nu vreau sa faci ceva ce tu nu vrei! Știu ca vrei sa ma ajuți, dar nu este nevoie, voi face un duși rece și-mi va trece! Da țigrișor?
Spuse în timp ce îi ridica capul.
Tae:Bine Kookie!
Spuse și se dete jos de pe el lăsându-l sa plece.
Taehyung era tot în sufragerie și aștepta ca Kookie să termine dusul ala și sa vină să mănânce. A așteptat mult și bine, după Jungkook doar ca acesta nu mai venea, iar Tae începe a se panica.Taehyung a urcat sus și a întrat în dormitorul lor apoi a mers și a bătut în ușă de la baie.
Tae:Kookie, mai ai? Ca te aștept de o olă!
Zise și mai bătu încă odată, dar mai tare de data asta.
Tae:Kookie? Ești bine?
Cel mic începuse sa tremure ușor neștiind ce se întâmplă cu Jungkook și de ce nu-l aude.
CITEȘTI
Micul Little // Little Space //Finished
RomanceTae:Mă iubești? Jk:Da! Tae:Mă vei părăsi? Jk:Nu! Tae:Așa ziceți toți, dar...