Osa 5

109 7 2
                                    

~Changbin pov

Koko päivän mun katse oli vain Felixissä. Siis silloin kun hän oli näköetäisyydellä. Muun ajan hän oli mielessäni. En tiedä mikä minuun on mennyt, mutta siitä olen varma että haluan ehdottomasti tuntea Felixin paremmin. Hänessä on jotain ihmeellistä vetovoimaa... Noni rauhoitus nyt.

Ensinnäkin MITEN hänen ööh... lauluääni (?) oli täysin erilainen kun hän puhui? Jos hänen räppäys kuulostaa älyttömän seksikkäältä, niin miltä hänen oikea laulu kuulostaa? Olisi mielenkiintoista tietää. Ei uskoisi että niin älyttömän söpöllä olisi sellainen ääni. Okei Changbin nyt jumalauta lopeta jo!

Toiseksi MITEN hän on niin hyvä tanssimaan!? Siis olivathan he kaikki, Felix, Jihyo ja Hyunjin, mutta silti kiinnitin huomiota vain Felixiin. Okei, mikä ihme siinä pojassa oli niin ihmeellistä? Kuitenkin, nyt takaisin siihen mitä tapahtui.

Kun olin kehunut Felixiä ja kieltäytynyt kutsusta tulla hänen kavereidensa kanssa syömään kouluruokaa (kaduin että kieltäydyin, mutta lupasin olla Minhon kanssa) kävelin oleskelutilaan, jossa Minho ja muut jonnet yleensä olivat. Joku jonne tarjosi minulle nuuskaa ja tupakkaa kun saavuin tilaan. Hyi vittu. Ei ole "fresh" polttaa, nuuskata tai käyttää mitään päihteitä, varsinkaan alaikäisenä. En ole koskemassa niihin enkä ole koskaan koskenutkaan. Välillä saatan juoda bileissä mutta en ikinä ole juonut känniin asti. Ainakaan sellaiseen missä en ole pystynyt hallitsemaan mitä teen.

Joten joo, alkoholi maistui muutaman kerran vuodessa mutta muuhun en koskenut. Välillä teki mieli kyllä vetää kunnon kännit.

"Niin että mitens sen Jihyon kanssa" Minho sanoi keskeyttäen ajatukseni.
"Turpa kiinni" tiuskaisin hänelle, että hän tajuaisi olla ärsyttämättä yhtään. Vitutti jo valmiiksi.
"Okei anteeks, innostuin vain" Minho sanoi nolona.
"Miks sä et ite yritä sitä tai muita?" Kysyin koska halusin tietää miksi hänen minulle piti vittuilla.
"Ai... tota mä kerron ehkä joskus" Minho vastasi kiusaantuneena.
"Selvä"

*time skip koulun jälkeen* (?)

~Felix pov

Koulun jälkeen odotimme Jihyon kanssa bussia kotiin. Hyunjin oli mennyt viettämään aikaa Seungminin ja Jeonginin kanssa, joten hän ei tullut bussilla meidän kanssa. Bussi tulisi vasta viidentoista minuutin kuluttua joten Jihyo alkoi syömään kolmioleipäänsä, jota hän ei ollut kerennyt syödä koulussa. Hän kävi istumaan penkille, joka oli pysäkin vieressä lähellä pyörätelineitä. Seurasin häntä penkille ja istuin hänen viereen ja selasin Instagramia etsien uusien ystäviemme Ig käyttäjiä.

"Haluatko ramunen?" Jihyo kysyi minulta.
"Joo toki" vastasin hänelle hymyillen leveästi.
"Mulla melonin, mustikan ja mansikan makuiset. Olisin antanut Hyunjinillekin mutta kun hän ei tullut tänne niin saa pärjätä ilman" Jihyo sanoi hymyillen mutta ehkä jotenkin alakuloisesti.
"Voin ottaa mustikan" sanoin ja Jihyo rupesi kaivamaan reppuaan antaen minulle ramunen ja ottaen myös itselleen melonin makuisen.
"Miksi tää on näin jäykkä?" Valitin kun olin jo viisi minuuttia yrittänyt avata ramunepulloani. Kun viimein sain pullon auki, osa juomasta kuohui yli housuilleni ja värjäsi ne siniseksi joistain kohdista. Jihyo vain nauroi vieressäni ja nauroin hänen kanssaan.

Olin jo unohtanut millaista oli olla Jihyon kanssa kahdestaan, kun Hyunjinilla oli muuta menoa. Jihyon kanssa voi puhua kaikesta, mutta Hyunjin ei aina ymmärtänyt ja välillä kyseenalaisti meidän juttuja. Harvoin oli hetkiä jolloin pystyimme olla Jihyon kanssa kahdestaan ilman että joku mietti vieressä mitä aktuaalissa vittua me teimme tai puhuimme. Hyunjin on silti todella hyvä ystävä meille ja tunnelma oli välillä ankeaa ilman Hyunjinia.

"Hyunjin varmaan alkaa viettämään enemmän aikaa muiden kanssa ja unohtaa meidät" sanoin surullisesti.
"Ei se niin tekis meille, eihän?" Jihyo sanoi mutta itsekin hiukan epäili sanojaan.
"Hyunjinista puheenollen, milloin sä kerrot?" Hän jatkoi.
"Ai mistä?" Kysyin hämmentyneenä.
"Siitä että sä olet bi" Jihyo vastasi.

"Siitä että sä olet bi" Jihyo vastasi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~Two pretty best friends🥺


~En kiljaissut kun näin tämän kuvan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~En kiljaissut kun näin tämän kuvan... YEOJIN ON AIVAN LIIAN SULOINEN🧡😭🤚

Anteeksi kun mulla on kestänyt tän luvun kirjoittamisessa, tässä teille kaunis kuva anteeksi pyynnöksi☺️

Anteeksi kun mulla on kestänyt tän luvun kirjoittamisessa, tässä teille kaunis kuva anteeksi pyynnöksi☺️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Käytin tuon kuvan tekemiseen paljon aikaa ja vaivaa ihan vain teitä varten      😫😤😏😏

One hug moreWhere stories live. Discover now