Jk :Țigrișor eu...
Jk:Eu te iubesc din prima clipa de când te-am văzut! Am simțit că tu vei fi cel cu care îmi voi petrece restul vieți!
Ii spuse și se apleca spre buzele lui doar ca se opri brusc, ne vrând sa facă ceva greșit.
Jk:Țigrișor pot să te sărut?
Îl întreba îndepărtându-se de fata lui și privindu-l
Tae:Da! Poți să mă săruți de câte ori vrei tu!
Spuse și schiță un zâmbet, iar Jungkook se apropie iar de el.Jungkook și-a lipit buzele de ale lui Tae, formând un sărut grijuliu și plin de iubire. Taehyung se înroșise iar Jungkook zâmbi în sărut, și-și puse mâinile pe talia lui micuță, acesta scancind când simți mâinile că-i atinsa rănile. Jungkook se rupse sărutul, când îl auzi și se retrase imediat speriat ca a făcut ceva greșit.
Jk:Țigrișor te rog sa mă ierți! M-a luat valul!
Tae zâmbi când îl văzu panicat și își puse mânuțele peste ale sale.
Tae:Kookie nu ai făcut nimic glesit, doar ca mi-ai atins lanile de pe talie!
Jungkook își retrase imediat mâinile de pe talia lui și le lasă pe lângă corp.
Jk:Scuze, scuze, nu am vrut!
Spuse puțin trist și se putea simți tristețea în glasul său
Tae:Nu Kookie, n-are nimic! Ai uitat! Te log nu fi trist!
Tae îi lua mâinile întra le sale și le baga pe sub tricou lui pentru ai atinge rănile. Jungkook era surprins de ceea ce făcea cel mic, și își lipi minile ușor reci de talia lui cu vânătăi. Taehyung tresari și-și ridica instant capul când îi simți mâinile reci pe talia lui fierbinte și începu să respire greu.
Jk:Țigrișor relaxează-te! Și de ce faci asta?
Taehyung îl strânse puțin mai tare de încheieturile mâinilor și încerca să se relaxeze.
Tae:Pentru că minile tale palca sunt vindecătoare! Nu mai simt pic de durere când îți simt mâinile!
Jungkook își arata iar zâmbetul de iepuraș și-l trase mai aproape de el.
Jk: Atunci dacă mâinile mele sunt vindecătoare, ma lași să-ți dau cu o crema pe răni?
Intreba și-l puse pe piciorul sau,privindu-l în ochișori.
Tae:Da, te las!
Jungkook era fericit ca celui mic nu-i mai era frică de el si că are încredere în el.Se ridica cu el în brațe și urcara sus în cameră unde-l puse pe Tae pe pat iar el întra în baie și lua o cremă specială pentru răni.Jungkook se întoarse la el și-l privi cu blândețe, apoi se apleca și îi mai dădu un sărut.
Jk:Țigrișor întinde-te pe spate și ridicați tricoul.
Taehyung îl ascultă și se întinse pe spate apoi își ridica ticolul.Jungkook cu o privire trista luă putina crema și începu sa întindă pe vânătăi.
Jk:Pui dacă te doare să mă oprești! Nu vreau să-ți provoc durere!
Spuse și îi privi fața roșie și care avea un zâmbet patratos, iar ochișorii lui sclipeau
Tae:Nu mă doale!
Spuse și își puse mana peste al lui și începu sa maseze odată cu el.Taehyung a făcut asta până a început să-l doară manuta asa ca sa oprit și a lăsat-o de-o parte.
Jk:Ai obosit?
Îl întreba cu un zâmbet jucăuș pe buze.
Tae :Da!
Jungkook a masat partea dreaptă a corpului lui, iar apoi s-a mutat pe partea strângă, doar ca acolo rănile erau mult mai dureroase. a observat asta asa ca a întins crema cu multă grijă, și a observat cum Tae îl privea cu durere în ochi.
Tae:Auch, ma doale!
Jungkook se opri instant și îl privi pe cel mic care mai avea puțin și plângea.
Jk:Să nu plângi iubirică!
Și ii săruta imediat burtica apoi se ridică și îi sărută obrăjorii.
Tae:Kookie poți să continui!
Cand se mai relaxa și îi luă iar mana întra sa și o pusă ușor pe răni.Jungkook zâmbi și începu sa întindă crema cu cea mai mare grija din lume și uneori sa mai lase cate un sărut pe burtica celui cu care vrea sa ai e un copil. Dar nu acum, când el v-a vrea și v-a fi pregătit.Jungkook terminase de întins crema pe solduri și talie dar mai avea și vanatai care mai continua și pe spate.Aștepta să-i între crema în piele, apoi îl ridica puțin mai sus.
Jk:Țigrișor trebuie să te întorci pe burtică ca să-ți dau cu cremă!
Taehyung se întoarse ușor și se așează pe burtă, iar Jungkook îi ridică tricoul și văzu dungile aflate în zona fundului și pe cele care se aflau mai sus de fund.Jungkook îi întinse crema ușor și cu grijă până ce ajunse la dunga boxerilor unde se opri instan.
Jk:Pui ma lași să-ți dau cu crema și pe funduleț?
Taehyung se întoarse puțin și văzu cum Jungkook îl privea.
Jk:Dacă nu vrei, e în regula! Nu vreau sa te oblig!
Taehyung își lasă iar capul pe pernă și se gândi puțin, dacă să-l lase sau nu. A stat asa câteva minute, și într-un final i-a răspuns lui Jungkook.
Tae:Poti să mă dai, și acolo!
Spuse și simți cum buzele lui Jungkook se lipira de spatele lui.
Jk:Sigur ma lași? Nu vreau să fac asta dacă tu nu ești sigur de asta.
Jungkook îl văzuse cum se întoarse și îi prinse fata în palme dându-i un sărut.
Tae:Sunt sigul! Acum poți sa mă dai cu clemă?
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Îmi cer scuze pentru greșeli!
Încep sa cred ca nu voi mai continua cartea.Pup iepurași!
CITEȘTI
Micul Little // Little Space //Finished
RomanceTae:Mă iubești? Jk:Da! Tae:Mă vei părăsi? Jk:Nu! Tae:Așa ziceți toți, dar...