Jungkook era treaz de o ora nu pentru ca nu voia sa doarmă ci pentru ca cel mic plângea în timpul somnului din cauza durerii, asa ca era treaz pentru a avea grija de el, îl mângâia, săruta și privea cum micuțul vrea sa fie cât mai aproape de el.
Zici ca încerca să-i între in inima la cât de mult se împingea și se ghemuia la pieptul său.
Jungkook își dăduse seama ca cel mic vroia să-l simtă cât mai aproape de el mai ales că-l durea.
În astea 6 luni care au trecut foarte repede, Jungkook îl cunoștea foarte bine și îi știa fiecare gest, mișcare, privire sau cuvânt.
Jk:Sper ca măcar ți-a plăcut tigrișor!
Spuse și ii mângâia parul ciufulit, dar și într-un fel sexy.
Dacă ar fi știut cât de mult i-a plăcut puiului sau ar fi cel mai fericit, dar chiar dacă nu-i spunea simțea oarecum acest lucru.
Jungkook îl mângâia cu atâta grija și iubire, pentru a simți ca e aproape de el și ca nu-i plecat.
Jungkook a stat 2 ore în pat cu cel mic doar ca acesta nu se trezea, dormea atât de profund, avea nevoie de odihna mai ales că Taehyung începuse să-i ceara să-l iubească, din ce în ce mai mult.
*Cei drept am început sa obosesc și eu dar pentru a se simți el iubit încerca să rezist*gândea el.
*Uneori nici eu nu mai rezist, și mi se face rău din cauza activităților noastre cât și din cauza ca nu dorm după ele *
Jungkook era obosit și de multe ori începea să simtă oarecum o durere care-l rupea și pe el.
Dar nu avea de gând să nu-i ofere iubirea lui celui mic.
Taehyung a dormi până seara la nouă și s-o trezit cu un Jungkook care-l privea și îi zâmbea dragastos.
Tae:Mm~Kookie cât e ceasul?
Spuse și se ridica în șez în timp ce-și freca ochișorii și uneori mai casca.
Jk:S-a trezit puiul meu! E noua pui dacă vrei hai sa mănânci și dormi iar apoi!
Zise și-l trase în bratele lui, iar cel mic gema ușor când simți cum membrul erect al lui Jungkook îi împingea fundul micuț.
Tae:Kookie nu vleu să mănânc!
Spuse și se întoarce cu fata la el presandu-si buzele peste ale sale.
Jungkook știa deja ce vrea cel mic și era pregătit să-i ofere iubirea lui, chiar dacă era obosit.
Jk:Vrei să facem dragoste, tigrisor?
Zise și văzu cum cel mic se înroși usor, asta ajutându-l sa știe ca încă e în Little space.
Tae:Dacă tu vlei sa ma iubești, da vleua, dacă nu e în oldine!
Spuse și își lasă iar privirea pe buzele lui Jungkook....
Jk:Baby ce ți-am spus eu ție ca dacă mai aud chestia cu dacă vrei te rup în două?
CITEȘTI
Micul Little // Little Space //Finished
Roman d'amourTae:Mă iubești? Jk:Da! Tae:Mă vei părăsi? Jk:Nu! Tae:Așa ziceți toți, dar...