Zilele treceau, iar Jungkook se schimbase, de când Tae îi zisese ca nu mai vrea asta.Jungkook încerca din răsputeri să nu-l lovească, era mai trist și nu prea mai stătea în preajma celui mic, doar pentru a nu-i mai fi teama de el sau pentru a nu-l deranja
Tae simțise schimbarea și nu avea curajul să-l întrebe pe Jungkook ce se întâmpla, deși bănuia ce este.
Jungkook era în bucătărie și pregătea o mica omleta pentru cel mic, știa ca e posibil sa nu vrea dar o sa încerce sa fie calm.
Jk:Puiutul meu mic, hai la masa!
Striga din bucătărie, iar cel mic îl auzise, și nu zisese nimic, doar cobora jos.
Jk:Neața Tigrisor!
Spuse și veni să-l strângă în brate, și să-l sărute.
Tae:Neața kookie!
Spuse în timp ce îi răspundea la sărut.
Jk:Hai sa mânaci!
Cel mic dete din cap și se puse la masa, văzuse ca era omleta și se strâmbă, dar nu comenta nimic.
Jungkook văzuse asta și întinse mana care încă mai era rănită, rănile nu se inchisesera încă, cel puțin o luna o sa dureze.
Tae vazu ca întinse mana și de frica sa nu-i faca ceva începu sa mănânce.
Jungkook văzu asta și avusese drepte celui mic ii era frica de el, dar asta era de cand au vrut sa facă copilul.
În cele 3 zile de la discuție celui mic i se făcuse iar frica, iar comportamentul lui Jungkook îl ranea.
Jungkook era doar trist și păstra distanta de el pentru a nu-l deranja.Il iubea asa ca nu îl refuzase nici la partidele pe care micuțul pe dorea.
Chiar dacă nu se mai simțea bine când făcea asta, se preface doar pentru cel mic.
Conta cel mai mult să-l facă sa se simtă bine.Jk:Tigrisor oprește-te!
Spuse și vazu ca cel mic se opri și îsi ridica capul privindu-l cu teama în ochii.
Tae:K-kookie nu am făcut nimic!
Spuse și începu sa tremure ușor.
Jk:Știu pui! Dar te-am oprit pentru ca știu ca nu-ți place și tu acum papi de frica mea! Nu mai manca nu vreau sa ți se facă rău!
Spuse și se ridica și lua incredientele pentru a prepara caltitele.
Tae:Ba îmi place kookie și nu mi-e frica de tine!
Jungkook se întoarse la el și îi lau omleta din fata punând-o pe blat.
Jk:Pui nu mai minți! Deja au trecut 10 luni și te cunosc foarte bine. Și știu ca îți e frica de mine de când mi-ai zis ca nu mai v-vrei....
Spuse și se întoarse repede cu spatele la el doar pentru a nu-i vedea lacrimile calde si sărate din ochi.
Jk:Liniștește-te pui nu o să-ți fac rău, chiar dacă ma schimb! Și asa ai trecut prin multe.
Încerca să spună fara sa arate ca plânge.
Tae:Kookie ești bine?
Il întrebă încet.
Jk:Da puiuțul meu sunt bine!
CITEȘTI
Micul Little // Little Space //Finished
RomanceTae:Mă iubești? Jk:Da! Tae:Mă vei părăsi? Jk:Nu! Tae:Așa ziceți toți, dar...