23

1K 78 62
                                    


Jk:Pui e... Negativ.

Spuse iar cel mic începu sa plângă mai tare când văzuse ca și Jungkook era uimit de ce văzuse.

Jk:Nu iubire, nu plânge! O sa mai încercăm! Bine pui?

Zise și îl strânse la pieptul lui, plângând mai tare.

Tae:Și d-daca ni-nici atunci n-nu rămân?

Spuse printre suspine și isi trase nasul din nou.

Jk:Gata pui... Sh Sh

II șoptea și îl mângâia pentru a se liniști...

Jk:Hai sa mergem la doctor el o sa ne confirme ca uneori testele de sarcina mai dau greș.

Ii spuse și cel mic dete imediat din cap.

Tae:Da hai acum!

Jungkook zâmbi și merse exact asa cum era îmbrăcat la medic.

*******************************
Convorbire
**********************

Kai:Bună ziua, domnule

X:Bună-ziua!

Kai:Am aflat ca, curvulita mea mica vine la doctor sa vadă dacă e însărcinat!

X:Da o sa vin! M-au anunțat și pe mine!

Kai:Eu l-am trimis pe unul din prietenii mei să-ți dea cele 3 pipete în care se afla spermă mea!..

Spuse iar prietenul lui ii întinse obiectele acesta luându-l.

X:Și, ce dorești sa fac eu.?

Kai:Vreau ca tu să-l minți ca nu poate avea copii, știu ca a rămas gravid cu Jungkook dar ii faci ceva aparatului ca să arate că nu e.

Kai:La cât de prost și credul e micul Tae o sa creadă și o sa i se facă rău și va leșina, tu trebuie să-l trimiți pe Jungkook sa ai orice, pentru ca tu să-i bagi pipeta și sa verși lichidul în el...

Kai :Vreau să-i mai stric viata puțin! Oricum eu nu mai am nicio treaba cu el, dar am aflat ca a pus pe. Cineva sa ma caute și dacă face asta zic sa ii stric și eu viata.

X:Și dacă nu reușesc?

Kai:Atunci tu o sa zbori din spital! Deci trebuie sa reușești. Și vezi cum faci ca de obicei Taehyung urla când e băgat ceva în el! Deci ai grija sa nu-l audă cineva!

X:Bine, voi încerca!

Kai:Nu ca încerci reușesti ca altfel tu nu mai faci mulți pureci în acel spital.

Kai:În caz ca nu sta liniștește-l cu câteva palme, și sa vezi ce se potolește.

X:Bine! Dar de ce ii faci asta dacă nu mai mai nimic de aface cu el?

Kai:Știi el înainte a fost iubitul meu, dar după ce l-am lăsat însărcinat și te-am pus pe tine sa ajuți sa facă avort, nu a mai fost bun la pat și l-am transformat într-o curva, pana ce reușise sa vorbească cu cineva si sa sune la politie, dar am scăpat ușor.... După asta l-am mai folosit o vreme și l-am lăsat în strada....

Micul Little // Little Space //Finished Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum