Part 3.

893 78 8
                                    

Louis' POV

-Na jó, fejezd be, mert idegesítesz! - mondtam neki.

-Mind a ketten tudjuk, hogy ez nem igaz - kacsintott rám.

-De igaz! Kurvára idegesítesz - mondtam.

-Nyugodj le haver - mondta - Egyenlőek vagyunk.

-Egy, ne mondd meg mit csináljak, kettő nem vagyok ideges, három nem vagyok a haverod -mondtam majd átmentem a szobámba.

Elegem belőle. 

Valaki háromszor kopogott.

-Ha egy szellem vagy menj át a velem szembe lévőbe - kiabáltam.

-Nagyon vicces vagy Lewis, de Harry vagyok - mondta.

-Jajj de jó az őzike itt van, eltévedtél? - kiabáltam majd kinyitottam az ajtót.

-Nem, éppenséggel nem - mondta.

-És mit akarsz? - kérdeztem mert már untam a szimpla jelenlétét is.

-Együtt kell lennünk duh - mondta.

-Nem annyira tud érdekelni - mondtam.

-Gyerünk Louis, komolyan ennyire idegesítőnek tartasz?

-Ami azt illeti - mondtam.

-Jól van, be mentem a szobámba, ha kellenék ott leszek.

-Rendben - mondtam majd rávágtam az ajtót.

Semmi értelme nem volt annak, hogy ide átjött, meg amúgy is törődjön magával, nekem nem kell a jó pofizása. Meg amú-

-Nyitom - mondtam miután gondolataimból kiszakítottak.

-Szia Lou - mondta Liam, majd megölelt.

-Helloka, miújság? Ki választott?

-Niall - mondta én pedig ledöbbenten - ha nem lenne baj akkor eljöhetnél velünk lógni, meg ugye téged Harry választott szóva-

-Mondjuk inkább úgy hogy csak én maradtam - mondtam.

-Mindegy. A lényeg, hogy lóghatnánk négyen.

-Biztos jó ötlet ez?

-Niall írtó jó fej és fogadok, hogy Harry is, csak te vagy egy kis elviselhetetlen manó aki nem bírja fel fogni, hogy nem is annyira rossz. Igazam van, vagy igazam van?

-Ne kezd ezt Liam, te is tudod, hogy az egész osztály tele van beképzelt barmokkal.

-Igazából egész jó fejek. Nem is értem miért nem bírjuk egymást. Niallel beszéltem és ő mondta, hogy mindenki kedves az osztályukba, ugyhogy ő sem érti mi ez a nagy veszekedés a két osztály között.

-Jaja.

-Jajj Louis, csak adj egy esélyt kérlek!

-Liam...

-Jó oké Lou, de tudod, hol a szobám - kacsintott rám.

-10 perc és ott leszünk, csak összeszedem őt.

-Oké - mondta, majd megölelt és el ment.

Ez egy olyan dolog amit mi nem tartunk sem cikinek. Olyan mintha tesók lennénk. Igen Liamet sokszor "bántom" nyilván nem úgy, hogy bármi rosszul essen neki csak ilyen testvéri módon. Meg amúgy sem érdekel mások mit gondolnak. 

Amikor Liam elment átmentem hozzá. Kopogtam és vártam. Nagyjából öt perc után kijött Harry.

-Egy menyasszony előbb készül el - cukkoltam.

Ne ítélj, mielőtt nem ismersz|Larry Stylinson ff.|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang