Jk:Puisor trebuie s-o fac! Chiar dacă acum îți provoc putina durere, ai sa vezi ca o sa îți ofer o gramada de placere mai încolo! Promit.
Îl asigua acesta și începu iar sa facă aceleași mișcări bruște și destul de adânci.
Tae:DADDY!
Lasă cel mic alt țipăt iar mânuțele lui micuțe il strângeau mai tare de bicepși.Poate ca Jungkook îl lovea prea tare, dar vroia să-l lase din prima, și nu din mai multe încercări.
Tae:D-daddy c-cât o sa mă mai lovești asa?
Îl întreba printre lacrimile care nu încetau nici măcar o secunda sa cada.
Jk:Încă. Câteva. Minute!
Se împingea Jungkook în el după fiecare cuvânt, iar el auza țipetele și planetele celui mic.
Jungkook nu se ținuse de acele câteva minute, și a făcut asta o jumătate de ora, o jumătate de ora în care a auzit numai plãnsetele și țipetele celui mic.Jungkook îl văzuse ca plângea, dar nu a vrut sa se oprească, vroia să-l lase din prima, nu din mai multe încercări.
Poate lovea prea tare în cel mic, și ii părea rău când il vedea ca plânge, dar vroia să-l lase cât mai repede.
Cel mic simțea prea multa durere asa ca cu tot curajul din lume îl întrerupse pe Jungkook din a mai face acele mișcări bruște.Tae:K-kookie a-ai z-zis câteva mi-minute!
Spuse cel mic și simți cum Jungkook se opri asa ca lasă în oftat destul de zgomotos.
Jk:Da baby câteva minute înseamnă mai mult! Acum respira și lăsa-te moale.
Cel mic se lasă mai moale cand îl simți pe Jungkook cum făcea cele mișcări atente dar adânci..
Tae:Aaah... Kookie.. E.. Mh asa bine!
Taehyung gemea din cauza mișcărilor pe care le făcea Gguki, ii plăcea ca simțea asa multa placere
Tae:Kookie ~Mai repede!
Gemea și strângea și dădea drumul bicepsilor lui Jungkook cand acesta tot nu vroia sa mărească viteza
Tae:Kookie te rog!.
Tae începuse sa plângă, Jungkook știa cum să-l facă sa ceara și sa plângă pentru mai mult și uite fix asta făcea.
Tae:Te rog ~Ah
Jungkook văzu cât de disperat era pentru mai mult asa ca renunță la ce avea de gând și ii dădu mai repede și mai adânc exact ce vroia el..
Jk:Ah~Hai baby geme vreau sa te aud!
Atât ia fost lui Taehyung sa audă și lui Jungkook sa zică ca ritmul și poziția lor sa schimbat, iar Tae gemea de mai avea puțin și isi data sufletul acolo.
Tae:Aaa~ah
Tae simțea iar durerea și ii spuse lui Jungkook dar acesta se enerva puțin și se împinse destul de brusc și tare în el.
Tae:Aaa.. Ah.. Kookie... D-doare!
Spuse și isi baga mai mult capul in perna și lasă lacrimile sa cada.
CITEȘTI
Micul Little // Little Space //Finished
Roman d'amourTae:Mă iubești? Jk:Da! Tae:Mă vei părăsi? Jk:Nu! Tae:Așa ziceți toți, dar...