10

1.1K 69 24
                                    


Crăciunul trecuse foarte repede la fel și Revelionul, iar cei doi erau foarte fericiți împreună.De cand se cunoscuseră nu se certaseră, sau Jungkook să-l lovească vreodată.Jungkook era fericit ca a răușit să-l facă pe cel mic sa mai uite de cele întâmplate.In prezent Jungkook și Tae erau în sufragerie și stăteau îmbrățișați uitându-se la desene.

Tae:Kookie, de când ne-am cunoscut tu ți-ai petrecut tot timpul cu mine! Tu nu ai serviciu?

Il întreba si văzu cum Jungkook zâmbește și-l strânse mai tare în brațe.

Jk:Ba da pui am, doar ca eu pot lucra și de acasă pentru ca sunt șef!

Cel mic se ridica brusc de le pieptul lui Jungkook și nu cu un zâmbet patratos îl întreba ceva.

Tae:Și Kookie unde  e șef?

Îl întreabă cu un zâmbet pe buze, iar Jungkook zâmbi și-l săruta pe buzele lui moi.

Jk:Pai Kookie e sef la Gucci! Deci el poate să-și petreacă timpul cu țigrișorul lui!

Ochișorii celui mic se mărirea, când auzise și se gândea de ce tocmai pe el l-a ales.

Tae:Kookie de ce mai ales tocmai pe mine? Adică sunt multe persoane care te iubesc!

Jungkook zâmbi trist și își lasă privirea în jos!

Jk:Nu e așa pui!

Tae:Ce vlei sa spusi! Adică nimeni nu te iubește?

Spuse și-l strânse în brațe pentru a-l face sa zâmbească.

Jk:Nu! Pe mine nimeni nu m-a iubit niciodată, toți o făceau doar pentru banii mei nu o făceau din iubire adevărată! Dar ce a fost a fost, nu vreau sa te bagi în așa ceva!

Spuse și-l strânse și el în brațe.

Tae:Eu o să-l iubesc pe Kookie meleu! Nu o să te iubesc pentru banii tăi ci pentru ce ești tu!

Jk: Știu pui! Simt asta, nu trebuie să spui, pentru ca o vad și o simt!

Tae:Kookie?

Jungkook îl privi și se îndepărta din îmbrățișare.

Jk:Da țigrișor! Ai pățit ceva?

Întreba ușor panicat.

Tae:Da! Vreau sa desenez! Și as putea să stau pe o pelna? Ma doale fundulețul.

Jungkook se liniști când auzi, ce zise

Jk:Da țigrișor, poți! Și ți-am luat o carte de desenat!

Jungkook lua o pernuța de pe canapea și îl aseza cu fundul pe ea.

Tae:Kookie, eu nu vleau cartea! Îmi poți da o coală alba?

Jungkook îl privi puțin și apoi dete ușor din cap.

Jk:Da țigrișor îți aduc ce vrei!

Micul Little // Little Space //Finished Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum