~silloin kun aloitin joskus kesällä (vuonna 2020) kirjoittamisen, mä kirjoitin aina nappikuulokkeet päässä ja jotenkii tuntuu että keskityn paremmin kun käytän kuulokkeita, enkä edes kuuntele niistä mitään samalla kun kirjotan :D aika jännä juttu
~Felix pov
En tosiaankaan tiennyt milloin kertoisin Hyunjinille. Varsinkin jos hänellä ei kohta ole minulle aikaa.
"Pitää varmaan laittaa viestiä illalla" vastasin.
"Mä kyl kertoisin kasvotusten" Jihyo sanoi. Yleensä meistä kahdesta, Jihyo oli aina oikeassa kun piti tehdä valintoja.
"Ja milloin"
"No enkö mä just kysynyt sulta milloin" Jihyo sanoi. "Jos vaikka sovit Hyunjinin kanssa jonkun päivän jolloin voitte nähdä ja jos se kysyy että tulenko mä teidän kanssa niin sanot että mulla on muuta menoa. Enköhän mä jotain saa järkättyä itselleni" Jihyo neuvoi.
"Joo, kai se on pakko" vastasin hymyillen.Kun bussi viimein saapui ja istuimme Jihyon kanssa vierekkäisille paikoille, laitoin kuulokkeet korvilleni ja laitoin Spotify:sta Big Bangia kuunnellen heidän musiikkiaan koko matkan. En kuitenkaan juuri keskittynyt musiikkiin, sillä kaikki asiat pyörivät mielessäni, kuten se, milloin ja miten kerron Hyunjinille olevani bi. Tai sitten eräs suloinen poika, nimeltä Changbin, oli mielessäni.
Kun bussi vei meidät päätepysäkille, kävelimme siitä yhdessä Jihyon asuntoa kohti tekemään läksyjä tai puhumaan joistain asioista, mistä emme olleet vielä jutelleet. Kävelimme kerrostalon rappusia ylöspäin, ja Jihyo avasi asuntonsa oven avaimillaan. Jihyon asunto oli paljon siistimpi kuin minun oma ja hän oli saanut jo kaikki tavarat paikoilleen ja järjestykseen, toisin kuin minun asunnossani oli vielä joitain tavaroita sikinsokin ja muutama laatikko oli vielä tyhjentämättä. Jihyon asunto oli myös hiukan isompi kuin minun asuntoni.
"Haluutko tulla siivoamaan mun asunnon yhtä hyvään kuntoon?" sanoin Jihyolle vitsillä.
"Haha, voisin jopa tullakin auttamaan järjestelyissä, mut kyl sä osaat itsekin. Ei sulla olis muutakaan tekemistä" Jihyo vastasi naurahtaen. Hän oli kyllä oikeassa. Ei minulla ole kotona mitään tekemistä kuin selata somea, eikä sitäkään jaksa tehdä koko ajan."Syödään sushia! Mä ostin kaupasta" Jihyo sanoo puolen tunnin päästä kun olimme tehneet läksyjä.
"No hyi helvetti jos ne on niitä pakaste altaasta ostettuja" valitin, sillä kaupasta ostetut sushit eivät yleensä olleet hyviä.
"No mä ostin niitä siinä toivossa että ne olisi parempia kuin Australiassa" Jihyo sanoi hiljaa, ja toi sushit jääkaapista.
"Et jumalauta ole tosissas, tää wasabi on kuivunut tohon pohjalle" sanoin nauraen kun näin mitä muovirasian sisällä oli. "TÄSSÄ EI OLE SOIJAA!" jatkoin järkyttyneenä, sillä sushi ei ole mitään ilman soijaa.
"Voi hemmetti mä unohdin ostaa" Jihyo sanoi ja läpsäisi itseään otsaan.
"Ei se haittaa, ehkä nää on ihan hyviä silti" yritin lohduttaa, vaikka toivo oli vähissä.
Jep ne maistui siltä mille lehmän paska haisee.
"Ensi kerralla, me mennään ravintolaan" Jihyo lupasi yrittäessään syödä sushia ilman että oksensi kaiken lattialle.
"No totta helvetissä mennään" sanoin nauraen samalla kun yökin.*skip 4h*
Saavuttuani kotiin illalla, laitoin Hyunjinille viestiä, jotta voisimme tavata. Jihyo oli järjestänyt itselleen ja Nayeonille jotain tekemistä torstaiksi, ettei hänen tarvinnut valehdella siitä ettei voisi tulla meidän kanssa.
~Hyunjinin ja Felixin keskustelu
Sovimme siis näkevämme Hyunjinin kanssa torstaina. Vielä ennen nukkumaan menoa päätin katsoa Instagramin. Siellä olikin jo Hyunjinin uusi postaus.
_hyunjinnn
❤️: park_jihyo ja 147 muuta tykkäävät
Näytä kaikki 47 kommenttia
park_jihyo toivottavasti teillä oli kivaa :]
Hyunjin 🙂💛Jep, vissiin jo uudet parhaat kaverit minun ja Jihyon tilalle.
~HEIII!! Miten teillä menee? :} anteeksi luvun myöhäinen julkaisu, mutta mua on sattunut viimeaikoina henkisesti ja fyysisesti erittäin paljon joten mulla ei ole ollut motivaatiota kirjoittaa mitään
:( tääkii luku on ihan tönkkö mutta saa nyt kelvata
YOU ARE READING
One hug more
FanfictionChanglix fanfiction ⚠️Sisältää: Kirosanoja Ehkä vähä alkoholi juttui Lievää väkivaltaa Sivu shipit: Minsung JiMo SaiDa TAUOLLA Aloitettu: 1.1.2021 Lopetettu: ---